Ruotsi-Valko-Venäjä 20.2. klo 20

  • 11 184
  • 119

Johannes

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, jääkiekko.
SVT Eurooppa näyttää ainakin pelin alkua suorana lähetyksenä. Kauhea pyöritus alkaa BLR-päädyssa ja heti jäähy ajassa 1.47 BLR:lle. Lidström tekee 1-0 ajassa 3.10. Aloitusvoitto puolustajalle, joka siirtää toiselle puolelle Lidströmille. Tämä ajaa muutaman metrin eteenpäin ja lämää längistä kenenkään estämättä maalin. Laukaukset 8-1 ajassa 5.28. Toinen jäähy Y Pankov ajassa 6.43. Ajassa 7.15 taas jäähy, BLR, Ruslan Salei. 5-3. BLR saa 2-1 hyökkäyksen kolmella pelatessaan ja Sundin kaataa, 2 min. Romanov tasoittaa siniviivalämärillä 7.47, Salon hanska heilahtaa ja huti tulee. Helppo maali. Ruotsi ampuu tolppaan. BLR:llä läpiajo ja K Jönsson jäähy. 2-1 Valko-Venäjä. Dudik tekee maalin 5-3 tilanteessa läheltä suoraan syötöstä maalin takaa. Lähetys siirtyy uutisiin. Takaisin ampumahiihtoon.

Ruotsin peli meni sekaisin, kun Sundin pelasi sinisellä ja (yllättäen) ei osannutkaan pelata pakkina. V-Venäjä kiitti ja karkasi. Sundin sai jäähyn ja V-Venäjä oli pelissä taas mukana. Mistä tämä yv-taktiikka 1 pakki ja 4 hyökkääjää onkaan tuttua. Hmmm. 1. erä loppu 2-1 V-Venäjälle ja laukaukset kohti maalia 10-22.
 
Viimeksi muokattu:

mauri

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Paha ottaa kantaa...

...meneillään olevaan peliin, kun eräs suomalainen kansallinen televisioyhtiö keskittyy ammunnan viestiin, jossa Suomi ei YLLÄTYS-YLLÄTYS oikein pärjää (2minsaa kärjestä...).

Kiitos siis selostuksesta. Laita väliaikatietoja....
 

Johannes

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, jääkiekko.
25 min pelattu. Lähetys palaa lätkämatsiin. 2-1 V-Venäjä johtaa. 28 min Salo pelastaa vaivoin. Stas jäähy ajassa 28.43. 30.14 2-2 Nylander ajaa laidasta maalin eteen ja nostaa etuylänurkkaan. Taitava maali. Ruotsi #2 Öhlund ampuu tolppaan. 33 min Alfredsson läpi, ei maalia. 33.34 BLR jäähy, Bekbulatov 2 min. Ei maalia jäähyn aikana. 37.06 Öhlund 2 min. 2-2, 2 erää.
 
Viimeksi muokattu:

op777

Jäsen
Suosikkijoukkue
Juhani Tamminen
2-2

Nylander tekee ylivoimalla ajassa 30:20
...ja heti perään melkein soi Salon takana läpiajosta. Jännäksi menee
op777

edit - lisäys + aika korjattu
 
Viimeksi muokattu:

Jaari

Jäsen
Suosikkijoukkue
Espoon Blues, Toronto Maple Leafs
Humm... alkaa pieni toivonkipinä elää kisojen tähänasti suurimmasta (mukavimmasta :)) yllätyksestä :).

Turhan kovalla rosentilla svedut rokottaa yv:llä, pitäis valkoryssät vaan malttinsa ja tekisivät yhen räkämaalin vielä niin siitäkös juhlat alkais ainakin meikäläisen osalta kun Ruottalaiset tippuis.
 

Demon Allbran

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Toivottavasti valkovenäläiset eivät tee naarasleijonia ja romahda kolmannessa erässä... Olis varsin mukavaa nähdä Tre Kronorin konttaavan. :)
 

mauri

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Ja minä poika...

...se vain seurailen, kuinka kauniisti naiset tekevät piruetteja molemmilla jaloilla. Vauhtia ja pehmeyttä on mukana. Kierrokset olivat kiivaat. Upeaa, nyt päästään vaakoihin. Komea puhdas suoritus...
(Otanta selostuksesta, toivottavasti tästä oli iloa meille kaikille!)
 

Johannes

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, jääkiekko.
Neloselta alkaa Liverpool-Galatasaray. Kakkosella on kohta Poutiainen. SVT:llä Ruotsi-Valko-Venäjä. Täytyy selostaa kaikkia samaan aikaan. Kaukosäädin käteen ja kannettava syliin. Mutta missä on Jari Litmanen, no vaihtopenkillä.

3. erä alkoi 41 min pelattu Dahlen taklaa Nylanderin oikein komeasti maalin takana. 3-2 Valko-Venäjä, Kovalev Öhlundin harhasyötön jälkeen 42.47 längistä sisään. Ruotsi ylivoimalla. 44.39 Stas 2 min. Ei maalia. Sundin karkaa läpiajoon 3-3, 47.54. Stas 2 min 50.16.

Kohta lähtee Henna Raita. Nantes-Manu 1-0. Raita 1.48.40. Hyvä lasku, ilmeisesti.

54 min 3-3. Renberg 2 min. 57.36 4-3. Salo munaa Kopatin melkein punaviivavedon, härregud.
 
Viimeksi muokattu:

Johnny99

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Re: Ja minä poika...

Viestin lähetti mauri
...se vain seurailen, kuinka kauniisti naiset tekevät piruetteja molemmilla jaloilla.

Eikö tuo hurrien tv näy koko Suomessa? Mä en ainakaan asu kaapelialueella, mutta kyllä toi svt silti näkyy ihan normaaliantennilla. En tiedä.

Kyllä mä kaikesta huolimatta toivon Ruotsion voittoa. On enemmän arsenaalia näyttää P-amerikkalaisille. Eurooppa nousuun!
 

Jaari

Jäsen
Suosikkijoukkue
Espoon Blues, Toronto Maple Leafs
3-2 valkovenäjälle!!!!!!!!
 

mauri

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Re: Re: Ja minä poika...

Viestin lähetti Johnny99


Eikö tuo hurrien tv näy koko Suomessa? Mä en ainakaan asu kaapelialueella, mutta kyllä toi svt silti näkyy ihan normaaliantennilla. En tiedä.

Kyllä mä kaikesta huolimatta toivon Ruotsion voittoa. On enemmän arsenaalia näyttää P-amerikkalaisille. Eurooppa nousuun!

Herrajumala, että meikäläinen on yksinkertainen. Olin katsovinani, että ko. peli tulee joltakin satelliitti- tms kanavalta - ja vasta nyt käänsin "svedukanavalle". Tosin kyllä tuo naisten taitoluistelu KAUNIIMPAA katseltavaa on...Että moon idiootti...

On muuten kaksijakoinen olo; toisaalta toivoisin nöyryytystä Ruotsille, toisaalta vankempaa vastusta Amerikan joukkueille, kuten joku jo totesikin.
 

Jaari

Jäsen
Suosikkijoukkue
Espoon Blues, Toronto Maple Leafs
Voi perkele! tälläistä pelleilyä valkovenäläisiltä tälläisessä matsissa!!!
perkele 3-3
 

mauri

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Lähtiköhän...

Viestin lähetti champselyse
Täytyy ihmetellä ruotsalaisten passiivista peliä. Valkovenäläiset tippuisivat heti kyydistä kovemmalla luistelulla.

...Ruotsi peliin liian ylimielisesti?
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös