Ruisrock 2010

• 8 974
  • 34

Red Devil

Jäsen
Suosikkijoukkue
NJ Devils, TPS, HC Boners
No ei tässä sinun kiinnostamisesta ollutkaan kyse, vaan siitä, että sinä olet ilmeisesti niputtamassa näitä kahta ns. samaan koriin. Omasta mielestäsi molemmat voivat olla samanlaista roskaa...

OK, mutta ihmettelen myös Loirin valintaa tuonne festareille, ihan niin kuin sinä Ballssien.

Jj

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Habs, FCB
Ruisrockiin lisäyksiä: Ozzy Osbourne, The Specials, Canned Heat

Ozzy on näkemättä joten se on siinä sitte. Toivottavasti samalle päivälle osuu jotain muuta edes semikiinnostavaa.

Viimeksi muokattu:

kingstonwall

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Boston Bruins, Dallas Stars
Ruisrockiin lisäyksiä: Ozzy Osbourne, The Specials, Canned Heat

Ozzy on näkemättä joten se on siinä sitte. Toivottavasti samalle päivälle osuu jotain muuta edes semikiinnostavaa.

Esiintyjien päiväjako löytyy ruisrockin sivuilta. Canned Heat saattaa kiinnostaa sen verran paljon, että kai se on paikalle tultava.

MunkADunk

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jyp, Penguins
Eipä vakuuta meikäläistä esiintyjälista. Olihan se arvattavissa jo viime vuoden keväällä, että 2010 kiinnitykset eivät tule vetämään vertoja vuodelle 2009. Nyt jotain jäykkääkin jäykempää kiinnitystä vaikka kaikille päiville, niin pannaan harkintaan nämä kinkerit.

Pavlikovsky

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Calgary Flames sekä Manchester United.
Nostalginen vuoden 1971 Ruisrockin esiintyjä Canned Heat siis kutsuttu remmiin, upeaa. Elopainoa bändin kultavuosina taisi olla yhteensä jäsenillä päälle 300 kiloa, ainakin kuvista päätellen. Bob Hiten pumppu sanoi "goodbye" jo 1981 ja originaalibändistähän on jäljellä enää Fito De La Parra. Joka tapauksessa kunnioitettavaa, että vanhat blues-boogie pierut jaksavat Turkuun vielä tulla rytmikästä ränttä tänttää soittelemaan.

Ossiltahan on uusi levykin tuossa tulossa, mutta jossain 70-luvulla on se oikea Black Sabbath-Ossi. Haahuileva ja sanoja unohteleva äijähän tuo nykyään on, vaikka pidän Ozzyn joistakin soololevyistä paljonkin. Zakk Wylden kun potki vielä kitaran varresta pois niin loppukin järki meni tuosta touhusta. Legendaarinen hevimies kuitenkin ja en sano, etteikö suht hyvää keikkaa voisi vetääkin, vaikka eläkkeellehän Ossi kohta jo joutaisi.

Rommeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Pale Knuckles - EASHL, Україна
Ossiltahan on uusi levykin tuossa tulossa, mutta jossain 70-luvulla on se oikea Black Sabbath-Ossi. Haahuileva ja sanoja unohteleva äijähän tuo nykyään on, vaikka pidän Ozzyn joistakin soololevyistä paljonkin. Zakk Wylden kun potki vielä kitaran varresta pois niin loppukin järki meni tuosta touhusta. Legendaarinen hevimies kuitenkin ja en sano, etteikö suht hyvää keikkaa voisi vetääkin, vaikka eläkkeellehän Ossi kohta jo joutaisi.

Tartun nyt vanhaan postaukseen, mutta pakkohan se on koska olen lähes täysin eri linjoilla kanssasi. Käsittääkseni tuo sanojen unohtelu ei ole mikään uusi ilmiö, vaan oli ihan arkipäivää jo silloin kultaisella 70-luvulla. Ainahan mies on ollut enemmän tai vähemmän pihalla nautintoaineista johtuen. Nykykunnon nykyisen kitaristin (Gus G) kanssa voi tarkistaa esimerkiksi Youtuben välityksellä. Itse olen erittäin tyytyväinen kitaristivalintaan ja Ozzyn lavakuntoon muutaman kappaleen otoksen perusteella.

Zakk Wylde on toki yksi parhaista kitaristeista, mutta miehen ego on nykyään aivan liian suuri mahtuakseen toisen palkkalistoille. Valitettavan kauan siihen meni, että Ozzy (tai todennäköisemmin Sharon) tuon lopullisesti tiedosti. On ihan oikeasti uskomattoman ärsyttävä kuunnella livenä esimerkiksi noita Randy Rhoadsin sävellyksiä Zakkin soittamana, sillä mies käytännössä katsoen raiskaa ne aina täydellisesti omilla pippelinvenytystilutteluillaan ja niillä iki-ihanilla pinch-harmonicseille, jotka toki ovat erityisen vaikeita soittaa. Mielestäni kuvaavaa miehen itsekeskeisyydestä on se, että omassa bändissään (Black Label Society) Zakk soittaa yhtä poikkeusta lukuunottamatta albumeilla kitaroiden lisäksi myös bassot. Remmissä on kuitenkin aina ollut erittäin hyvä kakkoskitaristi ja basisti.

anatsu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Thrashers
Pitäähän se itsekkin täräyttää apajille ensimmäistä kertaa. Itseäni kiinnostaa Ozzy, Billy Talent, Jenni Vartiainen(lähinnä ulkoisten apujensa tähden), Viikate, Kotiteollisuus ja suurimpana mielenkiinnon kohteena ehdottomasti oleva THE SOUNDS.

Eilen oli julkaistu uutinen, jossa kerrottiin artisti lisäyksistä, kuten Chisu.

Pavlikovsky

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Calgary Flames sekä Manchester United.
Käsittääkseni tuo sanojen unohtelu ei ole mikään uusi ilmiö, vaan oli ihan arkipäivää jo silloin kultaisella 70-luvulla. Ainahan mies on ollut enemmän tai vähemmän pihalla nautintoaineista johtuen. Nykykunnon nykyisen kitaristin (Gus G) kanssa voi tarkistaa esimerkiksi Youtuben välityksellä. Itse olen erittäin tyytyväinen kitaristivalintaan ja Ozzyn lavakuntoon muutaman kappaleen otoksen perusteella.

Sanoja Ossi on varmaan unohdellut, mutta on tämä kyllä lisääntynyt merkittävästi iän myötä, joka on tietenkin ymmärrettävää, mutta kyllä niillä nautintoaineillakin on tosiaan iso syy siihen. Katselin youtubesta Ossin keikkapätkiä Gus G:n kanssa ja olen edelleen sitä mieltä, että Wylden siellä ennemmin näkisin, mutta jälkijossittelu on turhaa. Hyvinhän se Gus myös tuolla myös kepitti, ei siinä mitään.

Se, mikä kitarasoundi tai tyyli miellyttää ketäkin on yhtä loputonta väittelyä, itse olen vain aina tykännyt tuosta Wylden tyylistä ja kitaroinnista, mikä sinänsä sopi Ossin kappaleisiin. Black Rain ei ollut enää kovin hyvä kiekko mielestäni.

Joka tapauksessa Ossi kerää varmasti yleisöä Ruissiin ja toivottavasti yleisö saa rahoilleen vastinetta hevilegendalta.

ipaz

Jäsen
Kyllähän tuo lista alkaa näyttämään siltä että Ruisrockiin on taas mentävä. Arch Enemy, Amon Amarth, Baroness, Amorphis, Kotiteollisuus, Turisas, Stam1na, Finntroll, aina niin ihanainen Jenni Vartiainen, pirtsakka PMMP sekä tietysti jumalhahmo Ozzy. Sunnuntai jäänee kuitenkin väliin, Mokoman ja Slashin takia voisi ehkä yrittää jaksaa kävellä sen saatanan pitkän matkan pelipaikalle, mutta epäilen itseäni ja voimiani.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy