Mainos

Ruisrock '08

• 16 173
  • 61

MikGo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Leijonat
Tietääkö kukaan pitikö ruissalon leirintäalueelta varata jotain majoituspaikkoja etukäteen? Muistaakseni ainakin pari vuotta sitten ei pitänyt ja leirintäpaikan sai valita oman halunsa mukaan ja minne sattui mahtumaan. Nettisivuilta en ainakaan löytänyt infoa, muuta kuin että hinnat on eri kuin normaalisti. Matkailuautolla ollaan tulossa tai sitten telttojen ja autojen kanssa.

Perjantaina on oikestaan vain pari bändiä jotka haluan nähdä ja ne on At the gates ja Raised fist. On kyllä kolmen päivän lippu taskussa, mutta aika vähän tulee varmaan itse alueella oltua.

VT

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Ruisrock julkaisi vikat kiinnitykset:

http://www.ruisrock.fi/index.php?group=12

Perjantaille siis the Sounds. Helvetti, odotin oikeasti jotain kovaa ulkomaista Cultin tilalle, mutta nyt tulee tollainen ruotsalainen tusinapoppia veivaava jämäbändi, joka vasta oli Provinssissa. No, senkin ajan voi käyttää sitten ryyppämiseen.

Saikka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tyhmät ihmiset ja epähauskat läpät.
Ruisrock julkaisi vikat kiinnitykset:

http://www.ruisrock.fi/index.php?group=12

Perjantaille siis the Sounds. Helvetti, odotin oikeasti jotain kovaa ulkomaista Cultin tilalle, mutta nyt tulee tollainen ruotsalainen tusinapoppia veivaava jämäbändi, joka vasta oli Provinssissa. No, senkin ajan voi käyttää sitten ryyppämiseen.

Syö...No, ei kaikki voi tykätä.

Pitääpä varmaankin tuon takia perjantain lippu varata, vaikka tiukkaa tekeekin rahan puolesta. Kolmen päivän (100e!!!) lippuun ei riitä rahat millään vaikka haluaisi. Hassu juttu tämä, en uskonut millään vaikka kuinka moni kaveri koitti uskotella että kyllä se Sounds Ruisrockiin on tulossa. Provinssin piti olla porukan ainoa keikka koko kesänä. Kävi ilmeisesti levyn viimeistely tylsäksi.

tutzba

Jäsen
Muutama hassu päivä enää tähän tapahtumaan. Suurimmat odotukset luon Disco Ensemblelle, Von Hertzen Brotherseille sekä viime kesänä tajunnanräjäyttäneelle Flogging Mollylle. Tulee kyllä kuitenkin olemaan vaikea työ Ruisrockilla ylittää tämän vuotinen Provinssi. Viime vuonnakaan ei Ruissi siinä onnistunut, lukuunottamatta festareiden paikkaa.

Mac^

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Tappara & Suomi lajista riippumatta
Jep, kohta mennään. Lemppariyhtyeitä on tuolla paljon, harmi vain kun Kent on sunnuntaina, ja liput vain perjantaille ja lauantaille - Apulantakin toki hyvä, mutta ei siitä kauan aikaa ole kun se nähtiin. Asa ja Raappana olisi ollut kanssa ihan mielenkiintoista nähdä. Eihän tuolta puutu kuin In Flames, toivottavasti tulee joskus tämäkin bändi livenä vielä nähtyä. Viime vuonnahan tuokin Ruisrockissa taisi olla.

Eihän tuolta puutu kuin In Flames, toivottavasti tulee joskus tämäkin bändi livenä vielä nähtyä. Viime vuonnahan tuokin Ruisrockissa taisi olla.

Vaasan Rockperryssä In Flames soittaa ainakin tossa parin viikon päästä. Jos sinnepäin haluaa lähteä.

Turkuun luvataan ainakin akselille pe&la pirun hienoa keliä. Jospa sitä itsekin suuntaisi paikalle, mahdollisesti.

Jii

Jäsen
Suosikkijoukkue
musta & valkoinen
Turkuun luvataan ainakin akselille pe&la pirun hienoa keliä.

Perjantai-ilta herkkua (24 ja aurinkoa), lauantai siedettävää (20 ja puolipilvistä). Mikäli lauantaina olisi pitänyt hellettä, niin olisi ollut kyllä aika tuskaa viettää koko päivä taivasalla. No, juomalla siitä olisi selvinnyt.

Perjantaina tarkoitus tsekata Ensiferum, Porcupine Tree, The Sounds ja kiteeläiset. Lauantaina pistepirkot, CMX, Flogging Molly, Opeth, Primal Scream ja HIM.

Cube

Jäsen
Kyllähän tuonne tulee taas mentyä kolmeksi päiväksi (todennäköisesti). Kovin montaa isoa suosikkia ei tänä vuonna ole mukaan eksynyt, mutta paljon mielenkiintoisia bändejä olis katsottavana silti. Huomenna (eli tänään kaiketi) suurin mielenkiinto kohdistuu Raised Fistiin, mutta myös Porcupine Treen menen aivan varmasti katsomaan ja toivottavasti myös At The Gatesin. Eiköhän se siitä lähde.

tutzba

Jäsen
Päivitetäänpä säätietoja Turun alueella. Tänään luvataan 27 astetta ja semipilvistä, lauantaina 20 astetta ja puolipilvistä, sunnuntaina onkin sitten paska sää. 15 astetta ja vettä tulee.

mendieta

Jäsen
Suosikkijoukkue
Carlo Grünnin ja Juhani Tammisen FB-päivitykset
Köyhä joutuu taas taistelemaan viinaa sisälle "ruumiin onkaloissa". Ei ole helppoa. Vinkkejä otetaan vastaan. Onko tänä vuonna tarkastus ollut tasoa "huumekyttä". Kaksi vuotta sitten munahaukka löysi pienen taskumallisen jalluni haarojen välistä. Kyllä vitutti.

Dante

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Kekkasin tänään, että perkele, Ruisrock. Siellähän näyttää olevan hyviä bändejä. Nyt puhutan vaimon ympäri ja käännän aamulla auton keulan Turkkuseen. Lähtisin jo tänään katsastamaan Amorphiksen ja Porcupine Treen, mutta epäilen, että osastomme naisväki naisväelle uskollisella tavalla tarvitsee vähän aikaa sulatella sponttaania ajatusta rokkijuhlista. Eipä ole Ruisrockissa tullut ennen käytyäkään.

Black Star

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Köyhä joutuu taas taistelemaan viinaa sisälle "ruumiin onkaloissa". Ei ole helppoa. Vinkkejä otetaan vastaan. Onko tänä vuonna tarkastus ollut tasoa "huumekyttä". Kaksi vuotta sitten munahaukka löysi pienen taskumallisen jalluni haarojen välistä. Kyllä vitutti.

Viimeiset kymmenen vuotta olen saanut kuljetettua viinat sisään Ruisrokkiin ihan normaalissa 1,5l:n limsapullossa ja selkärepussa. Saa kyllä hyvät naurut aina näistä järjettömistä/neroista salakuljetustarinoista. Onnea vaan näille yrityksille, itse tyydyn tuohon perinteiseen ja varmaan keinoon.

mendieta

Jäsen
Suosikkijoukkue
Carlo Grünnin ja Juhani Tammisen FB-päivitykset
Viimeiset kymmenen vuotta olen saanut kuljetettua viinat sisään Ruisrokkiin ihan normaalissa 1,5l:n limsapullossa ja selkärepussa. Saa kyllä hyvät naurut aina näistä järjettömistä/neroista salakuljetustarinoista. Onnea vaan näille yrityksille, itse tyydyn tuohon perinteiseen ja varmaan keinoon.

Eikö ne sitten kyylää sitä korkkia, että on jo kertaalleen avattu? Vai ajatuksenko voimalla vaihdat pullon sisällön.

Olen mennyt taskumallinen-pullo-munissa sisään kymmeniä kertoja. Kerran on nasahtanut ja vieläkin harmittaa. Onnistumisprosentti silti yli 95.

Jii

Jäsen
Suosikkijoukkue
musta & valkoinen
Saa kyllä hyvät naurut aina näistä järjettömistä/neroista salakuljetustarinoista. Onnea vaan näille yrityksille, itse tyydyn tuohon perinteiseen ja varmaan keinoon.

Äläs nyt. Salakuljetuskeinojen keksiminen ja askartelu on vähänkuin lastenteko - lopputulos ei ole tärkeä vaan itse puuhastelukin voi olla kivaa.

Eiköhän jotain kivaa taas keksitä.

Black Star

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Eikö ne sitten kyylää sitä korkkia, että on jo kertaalleen avattu? Vai ajatuksenko voimalla vaihdat pullon sisällön.

Ei nyt ihan ajatuksenkaan voimalla, mutta toisista limsapulloista saa sen korkin auki niin, ettei sinetti rikkoudu.

Sitten vaan seiskalta ylös ja Ruisrokkiin!

Black Star

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Äläs nyt. Salakuljetuskeinojen keksiminen ja askartelu on vähänkuin lastenteko - lopputulos ei ole tärkeä vaan itse puuhastelukin voi olla kivaa.

Tätähän juuri tarkoitinkin, noiden tarinoiden kuunteleminen saa hyvälle tuulelle. Mitä uskomattomampia tyhmyyden ja nerouden osoituksia on kyllä tullut kuultua/todistettua. Itse olen vain laiska ja valitsen tuon helpoimman tavan.

Jaakko

Jäsen
Suosikkijoukkue
RFC Liege
Ei nyt ihan ajatuksenkaan voimalla, mutta toisista limsapulloista saa sen korkin auki niin, ettei sinetti rikkoudu.

Sitten vaan seiskalta ylös ja Ruisrokkiin!

Yksi vuosi oli Ruisrockissa puolilitraa kossua kaadettu puolentoista litran greippilimsapulloon. Korkki oli saatu suhteellisen hyvin säilymään mutta ei täysin. No vaksi sen hoksasi ja kysyi että saako haistaa. No ei siinä muuta vaihtoehtoa ollut kuin antaa haistaa.

Onneksi vaksi ei mikään poliisikoira ollut ja haistettuaan antoi pullon takasin minulle. Ei tainnut oikein viinan hajua erottaa.

Jii

Jäsen
Suosikkijoukkue
musta & valkoinen
Mitä uskomattomampia tyhmyyden ja nerouden osoituksia on kyllä tullut kuultua/todistettua.
Suosikkini on ehkä kaveri, joka osti kylmälaukun, puoli tusinaa kylmäkalleja ja laukun täyteen sekalaista ruokaa. Alueella kylmälaukku ja ruoat hittoon, koska arvokkain lasti oli kylmäkallejen, -kalleiden, -kallien ? (miten hitossa taipuu kylmäkalle monikossa?) sisällä ollut kuningas A.

Pohjustus menossa ja parin tunnin päästä liikenteeseen.

Jaakko

Jäsen
Suosikkijoukkue
RFC Liege
Legendaarisen Ruisrock rynnäkön olen kerran päässyt todistamaan livenä. Porukka tetsaa suuhteelisen lähelle aluetta johonkin kohtaa missä aidan ylitys on helppoa. Sen jälkeen yksi jannu lähtee kiipeään ja juoksemaan alueelle. Vaksi lähtee ottamaan sitä kiinni ja samalla pari kolmekymmentä jannua ja jannutarta tekee saman liikkeen. Noin kolmestakymmenestä kaksi taisi jäädä kiinni.

stiflat

Jäsen
Suosikkijoukkue
New York Rangers, HIFK
Tottahan toi salakuljetuksen "valmistelu" on jo osa jännää tapahtumaa.
Yksi tapa voi olla esim. että ottaa niin paljon "epäilyttävää" muuta kamaa mukaan että se oikea jemma ei paljastu, kun vaksi tutkailee reppua yms. Ei sitä aikaa per henkilö kauaa käytetä.

Tällä tavalla itse sain puolivahingossa kaksi avointa paperikassillista siideriä alueelle vuonna jolloin ei enää omia juomia sallittu alueelle, enkä tiennyt sitä ennenkuin vasta portilla.

Tästä tuli mieleen että itse kaipailisin ehdottomasti ohjeita siihen litran (ehkä parin, Lidlistä?) pahvimehutölkin avaamiseen veitsellä liimaussaumasta ja liimaamisesta takaisin kiinni. Joskus täytyy kyllä askarrella ihan vaan vaikka tekemisen ilosta.

Turussa tällä hetkellä 26-27 ℃.

Saikka

Jäsen
Suosikkijoukkue
The Sounds. Maja Ivarsson. Felix Rodriguez. Jesper Anderberg. Ja sit se cool rumpali kuka ei koskaan puhu mitään ja rumilus-basisti.

Bändi paranee ja paranee vaan koko ajan, oliko nyt kolmas kesä kun vetävät samalla levyllä (ei ole varmuutta, en jaksa tarkistaa), mutta joka kerta tuntuu että homma toimii paremmin kuin aiemmin.

Samat setit tähän loppuun kuin Provinssi-ketjuun, jos joku nettivelho/muuten vaan osaava/tietävä ihminen löytää tämän keikan netin syövereistä, YV:tä kehiin.

Pressiboxi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Palloseura

Eiköhän jotain kivaa taas keksitä.

Todellinen pro tuo eväät sisään jakeluautojen mukana. Niitähän ei kukaan ratsaa. Tätä ette kuulleet sitten minulta.

Jii

Jäsen
Suosikkijoukkue
musta & valkoinen
Aika tiukka tarkastuspolitiikka oli ainakin eilen. Reppujen tavarat pöydälle ja kädet lähes genitaaliosastolle. Taitaapa tänään tulla aika jonot jos samaan meininkiä jatketaan. Yöllä neljältä kotona ja kohta taas mennään.

Cube

Jäsen
Aika tiukka tarkastuspolitiikka oli ainakin eilen. Reppujen tavarat pöydälle ja kädet lähes genitaaliosastolle. Taitaapa tänään tulla aika jonot jos samaan meininkiä jatketaan. Yöllä neljältä kotona ja kohta taas mennään.
Mulla taputeltiin eilen todella pintapuolisesti. Reppu tongittiin toki aika tarkkaan, mutta ei siitäkään tavaroita pöydälle alettu kaivamaan. No, en viinaa alueelle eilen vienyt, joten sikäli aika sama. Tämä päivä on tärkeämpi tarkastusten kannalta.

Saikka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Mulla taputeltiin eilen todella pintapuolisesti. Reppu tongittiin toki aika tarkkaan, mutta ei siitäkään tavaroita pöydälle alettu kaivamaan. No, en viinaa alueelle eilen vienyt, joten sikäli aika sama. Tämä päivä on tärkeämpi tarkastusten kannalta.

Allekirjoittanutta ei tarkastettu millään tavalla. Katsoi vaan ja mietti varmaan, että "antaa ton läskin nyt mennä, sillä on asiat niin huonosti varmaan muutenkin jo". Eipä sillä, itsekään en mitään alueelle vienyt, mutta kovin vaihtelevaa tuntuu olevan tuo tarkastelu.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy