Roster Watch 2004-2005

  • 391 195
  • 2 567
Tila
Viestiketju on suljettu.

Maple Leaf

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Toronto Maple Leafs, Pat Quinn -lahko
Viestin lähetti bozik
Mä lisään vielä, että tällaisia ehdollisia sopimuksia tehdään varsin yleisesti.

Kyllähän aikaansa seuraavilla toimitusjohtajilla on edessään jatkuvasti pitkin kautta parhaimmillaan 50-100 koti- ja ulkomaisen pelaajan lista, jolta löytyvien nimien kykyjä, sopimustilannetta, siirtymähalukkuutta ja -ehtoja päivitetään koko ajan (juridisesti oikein eli managerien kautta). Ellei näin olisi, eivät toimitusjohtajat tekisi työtään hyvin, kuten eivät myöskään tekisi, mikäli odottaisivat alustavien (ehdollisten) sopimusten solmimisessa kesäkuulle - tuolloin voisi enää ihmetellä sitä, miksi parhaat ovat jo viedyt.

Nyt starttaavissa pleijareissa nähdään pelaajia, jotka tietävät jo (ainakin alustavasti) pelaavansa ensi kaudella jo aivan toisessa joukkueessa, kenties jopa sellaisessa jengissä, jota vastaan tänä viikonloppuna asettuvat. Itse en näe tässä mitään lojaliteetti- yms. ongelmaa. Jos olisin toimitusjohtaja joukkue X:ssä, joka pelaa joukkue Y:ta vastaan, ja olisin jo sopinut Y:n tähtihyökkääjän siirtymisestä ensi kaudella omaan jengiini olisin huolestunut, ellei kyseinen tähtihyökkääjä tekisi parastaan joukkuettani vastaan. Mitä minä tekisin miehellä, joka ei pelaa joukkueelleen? Todennäköisesti alkaisin epäillä, että hän tekisi minulle tulevaisuudessa saman tempun jota on nyt tekemässä joukkue Y:lle, ja peruisin alustavan sopimuksen.
 

conti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Viestin lähetti Maple Leaf
Nyt starttaavissa pleijareissa nähdään pelaajia, jotka tietävät jo (ainakin alustavasti) pelaavansa ensi kaudella jo aivan toisessa joukkueessa, kenties jopa sellaisessa jengissä, jota vastaan tänä viikonloppuna asettuvat. Itse en näe tässä mitään lojaliteetti- yms. ongelmaa. Jos olisin toimitusjohtaja joukkue X:ssä, joka pelaa joukkue Y:ta vastaan, ja olisin jo sopinut Y:n tähtihyökkääjän siirtymisestä ensi kaudella omaan jengiini olisin huolestunut, ellei kyseinen tähtihyökkääjä tekisi parastaan joukkuettani vastaan. Mitä minä tekisin miehellä, joka ei pelaa joukkueelleen? Todennäköisesti alkaisin epäillä, että hän tekisi minulle tulevaisuudessa saman tempun jota on nyt tekemässä joukkue Y:lle, ja peruisin alustavan sopimuksen.

Just niin. Näinhän se menisi jos maailma rullaisi niin kuin "pitäisi", mutta elämä opettaa ...
 

Isaksson

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Re: Re: Re: Re: Re: Pleijaripsyykkausta!

Viestin lähetti conti
Het Tuollaisten väitteiden perusteiksi pitäisi pystyä heittämään tiskiin jo hieman läppää enemmän. Löytyykö sitä?

Lue Jatkoajan teksti aiheesta. Kirjoittaja lienee paremmin perillä Jokereiden asioista, kun kukaan muu tällä palstalla kirjoittava. Hänen kirjoitukseensa lienee uskominen.
 

Isaksson

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Re: Re: Re: Re: Re: Pleijaripsyykkausta!

Viestin lähetti hull16
Tarkoitat siis, että jos ifk:n keskustelupalstalla myös asia kerrotaan niin se pitää paikkansa?
Uskomatonta bullshittiä, joku voisi sanoa, muttei sano ääneen.

En väittänyt mitään semmoista. En yleistänyt mitään, yksilöin aiheen selvästi ja se piti paikkansa. Opettele lukemaan.
 
Suosikkijoukkue
Ykkönen on Jokerit HCja FC Liverpool, hyvänä kak
Re: Re: Re: Re: Pleijaripsyykkausta!

Viestin lähetti Isaksson
Koita nyt vähän rauhoittua, eihän se Metro-uutinen mistään IFK-leiristä tullut vaan Urheilulehdestä. Ja onhan siinä sitäpaitsi vähän perääkin.

Vähän samanlainen kuvio tässä kuin tuossa jokin aika sitten heitetyssä Jortikka-huhussa. Se tuli IFK-leiristä, mutta piti paikkansa, vaikka samanlaista Jokerifanien mutinaa ja panettelua tuli kuin ylläoleva tekstisi.

Jep jep, rauhallinen olen. Lähinnä huvittaa toi teidän suunnasta ohjelmoitu paskan jauhanta joka vuonna näihin aikoihin. Mikä ...vetin Jortikka-huhu joko piti kuulemma paikkansa???
Sulla, Isksson, tuntuu nykyään olevan , kokoajan enemmän asiaa tänne meidän "puolelle", kun tryffelit on kerrankin pelannut edes kohtuullisen kauden kokoonpanoonsa nähden. Onko näin?
Oletko ns. koston tiellä? Oletko sellainen jota on vituttanut vuosikaudet kun Jokerit on vienyt kisumisuja kuin litran mittaa? Sen vaikutuksen susta ainakin saa.
 

Cobol

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomalainen jääkiekko
Kyllähän Urheilulehden juttu Metron siirtymisestä ensi kaudeksi HIFK:n paitaan on tehty HIFK:n johdolta saatujen tietojen varassa. Tästä kertoo seuraavat asiat:

1) HIFK on täysin avoimesti ilmaissut sopimushalukkuutensa mm. HS:n jutussa.
2) Urheilulehden sanamuotoilu "pidetään käytännössä varmana."
3) Esimerkiksi Owenin kirjoitus tässä samassa ketjussa: "Nimittäin jos se ei toteudu, on IFK:n johdosta ensimmäistä kertaa eräs henkilö valehdellut päin namaa!"

HIFK levittää samalla tavalla tietoisesti paskaa Metron siirrosta kuin levitti Peltosen Villen siirtymistä HIFK:n paitaan viime pudotuspelien aikana. Ja kuten levitti Riihijärven siirrosta aiemmin tätä vuonna. Sekään ei toteutunut. Itse asiassa yksikään näistä megaluokan siirroista ei toteudu.

Itse pidin case Juha Riihijärveä HIFK:lle sattuneena ikävänä tapaturmana. Mutta en pidä enää. Kyllä siltä näyttää, että HIFK:n johdossa on selvää taipumusta pistää lähinnä omia hurskaita toiveita ulos varmoina sopimuksina. Riihijärvi tuli ulos Ruotsissa, mutta keskeinen tietolähde istuu HIFK:n toimistolla. Juuri siksi Riihijärven "sopimus" levisi niin tehokkaasti suomalaismediaan. Jokainen tietää miten siinä käy kun HIFK kerran toisensa jälkeen pettää kannattajat ja yhteistyökumppanit väärillä sopimushuhuilla: sitä saa mitä tilaa.

Niin käy Metronkin kanssa.


Edit: yksi kirjoitusvirhe
 
Viimeksi muokattu:

bozik

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Viestin lähetti Maple Leaf
Itse en näe tässä mitään lojaliteetti- yms. ongelmaa. Jos olisin toimitusjohtaja joukkue X:ssä, joka pelaa joukkue Y:ta vastaan, ja olisin jo sopinut Y:n tähtihyökkääjän siirtymisestä ensi kaudella omaan jengiini olisin huolestunut, ellei kyseinen tähtihyökkääjä tekisi parastaan joukkuettani vastaan. Mitä minä tekisin miehellä, joka ei pelaa joukkueelleen? Todennäköisesti alkaisin epäillä, että hän tekisi minulle tulevaisuudessa saman tempun jota on nyt tekemässä joukkue Y:lle, ja peruisin alustavan sopimuksen.
Koko Maple Leafin kirjoitus on täyttää asiaa. Tässä lainauksessa asia kiteytyy ehkä parhaiten. Juuri näinhän asia on ja on aina ollut. Sopimuksia tehdään ennen kautta, kauden aikana ja kauden jälkeen. Agentit etsivät pelaajilleen töitä ja palkanmaksajaa, seurat taas haluamiaan pelaajia. Kun pelaajan/agentin pyynnöt ja tarpeet kohtaavat jonkun seuran tarpeet, asiassa edetään ja tehdään jonkinlainen sopimus.
 

Isaksson

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Varmasti Cobolin sanoissa on perää. Luonnollisesti Urheilulehti on saanut tietonsa IFK:sta. Mutta IFK ja tänne kirjoittavat fanit eivät ole yksi ja sama asia. Täällä tuskin kukaan edustaa IFK:ta.

Cobol käyttää termiä "sitä saa mitä tilaa". Samoilla sanoilla voi kutsua tätä Metro-huhua. Sanoin sinulle Cobol jo case-Riihijärven aikaan yv:llä, että näin tulee tapahtumaan ja niin myös kävi.

Ja Töölön Vesalle. Et tiedä mitään minun suhteestani Jokereihin, ei ole vituttanut eikä vituta nytkään. Vilpittömästi toivon, että Jokerit selviää finaaleihin, joten jätetään nuo typeryydet kirjoittamatta.
 

lintu

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Viestin lähetti Isaksson
Vilpittömästi toivon, että Jokerit selviää finaaleihin, joten jätetään nuo typeryydet kirjoittamatta.

Toivottavasti et tätä toivo, sehän tarkoittaisi sitä ettei HIFK:ta finaaleissa nähtäisi. :-).
 

Cobol

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomalainen jääkiekko
Viestin lähetti Isaksson
Luonnollisesti Urheilulehti on saanut tietonsa IFK:sta. Mutta IFK ja tänne kirjoittavat fanit eivät ole yksi ja sama asia. Täällä tuskin kukaan edustaa IFK:ta.

Olet aivan oikeassa. Kukaan täällä ei edusta HIFK:ta, Jokereita tai muutakaan seuraa.

Silti tässä case Metrossa on aivan samat piirteet kuin oli case Peltosessakin: yksi tai useampi HIFK:n toimistoa tietolähteenään käyttävä kirjoittaja kirjoittaa Urheilulehdessä, Iltalehdessä tai vaikkapa Jatkoajassa Owenin lailla tyyliin ""Nimittäin jos se ei toteudu, on IFK:n johdosta ensimmäistä kertaa eräs henkilö valehdellut päin namaa!" Eli annetaan ymmärtää, että asia on lähes varma sisäpiirin tiedoin.

Ihan siis samat oli kirjoitukset ja puheet Peltosenkin kohdalla. Ja kävi kuten kävi.

Jos asiassa olisikin jotain perää, ymmärtäisin hyvin. Jokerit värvää pelaajia aivan samalla tavalla. Ja niin tekevät kaikki muutkin liigajoukkueet. Tästä olen kirjoittanut monta kertaa aiemminkin. Siinä ei ole mitää sellaista, mitä pitäisi paheksua.

Lähinnä ihmettelen HIFK:n tapaa levittää varmana tai lähes varmana tietona kaiken maailman naurettavaksi nämä kuvitteelliset vahvistuksensa joka kevät. Mutta kai median lellikillä on siihen edelleen varaa.

Jos Metro pelaa loistavat pudotuspelit ja jos Jokerit selviää sitä kautta jatkoon Kärpistä, tulee osa II Metro & HIFK. Nimittäin silloin uutisoidaan, että Metro on pitkän harkinnan jälkeen päätymässä sittenkin HIFK:n pelaajaksi. Ihan sama taktiikka oli Peltosenkin kohdalla, vaikka Ville itse naureskeli näille jutuille ja kertoi pelaavansa Sveitsissä tai Jokereissa. Jos tämä Metron osa II toteutuu, asialle saadaan luultavasti Urheilulehti, mikäpäs muu.
 

Pärde

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Colorado Avalanche
Viestin lähetti lintu
Toivottavasti et tätä toivo, sehän tarkoittaisi sitä ettei HIFK:ta finaaleissa nähtäisi. :-).

Itse asiassa ei, sillä kaavioiden mukaan IFK ei voi kohdata Jokereita kuin vasta pronssi- tai finaalipeleissä.

Jos Jokerit voittaa Kärpät, se pelaa TPS:aa vastaan. Jos myös palloseura putoaa, IFK korkeimman sijoituksen haltijana (jos siis oletamme tässä IFK:n menevän jatkoon) pelaisi Bluesia vastaan, ja Jokerit HPK/Lukko-voittajaa vastaan.

Tämähän ei siis liittynyt keskusteltuun aiheeseen mitenkään, mutta linnulle tällaista pientä infoa.
 

mixu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hifk
Cobol

Kukahan se kertoi varmana tietona Machuldan siirron Jokereihin tässä tammikuun lopulla?
Taidettiin jo pullotkin korkata.
 

Isaksson

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Viestin lähetti lintu
Toivottavasti et tätä toivo, sehän tarkoittaisi sitä ettei HIFK:ta finaaleissa nähtäisi. :-).


????? IFK ja Jokerit eivät millään keinolla voi kohdata ennen finaaleita. Joten kyllä, kyllä paikallisfinaali on minulla toivelistalla numero 1.

edit. Pärde oli nopeampi.
 

bozik

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Viestin lähetti Isaksson
????? IFK ja Jokerit eivät millään keinolla voi kohdata ennen finaaleita. Joten kyllä, kyllä paikallisfinaali on minulla toivelistalla numero 1.
Jälleen, Isakssonin viesti on pelkkää asiaa. Lyhyesti ja ytimekkäästi, tätä toivotaan.

meillä tosin on edessä kaksi pientä estettä, kärpät ja tps
 

Cobol

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomalainen jääkiekko
Re: Cobol

Viestin lähetti mixu
Kukahan se kertoi varmana tietona Machuldan siirron Jokereihin tässä tammikuun lopulla?
Taidettiin jo pullotkin korkata.

Minä! Mutta siinä se ero onkin.

Kuten jälkikäteen kirjoitin, laskin, oletin, päättelin jne liikaa, vaikka neuvottelut olivat hartaat ja Machuldakin oli jo Helsinkiin tulossa. En siis koskaan kirjoittanut, että "Jokereiden johdon antaman tiedon mukaan" tms.

Voin muuten todeta sen verran, että heti kun epäilin asian kääntyvän sittenkin Jokereiden tappioksi, selvitin sen. Niinpä Jatkoaika oli Suomen ensimmäinen media, joka kertoi etusivulla uutisena sen, että Machulda ei Jokereissa sittenkään pelaa.
 

Senior

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Viestin lähetti cobol

HIFK levittää samalla tavalla tietoisesti paskaa Metron siirrosta kuin levitti Peltosen Villen siirtymistä HIFK:n paitaan viime pudotuspelien aikana. Ja kuten levitti Riihijärven siirrosta aiemmin tätä vuonna. Sekään ei toteutunut. Itse asiassa yksikään näistä megaluokan siirroista ei toteudu.

Odotinkin hetkeä, jolloin case Riihijärvi ja Metro 'koplataan' yhteen. Muutama kysymys cobolille:

- onko Metrolla sopimus Sveitsiin?
- jos tiedät hänellä olevan sopparin Sveitsiin, niin miksi saan vaikutelman, että kiirehdit kumoamaan täällä muunlaisia, naapurikannattajien 'toivekirjoitteluja' ja 'tietoja' kerta toisensa jälkeen?
- tiedätkö hänen pelaavan Jokereissa, mikäli jää Suomeen?
- miten case Riihijärvi Sinusta _voisi_ liittyä nyt esillä olevaan case Metroon?
- jos Jatkoajan nimimerkki Owen kirjoittaa: "Nimittäin jos se ei toteudu, on IFK:n johdosta ensimmäistä kertaa eräs henkilö valehdellut päin namaa!" , niin ethän vielä keskustelupalstan yhden kirjoittajan yhden kommentin takia 'ristiinnaulitse' vielä ketään sieltä toimistolta tai tulkitse asiaa IFKn 'viralliseksi' tai edes epäviralliseksi kannaksi/teoksi?
 

Cobol

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomalainen jääkiekko
Viestin lähetti Senior
Odotinkin hetkeä, jolloin case Riihijärvi ja Metro 'koplataan' yhteen. Muutama kysymys cobolille:

1. onko Metrolla sopimus Sveitsiin?
2. jos tiedät hänellä olevan sopparin Sveitsiin, niin miksi saan vaikutelman, että kiirehdit kumoamaan täällä muunlaisia, naapurikannattajien 'toivekirjoitteluja' ja 'tietoja' kerta toisensa jälkeen?
3. tiedätkö hänen pelaavan Jokereissa, mikäli jää Suomeen?
4. miten case Riihijärvi Sinusta _voisi_ liittyä nyt esillä olevaan case Metroon?
5. jos Jatkoajan nimimerkki Owen kirjoittaa: "Nimittäin jos se ei toteudu, on IFK:n johdosta ensimmäistä kertaa eräs henkilö valehdellut päin namaa!" , niin ethän vielä keskustelupalstan yhden kirjoittajan yhden kommentin takia 'ristiinnaulitse' vielä ketään sieltä toimistolta tai tulkitse asiaa IFKn 'viralliseksi' tai edes epäviralliseksi kannaksi/teoksi?


1. Varmaa tietoa ei ole kuin Metrolla ja agentillaan. Mulla on sitä kautta saatu tieto. Onko mulle kerrottu totuus, jää nähtäväksi. Uskoisin että on - aivan kuten Peltonenkin kertoi itse asiat kuten ovat.
2. Lähinnä kysyisin, että kun HIFK tietää asian todellisen tilanteen, miksi levittää juttuja sopparista, joka on käytännössä varma?
3. Tiedän. Kts. 1. vastaus.
4. Aiemmin ei suoraan liittynytkään. Mutta en enää usko sattumaan: ensin Peltonen, sitten Riihijärvi ja nyt Metro. Joku HIFK:ssa haluaa kusettaa tarkoituksella HIFK:n yhteistyökumppaneita ja faneja lisätäkseen medianäkyvyyttä ja kausarimyyntiä.
5. HIFK:n johto on ilmoittanut jokin aika sitten Helsingin Sanomissa suoraan, että Metro on tarkoitus hankkia Jokereista. Samoin Urheilulehden "pidetään käytännössä varmana" tieto ei voi tulla kuin HIFK:n toimistolta siitä yksinkertaisesta syystä, että Metro & agenttinsa eivät moista taatusti sanoisi.
 
Suosikkijoukkue
Ykkönen on Jokerit HCja FC Liverpool, hyvänä kak
asian ohi vai asiasta?

Viestin lähetti Isaksson
Varmasti Cobolin sanoissa on perää. Luonnollisesti Urheilulehti on saanut tietonsa IFK:sta. Mutta IFK ja tänne kirjoittavat fanit eivät ole yksi ja sama asia. Täällä tuskin kukaan edustaa IFK:ta.

Cobol käyttää termiä "sitä saa mitä tilaa". Samoilla sanoilla voi kutsua tätä Metro-huhua. Sanoin sinulle Cobol jo case-Riihijärven aikaan yv:llä, että näin tulee tapahtumaan ja niin myös kävi.

Ja Töölön Vesalle. Et tiedä mitään minun suhteestani Jokereihin, ei ole vituttanut eikä vituta nytkään. Vilpittömästi toivon, että Jokerit selviää finaaleihin, joten jätetään nuo typeryydet kirjoittamatta.

Minua ei kiinnosta, en ole väittänyt että kiinnostaa sun suhde Jokereihin, myöskään en ole väittänyt tietäväni suhteestasi Jokereihin. Kerroin vain minkä käsityksen kirjoituksistasi saa. Oli se sitten tietoista tai tiedostamatontonta, näin vain on. Kyse ei ole sinun valinnastasi.

Itse asiasta eli Metron siirtymisestä, tiedät aivan yhtä hyvin kuin minäkin ettei kyseisen julkaisun eliSIZE=1]"urheilulehden"[/SIZE] "löpinöihin"[ voi eikä kannata luottaa. Jutut ovat enimmäkseen tuon yhden toimittajan irvikuvan toiveita kuin mitään faktaa. Senpä takia pidän sinua tässä casessa puhtaasti paskan levittäjänä. Punkt o slut!

PS. Tiesin minäkin suunnitelmista saada Riihi Jussi teille, vaan tiesin myös sen epäonnistumisen ennen asian julkaisua.
Wautsi mikä tiedon valtatie, pöyristyttävää.
Kiva elvistellä tiedon määrällä, eix vaa Iisaksson?
 
Suosikkijoukkue
Ykkönen on Jokerit HCja FC Liverpool, hyvänä kak
Senior hei c'moon

Viestin lähetti Senior
Odotinkin hetkeä, jolloin case Riihijärvi ja Metro 'koplataan' yhteen. Muutama kysymys cobolille:

- onko Metrolla sopimus Sveitsiin?
- jos tiedät hänellä olevan sopparin Sveitsiin, niin miksi saan vaikutelman, että kiirehdit kumoamaan täällä muunlaisia, naapurikannattajien 'toivekirjoitteluja' ja 'tietoja' kerta toisensa jälkeen?
- tiedätkö hänen pelaavan Jokereissa, mikäli jää Suomeen?
- miten case Riihijärvi Sinusta _voisi_ liittyä nyt esillä olevaan case Metroon?
- jos Jatkoajan nimimerkki Owen kirjoittaa: "Nimittäin jos se ei toteudu, on IFK:n johdosta ensimmäistä kertaa eräs henkilö valehdellut päin namaa!" , niin ethän vielä keskustelupalstan yhden kirjoittajan yhden kommentin takia 'ristiinnaulitse' vielä ketään sieltä toimistolta tai tulkitse asiaa IFKn 'viralliseksi' tai edes epäviralliseksi kannaksi/teoksi?

Eikö ole niin ettei Peltonen tai Riihijärvi tulleet teille?
Eivät vaikka niin ...keleesti tätä tiedotitte varmana tietona?
Ei muuten tule Metrokaan teille!
 

Senior

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Viestin lähetti cobol

2. Lähinnä kysyisin, että kun HIFK tietää asian todellisen tilanteen, miksi levittää juttuja sopparista, joka on käytännössä varma?


Kiitos vastauksistasi.

Kohta kaksi minusta ei ollut vastaus esitettyyn kysymykseen, vaan itsellesi joskus tyypillisenä tapana esiintyvä -''näin luiskahdan vaivihkaa muina miehinä eroon epämiellyttävästä kysymyksestä'' -strategiasi käyttö. Toki hymiöillä. Kahvit tänään hallilla.
 

Cobol

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomalainen jääkiekko
Viestin lähetti Senior
Kiitos vastauksistasi.

Kohta kaksi minusta ei ollut vastaus esitettyyn kysymykseen, vaan itsellesi joskus tyypillisenä tapana esiintyvä -''näin luiskahdan vaivihkaa muina miehinä eroon epämiellyttävästä kysymyksestä'' -strategiasi käyttö. Toki hymiöillä. Kahvit tänään hallilla.

Kiitos, mielelläni kahveilisin, mutta en ole tänään tiliaisuudessa saapua hallille. Ja Senior, kuten yllä olevasta näkee, olet manipuloinnin raskaassa sarjassa. Pyrit siirtämään keskustelun HIFK:n esimerkiksi Helsingin Sanomissa olleen selväkielisen ilmoituksen Metron hankinta-aikeista aivan toisiin asioihin. Tosiasiaksi tulee jäämään Metronkin osalta sama tulos kuin Peltosen ja Riihijärven osalta jäi HIFK:lle aiemmin.
 

Senior

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Re: Senior hei c'moon

Viestin lähetti Töölön Vesa
Eikö ole niin ettei Peltonen tai Riihijärvi tulleet teille?

Et tiedä? Eivät tulleet. Seurataan niitä tapahtumia.

Viestin lähetti Töölön Vesa

Eivät vaikka niin ...keleesti tätä tiedotitte varmana tietona?

En o mitää tiedottanu. Vielä jos aikanne intätte, niin kohta kerrotaan Jantusenkin tulevan. Ja todistetaan videoilla.


Viestin lähetti Töölön Vesa

Ei muuten tule Metrokaan teille!

Sitähän tässä on useampi teikäläinen vakuutellut. Mutta älä toki hermostu, vaikka naapurista muuta huudellaan, kun kerran ratkaisut on tehty ja täällä ne tiedetään. Alhainen pulssi lisää ikää.
 
Suosikkijoukkue
Ykkönen on Jokerit HCja FC Liverpool, hyvänä kak
Re: Re: Senior hei c'moon

Viestin lähetti Senior
Et tiedä? Eivät tulleet. Seurataan niitä tapahtumia.

Aivan, eivät tulleet *heh heh* Vaikka asiahan "oli varma".

En o mitää tiedottanu. Vielä jos aikanne intätte, niin kohta kerrotaan Jantusenkin tulevan. Ja todistetaan videoilla.

Sitä tässä odotellaankin naurun- ja säälin sekaisin tuntein.


Sitähän tässä on useampi teikäläinen vakuutellut. Mutta älä toki hermostu, vaikka naapurista muuta huudellaan, kun kerran ratkaisut on tehty ja täällä ne tiedetään. Alhainen pulssi lisää ikää.

Huom, pulssi ei niinkään ole se ratkaiseva tekijä hyvä kuntoiselle miehelle kuin minä, verenpaine kylläkin. Ole hyvä ja mittaa omasi vaan, saatat yllättyä.
 

Senior

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Töölön Vesa:
''Sitä tässä odotellaankin naurun- ja säälin sekaisin tuntein.''

Itsehän säästäisin, puolin ja toisin, naurun- ja säälinsekaiset tunteet vähän tuonnemmaksi.

''Huom, pulssi ei niinkään ole se ratkaiseva tekijä hyvä kuntoiselle miehelle kuin minä, verenpaine kylläkin. Ole hyvä ja mittaa omasi vaan, saatat yllättyä.''

käsimittauksella 130/80, no hätä. Aamuvirtsa oli normaali.

cobol:
Puhdas arvaukseni on, että Metro asiassa saattaa olla jotain 'kuittia' case Riihijärvestä. Kukapa sitä totuutta ei-asianosaisena tietääkään. Taitavat tämänkin näytelmän pääosan esittäjät kuitenkin löytyä agenttimarkkinoilta.
 

Cobol

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomalainen jääkiekko
Viestin lähetti Senior
cobol:
Puhdas arvaukseni on, että Metro asiassa saattaa olla jotain 'kuittia' case Riihijärvestä. Kukapa sitä totuutta ei-asianosaisena tietääkään. Taitavat tämänkin näytelmän pääosan esittäjät kuitenkin löytyä agenttimarkkinoilta.


Saatat hyvin olla oikeassa. Tämä sopisi kuvioon aika helposti. Mutta kun katsoo sitten viime kevättä ja case Peltosta, toisenkinlaisia mietteitä kumpuaa mieleen. Agentit ovat aina mukana. heidän toimintansa SM-liigassa on mennyt jo yli. Pääsyy siihen on kuitenkin seurojen, joiden johto käyttää agentteja tekemässä ns. likaista työtä kauden aikana. Siis sellaista, johon seurat eivät pysty virallisesti osallistumaan... Tätä kautta seurat ovat yleisellä tasolla - en siis tarkoita esimerkiksi Metron kv-agenttia - antaneet agenteille sen pelivaran, jota he nyt käyttävät. Mutta se tästä - nyt keskittymään pääasiaan eli otteluun.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Tila
Viestiketju on suljettu.
Ylös