Kerro sinä analyysejä 63 minuutin perusteella.
Tälläsiä pelejä vaan joskus tulee, piste raavittiin vieraskaukalosta.
Ois tarvittu kolme tai edes kaksi, mutta noin heikolla esityksellä pisteeseen täytyy olla tyytyväinen.
Kerro sinä analyysejä 63 minuutin perusteella.
Tälläsiä pelejä vaan joskus tulee, piste raavittiin vieraskaukalosta.
Olisiko? Mielestäni tässä on edelleen ihan vakaa asema sarjakärjessä. Toki pisteet ovat aina tervetulleita, mutta ei niitä samallailla tarvita kuten vaikka Sport tällä hetkellä.Ois tarvittu kolme tai edes kaksi, mutta noin heikolla esityksellä pisteeseen täytyy olla tyytyväinen.
Näihin viesteihin voisi kyllä mielestäni tägätä ne kyseiset nimimerkit. Tuskin haittaa yhtään ketään.Juurikin näin. Tietyt nimimerkit ovat täällä aina ensimmäisenä älähtämässä epäonnistumisten hetkellä, mutta vaipuvat jälkeen syvähiljaisuuteen onnistumisten hetkillä.
Olen kyllä mielestäni ollut palstalla mukana myös noiden voittojen aikoihin. Viime kaudella ei paljoa positiivista sanomaa ollut jostain ihmeen syystä.
Olisiko? Mielestäni tässä on edelleen ihan vakaa asema sarjakärjessä. Toki pisteet ovat aina tervetulleita, mutta ei niitä samallailla tarvita kuten vaikka Sport tällä hetkellä.
Okei. Minulla mennyt sitten ohi nuo, pahoittelut. Ja älä itse viitsi, harvemmin tartun kenenkään negailuun, ellei ole tarvetta.Älä viitsi. Mitään negatiivista en ole kirjoitellu koko kaudella ennen kuin tänään. Positiivista siitäkin edestä. Sinä nyt vaan oot yks niistä noin kolmesta nillittäjästä jotka tarttuu heti jos vähänkään mitään muuta kuin posia antaa.
Kakkosketjuun myöhäisenä joululahjana Leskisen rinnalle uusi sentteri sekä laituri, kiitoksia.
Ei tämä nyt ihan ainutkertainen ollut. Tammikuun alussa 2008 Kärpät kiri JYPiä vastaan lähes vastaavalla tavalla, peli oli kahden erän jälkeen kotona JYPiä vastaan 0-4, kunnes ajassa 48.36 Janne Pesonen kavensi lukemiksi 1-4 ja tästä reilu puoli minuuttia niin Kalle Sahlstedt iski jo 2-4:ään. JYP otti jälleen ajassa 53.20 askeleen kohti kolmea pistettä kun lukemiksi 2-5, mutta siitä puolitoista minuuttia eteenpäin niin Killeri-Kalle iski alivoimalla lukemiksi 3-5.Kärpiltä kuitenkin erittäin komea nousu - olen luullut, etten näkisi koskaan Kärpiltä tuollaista nousua, mutta mutta, joulun kunniaksi se nyt kuitenkin eilen nähtiin.
Mannerhan sanoi jossain haastattelussa, että vaikka pelataan paljon, niin täytyy uskaltaa treenatakin. Liekö tästä kyse? Aika raskaalta näyttää tosiaan. Toisekseen todella halpoja maaleja on mennyt omiin, mihin ei todellakaan ole kevväämmällä varaa.Jotenkin väsynyttä on ollut Kärppien pelaaminen viime ottelut ja ei saada koneesta tarpeeksi irti, jotta pystyttäisiin luistelemaan vastustajalta jalat alta alkukauden tapaan. Toki vihulaiset ottaa Kärppien nopean käännön pois nykyään ja vaikeaa on sen jälkeen päästä tekopaikoille.
Minä olen hitusen huolissani, että kantaako tuo pelitapa ja joukkue loppuun saakka. Jotain piristystä olisi hyvä saada.
Pelitapa on kuluttava. Kaikkien muidenkin joukkueiden täytyy treenata. Sen taakse on varsin hankala mennä.Mannerhan sanoi jossain haastattelussa, että vaikka pelataan paljon, niin täytyy uskaltaa treenatakin. Liekö tästä kyse? Aika raskaalta näyttää tosiaan. Toisekseen todella halpoja maaleja on mennyt omiin, mihin ei todellakaan ole kevväämmällä varaa.
Minä olen hitusen huolissani, että kantaako tuo pelitapa ja joukkue loppuun saakka. Jotain piristystä olisi hyvä saada.
Mannerhan sanoi jossain haastattelussa, että vaikka pelataan paljon, niin täytyy uskaltaa treenatakin. Liekö tästä kyse? Aika raskaalta näyttää tosiaan. Toisekseen todella halpoja maaleja on mennyt omiin, mihin ei todellakaan ole kevväämmällä varaa.
Niin, ei varmaan mikään muukaan joukkue vetänyt yhteistreenejä joulutauolla. Eikös tuollainen olisi nykyään pelaajien työehtosopimuksen vastaista? Muutoin minun näppituntumani Kärppien treenaamisesta on päinvastainen kuin sinun.Ainakaan KalPa-peliä ei voi selittää väsymyksellä tai treenaamisella. Kärpät ei ollut kertaakaan koossa JYP-tappion jälkeen ennen kuin bussi haki Kuopion reissulle. Oma mutu-tuntuma syksyn aikana on ollut enemmänkin niin, että joukkue on huilannut yllättävän paljon heti, kun otteluohjelma on sen mahdollistanut.
Joukkueiden rytmit ovat erit, erilaiset pelitavat ja peliajat kuormittavat eri tavalla ja nämä näkyvät kaikessa tekemisessä tietysti. Palautumisesta ei voi missään nimessä tinkiä. Tarkkaa hommaa... Ei voi olla 60 iltaa talvessa herkkänä, vaan välillä on tukkoa joko päässä tai reisissä. Enkä usko hetkeäkään että koko tauko on lomaa ollut, vaikka yhteisiä kokoontumisia ei ollutkaan. Itselläni ei ole tietoa joukkueen tekemisestä, vaan tämä on ihan spekulointia katsomoon ja sohvalle näkyvän perusteella. Usein kuitenkin on joku syy jos joku näyttää huonommalta kuin aiemmin.Ainakaan KalPa-peliä ei voi selittää väsymyksellä tai treenaamisella. Kärpät ei ollut kertaakaan koossa JYP-tappion jälkeen ennen kuin bussi haki Kuopion reissulle. Oma mutu-tuntuma syksyn aikana on ollut enemmänkin niin, että joukkue on huilannut yllättävän paljon heti, kun otteluohjelma on sen mahdollistanut.
Joukkueiden rytmit ovat erit, erilaiset pelitavat ja peliajat kuormittavat eri tavalla ja nämä näkyvät kaikessa tekemisessä tietysti. Palautumisesta ei voi missään nimessä tinkiä. Tarkkaa hommaa... Ei voi olla 60 iltaa talvessa herkkänä, vaan välillä on tukkoa joko päässä tai reisissä. Enkä usko hetkeäkään että koko tauko on lomaa ollut, vaikka yhteisiä kokoontumisia ei ollutkaan. Itselläni ei ole tietoa joukkueen tekemisestä, vaan tämä on ihan spekulointia katsomoon ja sohvalle näkyvän perusteella. Usein kuitenkin on joku syy jos joku näyttää huonommalta kuin aiemmin.
Sailiollahan tauko on niin pitkä että mahtuu pikku rännikin väliin. Näkyy kaikkien ko herrojen naamastakin nämä hommatSailio on ainaki Instagramin mukaan ollu lomanviikon Dubaissa MärkäSimon ja Eetu Pöystin kans. Tuskin on pojat juoksumatolla siellä olleet vaan kyllä siellä on vedetty märkää.