Viestin lähetti kloever
Tuossa kun olen katsellut noita matsien tilastoja, niin mikäs meidän Kultarannetta vaivaa kun ei ole verkkoja heilutellut? Vieläkö Kaitsulla juhannusvire on yllä?
Siltähän tuo Kaitsun peli näyttää, paikkoja on ollut peleissä milloin läpiajoja milloin poikittais syötöistä laukauksia, mutta ei. No toisaaltaan onhan tässä vielä aikaa siihen kun oikeesti täytyy laittaa kiekkoa reppuun. Joten ei vielä haukuta ja syyllistetä meidän Kaitsua joka sai uuden sukunimenkin Mikkelissä kun kuuluttajat kuuluttivat että Tps #21 Kai Hirvonen. :)
Taisi kuuluttajakin olla juhannusvireessä.
Kiinnostaisi myös tietää, että onko Pam Pamille (Paukkunen) löytymässä pelipaikkaa jahka Vyko pääsee sairastuvalta takaisin? Jos siitä nyt jotain tarkempaa tietoa / juttua olisi ollut siis. [/B]
Kyllä minun mielestä Pam Pam voisi Backmanin kanssa laittaa neloseen pakkipariksi. Kuitenkin puolustukseen tarvitaan kokemusta ja sitä kuitenkin Paukkusella on kaikista pienistä virheistä huolimatta. Backman on pelannut todella hyvin näissä harjoitusmatseissa ja on minun silmissäni todella positiivinen, nuori ja halua on pelata todella paljon. Selvästi pitäisi saada paikka meidän rosterissa. Onko Vyko sairastuvalla? Itse en tiedä, olen luullut kokoajan että häntä vain säästellään. No toivottavasti Vyko nähdään jo Viking Cupissa.
Korpikoski, Aho, Backman, Virtanen, Kauppila, Vahalahti, Kiprusoff ja Tuokko on pelannut minusta todella hyvin harjoitusmatseissa. Maalivahtipeli on ollut vähän kysymysmerkki mutta Hifkiä vastaan Lassila oli jo hyvä. Karjalaisella vielä poltteli hanskassa kiekot SaiPa pelissä. Nurminen, Metsäranta, Pulliainen, Kilkki on ollut minusta aika kehnoja. Nurmisella monta paikkaa ja ei maalia. No kausi alkaa vasta kuukauden päästä että ei hätää. Jos vaikka Kaitsu saisi maalisaldonkin avattua ensi viikonloppuna Viking Cupissa.
-Stouni-