Pikku hiljaa, pikku hiljaa. Niin kauan kun pitää turhat jäähyt pois, niin täyttää kyllä paikkansa.Ok no rankkari ei mennyt ihan putkeen, mutta alan tykätä Otto Karvisesta. Hiljalleen.
+ Voitto
+ Rynnäs
+ 3.ketju varsin positiivinen ilmestys
- YV luokatonta
Kyllä näki miksi Lukko av on tilaston ykkösenä.
Kupari oli tänään kova, itseluottamus kumpus yli kaiken. Hyvää tekemistä.
Illan paras pelaaja oli taas Kaapo niinku yllättäen meitä vastaan ja Lese perkele. Hienoo että jätkä pelaa meillä.
Hyvä oli vieraskiertue.
Itse näen tuon siten, että Lasu-Sailio-Hakanpää oli ainoastaan sen aikaa kentällä, että antoi kärkimiehille lepoaikaa ja piti siinä sivussa oman pään puhtaana. Jullekin kun oli boksissa, niin ei siinä hirveästi mitään offensiivista vaihtoehtoa ollut. Toki Kuparia olisi tuossa voinut kokeilla vaikka Lasun tilalla.Minkähän tähren Lasu laitettiin 3vs3 pelissä kentälle kun hänen taidot tiedetään enemmänkin olevan kallellaan puolustussuuntaan. Minusta Lasun otteet ovat entistä enemmän hiipuneet hyökkäyksessä ja itse pelissäkin hän on ihmeen näkymätön ja välillä jopa kaatuili yksin maalin edessä. Tilastot ei valehtele. Mies saa paljon peliaikaa, joo alivoimaa, mutta myös ylivoimaa, eikä kakkosen sentteri ole edes Hakanpäätä edellä pisteissä. Tulevaisuutta ajatellen voi olla ongelma, nyt ei.
Kuparille sattui loppuvaiheessa muutama hassi, niin olisiko pelattu hitusen varman päälle tuota jatkoaikaa?Itse näen tuon siten, että Lasu-Sailio-Hakanpää oli ainoastaan sen aikaa kentällä, että antoi kärkimiehille lepoaikaa ja piti siinä sivussa oman pään puhtaana. Jullekin kun oli boksissa, niin ei siinä hirveästi mitään offensiivista vaihtoehtoa ollut. Toki Kuparia olisi tuossa voinut kokeilla vaikka Lasun tilalla.
Hyvä teksti. Samaa mieltä kyllä siitä, että Lasu on hyökkäyspään otteissaan hiipunut. Miehellä oli ennen joulua jakso, jossa hänen pelinsä näytti oikeesti hyvältä hyökkäyspäässä. Nyt näyttää siltä, että pää on melko tukossa. Kuten sanoit, onneksi Lasu ei nyt ole mikään ongelma. Jotta siitä ei tulisi tulevaisuudessakaan ongelmaa, Kärpät kyllä tarvitsee sen sentterihankinnan, joka osaa pelata hyvin offensiivisesti. Kakkoseen tuota on kuitenkin turha mielestäni hommata, Leskinen/Mäenalanen vetää hemmetin kovalla tasolla tuossa, joten miksi sekoittaa pakkaa? Kyseessä lienee jo nyt liigan paras 2.kenttä.Minkähän tähren Lasu laitettiin 3vs3 pelissä kentälle kun hänen taidot tiedetään enemmänkin olevan kallellaan puolustussuuntaan. Minusta Lasun otteet ovat entistä enemmän hiipuneet hyökkäyksessä ja itse pelissäkin hän on ihmeen näkymätön ja välillä jopa kaatuili yksin maalin edessä. Tilastot ei valehtele. Mies saa paljon peliaikaa, joo alivoimaa, mutta myös ylivoimaa, eikä kakkosen sentteri ole edes Hakanpäätä edellä pisteissä. Tulevaisuutta ajatellen voi olla ongelma, nyt ei.
Niin, kyllähän Lasu noita voittaa, mutta kiekollinen peli on hiipunut hyökkäyspäässä.Minä näkisin että Lasu on pelannut hyökkäyspäässäkin hyvin, voittaa käytännössä jokaisen kaksinkamppailun ja saa näin kiekon pidettyä Kärpillä. Maaleja ei toki ole saanut tehtyä tyhjiinkään mutta muuten pelannut mielestäni hyvin.