Outo oli valinta lähteä Tapparaan, kun perustekemisessäkin paljon puutteita. Toki tiliä voi tehdä, mutta ei ura tuolla etene.Rubenin Tampereen valloitus ei oikein ole vielä lähtenyt.
Outo oli valinta lähteä Tapparaan, kun perustekemisessäkin paljon puutteita. Toki tiliä voi tehdä, mutta ei ura tuolla etene.Rubenin Tampereen valloitus ei oikein ole vielä lähtenyt.
Mielenkiinnosta kyselen, että mitä odotit Rafkinilta Tapparassa? Hoitanut oman ruudun hyvällä perustekemisellä. Av rooli ja 3pakkiparin pakki, joten toivottavasti et ainakaan odottanut sitä, että Ruben lähti Tampereelle pisteitä tekemään.Rubenin Tampereen valloitus ei oikein ole vielä lähtenyt.
Juu. En todellakaan odottanut. Pelannut juuri niin kuin odotinkin.Mielenkiinnosta kyselen, että mitä odotit Rafkinilta Tapparassa? Hoitanut oman ruudun hyvällä perustekemisellä. Av rooli ja 3pakkiparin pakki, joten toivottavasti et ainakaan odottanut sitä, että Ruben lähti Tampereelle pisteitä tekemään.
Odotetusti. Pelaajana mielestäni aika keskinkertainen, kova on yritys mutta sitten taidossa ne vajeet. Tepsi-aikana sijoittuminen, kiekonmenetykset, kudit blokkiin sekä ajoittain turhat jäähyt yliyrittämisen johdosta eivät ole unohtuneet.Rubenin Tampereen valloitus ei oikein ole vielä lähtenyt.
Outo oli valinta lähteä Tapparaan, kun perustekemisessäkin paljon puutteita. Toki tiliä voi tehdä, mutta ei ura tuolla etene.
Pahoittelen jo etukäteen.Ei tällästä keskustelua saa nostaa ylös. T. Sydänkohtaus
Rafkin voittaa minun kirjoissa Suomen yliarvostetuimman pakin tittelin.Pahoittelen jo etukäteen.
Ruben laitettu penkin päähän tänään Tampereella kolmannessa erässä. Ei oikein lähde, toki koko Tappara tällä hetkellä vaikeuksissa.
Paluu Turkuun lähivuosina? En olisi yllättynyt. Kai tuo parempi kuin osa nykyisistä pakeista olisi, mutta ei todellakaan mikään ihmeellinen peluri minun kirjoissa.
Täysin samaa mieltä. EHT-status korostaa tätä entisestään. Viisinumeroisella palkalla ok pakki, mutta täällä kun puhuttiin 2 X tuosta summasta viime kauden jälkeen niin bisset lensi nenästä.Rafkin voittaa minun kirjoissa Suomen yliarvostetuimman pakin tittelin.
EiiiiiiPahoittelen jo etukäteen.
Ruben laitettu penkin päähän tänään Tampereella kolmannessa erässä. Ei oikein lähde, toki koko Tappara tällä hetkellä vaikeuksissa.
Paluu Turkuun lähivuosina? En olisi yllättynyt. Kai tuo parempi kuin osa nykyisistä pakeista olisi, mutta ei todellakaan mikään ihmeellinen peluri minun kirjoissa.
Eipä yllätä Rafkinin penkitys. Tekis mieli sanoa, että ahneella on paskainen loppu.
Joo varmaan Rubenia harmittaa, että siirtyi Tepsistä Tapparaan.
Tapparahan on tällä hetkellä koko Liigan huonoin joukkue 10 viime matsin otannalla, 15 ja 20 matsin otannalla toisiksi huonoin. Tuohon päälle vielä Rafkinin tilastot 1+6 ja tänään penkitys, jota Grönborg kuvaili "coaching decisioniksi" joten voi tuolla vähän koti-ikävä tulla.
Ei. Annetaan nyt EHT-pelaajan pelata siellä missä saa EHT-tason palkkaa.Paluu Turkuun lähivuosina? En olisi yllättynyt. Kai tuo parempi kuin osa nykyisistä pakeista olisi, mutta ei todellakaan mikään ihmeellinen peluri minun kirjoissa.
Onneksi ei tarttunut "ylihintaiseen" lappuun TPS olisi ilman Maxia Jukureiden alapuolella.Liekö ollut palstahuhuja, mutta kyllähän täälläkin kirjoitettiin, että Rafkinista säästyneillä rahoilla kiinnitettiin Max. Ja selvää on, että näistä kahdesta jos pitää valita, niin Ruben on Skanssin Hese -tasoa.