Runkosarjaottelut 2024–2025

• 67 479
  • 478

Playe_knower

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ketterä, Saipa
Laitetaan pientä täkyä, jos tulee riittävästi meikälle maksua niin ostan sit pelipaitaa ja laitetaan jossain pelissä sit paitaa arvontaan.
Aivan mahtavaa! Mukana ehdottomasti. Hieno juttu tälläinen. Vähän vipinää kinttuihin tääläkin päin.

Viimeksi muokattu:

Peteliuz

Jäsen
Suosikkijoukkue
Charlestown Chiefs & Syracuse Bulldogs
Siis Ketterän kotipelien katsoja keskiarvo 787 katsojaa. Laitetaas vähän panosta tuohon, laitan 1€ jokaisesta ylimenevästä katsojasta Ketterälle.
Ja eikun halli täyteen :)
Ja 100€ jokaisesta joka jää alle? Toisaalta jos tuonne ei tule vähintään 700, kertoo se enemmän vastustajan kiinnostavuudesta kuin mistään muusta.

Gennadi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, R.I.P M-juna, Ketterä
Tulee kyllä perkeleen mielenkiintoinen viimeinen viikko!

KeuPa ja Jokerit lähtevät oikeastaan ilman panosta, tai no ensimmänen varmaan haluaa kotiedun kyllä, eli helppoja pisteitä tuskin tiedossa. Jokerit voi torstaina heittää jonkun B-kokoonpanon ja lepuuttaa kärkiheppoja. K-Vantaa ollut yllättävän paha tällä kaudella ja kaksi jälkimmäistä kääntynytkin heille. Lauantaina Tikkurilaan!

Pahimmalla uhkaajalla eli IPK:lla myös kolmen pelin viikko ja niissä jokaisessa panosta myös vastustajalla, että kuka välttää Jokerit.

Itse toivoisin, että pelit menisi niin jotta Vantaa tulisi pleijareissa vihdoin vastaan, niin pääsisi mukaan möykkäämään. Mutta ei mun takia tarvitse peruutella, yhdeksän pisteen viikko tavoitteena! Go Ketterä!

Playe_knower

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ketterä, Saipa
Itse toivoisin, että pelit menisi niin jotta Vantaa tulisi pleijareissa vihdoin vastaan, niin pääsisi mukaan möykkäämään. Mutta ei mun takia tarvitse peruutella, yhdeksän pisteen viikko tavoitteena! Go Ketterä!
Asiaa! Sama täällä toiveena jos sillä mitään väliä on.
Vantaa matkustamisenkin puolesta armollisempi ja näkisin että olisi mukavampi vastus kuin Roki (tämän hetken todnäk vastus) siinä kohtaa.

Rosterin vahvuus vaan jännittää ettei mene ihan hupiajeluksi tämä viikko. Tuota Jokeripeliä erityisesti silmällä pitäen…

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy