Roster Watch 2003-2004

  • 55 925
  • 308

Tommy

Jäsen
Suosikkijoukkue
#17
Pienellä todennäköisyydellä lauantain HIFK-ottelussa Bluesin paidassa pelaa mm. IFK:sta
tuttu pelaaja joka aiheuttaa IFK-fanileirissä seuraavanlaisia lauseita:
"Missä oli Pentti?"
"Miksei tullu meille?"

Innolla jäämme odottamaan.

EDIT: Kirjoitusvirhe.
 
Viimeksi muokattu:

Svante

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, FC Bayern
Viestin lähetti Tommy
Pienellä todennäköisyydellä lauantain HIFK-ottelussa Bluesin paidassa pelaa mm. IFK:sta tuttu pelaaja joka aiheuttaa IFK-fanileirissä seuraavanlaisia lauseita:
"Missä oli Pentti?"
"Miksei tullu meille?"

Innolla jäämme odottamaan.

Lundellhan tuli jo meille! Mitä sä Tommy nyt meinaat? Onko meidän Pena joskus muualla kuin missä pitäisi ;-)
Joonas Junkka on mun arvailu. Saas nährä osuuko nappiin.
 

Ramirez

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
Viestin lähetti Tommy
Pienellä todennäköisyydellä lauantain HIFK-ottelussa Bluesin paidassa pelaa mm. IFK:sta
tuttu pelaaja joka aiheuttaa IFK-fanileirissä seuraavanlaisia lauseita:
"Missä oli Pentti?"
"Miksei tullu meille?"

Innolla jäämme odottamaan.

EDIT: Kirjoitusvirhe.

Nyt tiedän! Blues saa lisää voimaa, kokoa, röyhkeyttä ja hurjan lyöntilaukauksen omaavan pelaajansa puolustukseensa (ja tarvittaessa hyökkäykseen)


Se on NICLAS HEDBERG!!!

Mikä onkaan IFK fanien reaktiot, jos Nikke tuleekin meille? Varmasti saa Pena ainakin kuulla kunniansa, jos tämän maailmanluokan pelaajan hankkimisen onnistuu sörssimään...
 
Viimeksi muokattu:

Juhaht

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
Viestin lähetti Ramirez
Nyt tiedän! Blues saa lisää voimaa, kokoa, röyhkeyttä ja hurjan lyöntilaukauksen omaavan pelaajansa puolustukseensa (ja tarvittaessa hyökkäykseen)


Se on NICLAS HEDBERG!!!


Sanomattakin on selvää, että kannatan tätä hankintaa (lähes) täydestä sydämestä. Täytyyhän meillä olla jotain kauppatavaraa, että Benysek saadaan Hifkistä vielä siirtoajan niin salliessa meille...

Joo, voihan se tosiaan olla, että Hifkiä vastaan pelaa uusi kaveri, mutta yhtä lailla voi olla ettei pelaa. Paskaako näillä arvuuttelemaan. Yhtä hyvin joku voi sanoa, että uusi kaveri pelaa vielä tällä kaudella tai sitten ei pelaa.

Voinpa itsekin heittää 100% varmuudella, että ens kaudeksi on tulossa vähintään yksi kova sentteri. Niin ja se kaivattu pakki kans. Mutta en heitä, koska täällä loksuttaminen on yhtä tyhjän kanssa jos ei ole kertoa faktaa. Tai faktan puutteessa edes huhuissa kuultuja nimiä.

Siispä Tommy, älä ihan täysin niihin Q:n saappaisiin astu. Jos on tietoa, niin anna kuulua. Jos ei niin luovuta suosiolla.
 

Svante

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, FC Bayern
Kun Tommy ei heitä nimiä heitänpä minä yhden:
"Postimies" Krykov on kuiskaltu minunkin korvaani, mutta taitaapi olla pelkkä tyhjä heitto.
 

Kapulainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blues
Viestin lähetti Svante
Kun Tommy ei heitä nimiä heitänpä minä yhden:
"Postimies" Krykov on kuiskaltu minunkin korvaani, mutta taitaapi olla pelkkä tyhjä heitto.
Kun vain ei olisi pelkkä tyhjä heitto.
Krykov olisi kyllä varsin tervetullut vahvistus tänne, vaikka ikä alkaa "Postimiestä" jo hieman painaakin.
Krykov kuitenkin olisi oiva mies Hurmeen paikalle ykköseen, kunhan siihen toiseen laitaan tai sentteriksi saataisiin kunnon taitava peluri. Vallu on kuitenkin fiksu pelaaja, joka hoitaa tunnollisesti myös oman pään pelaamista. Hurmeeseen verrattuna hyvänä päivänä Hurme tekee enemmän räkämaaleja ja likaista duunia, mutta kyllä Krykov on pitkässä juoksussa käyttökelpoisempi paremman pelisilmänsä ansiosta.

Vahvistus, joskaan ei mikään ratkaiseva pelaaja.

Hurme on kuitenkin varsin hyödyllinen kaveri, vaikka nelosen keskellä. Ihan kelpo jarrukenttä voisi olla MElomo - Hurme - Pihlström/Tiilikainen.
 

Cannibal

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blues
E ja Tommy

No niin, nyt on kaksi viikkoa siitä, kun nimimerkit Tommy ja E huhuilivat varmana tietona vahvistuksia joukkueeseen. Tommyn teksti saattoi olla joku läppä IFK:n foorumin suuntaan, mutta E meni sitten vahvistamaan homman todeksi. Missäs nyt teidän mielestänne liikutaan? Lähipäivinähän pitäisi alkaa kuulua.

Kohta voin sanoa, että mitäs mä sanoin. Mutta en tee sitä vielä.
 

Tommy

Jäsen
Suosikkijoukkue
#17
Kuvernöörimme on erittäin ajan tasalla tämän yhden suurehkon tähden kalastamisessa.. ja tämä pelaaja tulee Venäjän puolelta, jossa ei niin kauaa viihtynytkään.

Tulee aiheuttamaan suurta itkua naapurileirissä. Tulee myös aiheuttamaan käsittämätöntä iloa meillä, toivottavasti menee Hurmeen tilalle ykkösketjuun.
 

Cannibal

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blues
No jaa

Onneksi kolmen viikon päästä loppuu siirtoaika, joten ainakaan sen jälkeen ei näitä arvuutteluja enää tarvitse kuunnella. Ellei sitten joku keksi, että "Jussi maksoi kaikki maailman sopimukset ydinasekielloista lähtien ulos, ja nyt saa pelaajia treidata vielä kesäkuussakin" "Nyt onkin sitten maaliskuun puoleeväliin mennessä pari mehevää vonkaletta tuloillaan".

Vittu mulla alkaa hermot mennä.

KOSKA?!
 

E

Jäsen
Suosikkijoukkue
K-Espoo
Re: No jaa

Viestin lähetti Cannibal

Vittu mulla alkaa hermot mennä.

KOSKA?!

Alkaa pikkuhiljaa täälläkin ihmetyttämään, miksi ennen niin luotettavien lähteitteni todenmukaisuus alkaa olla entisen kiekkopesän tai jopa Arvaajan huhujen tasolla.

Toisaalta joulun jälkeen kuulin kahdelta eri lähteeltä kahdessa eri pelissä kolmesta eri pelaajasta, joista kahden nimikin mainittiin "ilmeisesti kyse on" -tasolla. Näiden piti tulla "heti, kun paperit on saatu kuntoon ja muut käytännön asiat järjestettyä" - arviolta "noin kolmen viikon päästä". Tämä "noin kolme viikkoa" tulee täyteen tulevalla viikolla, joten toivoisin jotain olevan odotettavissa.

Toinen pelaajista oli todellakin Venäjältä tuleva HIFK-taustainen ja toinen suomalainen NHL:n farmipelejä pelaava pelaaja, jolla on taustaa muun muassa läänimme rakastetusta pääkaupungista. Kaksi näistä piti olla hyökkääjiä (sentteri+laituri) ja yksi puolustaja. Kolmannen nimi ei ollut millään tasolla esillä. Lisäksi minulle sanottiin, että mitään tiedotustilaisuutta ei järjestetä vaan nämä hankinnat julkaistaan lehdistötiedotteen muodossa.

Mutta ainoa varma nyt on se, että omien lähteitteni arvostus katosi osittain jo tämän Skrastins-jutun yhteydessä, nyt lähtee kokonaan, jos näissä ei ole mitään perää.

Odotellaan nyt vielä viikko ja sitten katsotaan uudelleen. Jos tässä ei ole mitään perää, alkaa kyllä kiire tulla.
 

Tommy

Jäsen
Suosikkijoukkue
#17
Laitetaan tähän ketjuun väliaikatietoja, nojoo.

Seuraavilla pelaajilla kaksi kappaletta 10-min rangaistuksia, eli seuraavasta kympistä tulee matsin huili:
- Jan Caloun
- Ladislav Kohn
- Tero Määttä

Bluesin parhaat aloittajat, nimi, aloitusprosentti ja voitetut aloitukset:
- Ladislav Kohn, 59,26 % ja 16
- Markku Hurme, 48,50 % ja 372
- Juha Ylönen, 42,85 % ja 36
- Joni Töykkälä, 41,86 % ja 54
- Olli Ahonen, 41,63 % ja 256

Ei hyvältä näytä ei.
 

ZOOM

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukrainan armeija
Viestin lähetti Tommy
Kuvernöörimme on erittäin ajan tasalla tämän yhden suurehkon tähden kalastamisessa.. ja tämä pelaaja tulee Venäjän puolelta, jossa ei niin kauaa viihtynytkään.

Tulee aiheuttamaan suurta itkua naapurileirissä. Tulee myös aiheuttamaan käsittämätöntä iloa meillä, toivottavasti menee Hurmeen tilalle ykkösketjuun.

Höpö höpö sanon minä!
Mikäli tarkoitat Bednaria, niin ainakaan minun tietojeni mukaan ei Suomeen ole tulossa.
Ruuttu on kyllä ollut miehen perässä, mutta niin hän on ollut niin kovin muunkin...
 

msg

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sopimustekninen verovelka
Edelleen sanon vain:
Vitut sieltä ketään pelaajaa tulee.
Näillä mennään minne mennään, keväällä sekin nähdään.

Pitäisikö listata kaikki tänne varmasti tulossa olleet?
 

Svante

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, FC Bayern
Viestin lähetti Tommy
Kuvernöörimme on erittäin ajan tasalla tämän yhden suurehkon tähden kalastamisessa.. ja tämä pelaaja tulee Venäjän puolelta, jossa ei niin kauaa viihtynytkään.

Tulee aiheuttamaan suurta itkua naapurileirissä. Tulee myös aiheuttamaan käsittämätöntä iloa meillä, toivottavasti menee Hurmeen tilalle ykkösketjuun.

No vihdoin tuli tietoa Tommylta. Minullekin tuli sama tieto tänään Espoon suunnalta. Kaveri ei tiettävästi kirjoita näillä palstoilla mutta on Bluesin "touhuissa" mukana.
Katsellaan ja ihmetellään lisää.
 

ZOOM

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukrainan armeija
N. tunti sitten saapunut tekstiviesti kertoo seuravaa: "Bednar Bluesiin loppukauden kattavalla sopimuksella"....

Tänäänhän jo kerkesin aamupäivällä Bednarin mahdollisen Blues-siirron kumoamaan, mutta hieman ristiriidassahan tämä nyt minun aikaisemman väittämäni kanssa on...

Saas nährä, sano Jutila...

Minä en usko, ennen kuin asiaan saadaan virallinen vahvistus, mutta aika hyvältä tuo kieltämättä kuulostaa...
 

Shayne

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vihreäpaitainen mies & Petun pelistragedia
Viestin lähetti ZOOM
N. tunti sitten saapunut tekstiviesti kertoo seuravaa: "Bednar Bluesiin loppukauden kattavalla sopimuksella"....
Jos tua pitää paikkansa, niin mä lopetan tämän tissuttelun ja vedän perseet olalle sen kunniaksi.

Onko sulla Zoom jäänyt taas lääkkeet määräämättä itsellesi, vai olisko tuossa jopa perää? Anna riskianalyysisi?
 

ZOOM

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukrainan armeija
Kysymyksesi on siinä mielessä huvittava, että olen juuri päivystämässä (siis töissä) ja kyllä, lääkkeet on omalta osaltani jäänyt tänään syömättä (muut on niitä saanut sitten senkin edestä).

Tilanne on aika fifty sixty lainatakseni suurta filantrooppia, Nykäsen Masaa... lähteeni on kyllä ollut ainakin ennen suhteellisen luotettava...
Eli, mitä suurimmalla todennäköisyydellä ensiviikolla meillä on uusi sentteri!

Jatka sinä tissuttelua, minä en sitä voi valitettavasti tehdä ammattietiikkani tähden, mutta olen tiukasti hengessä mukana!
 
Viimeksi muokattu:

bozik

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Viestin lähetti ZOOM
Tilanne on aika fifty sixty lainatakseni suurta filantrooppia, Nykäsen Masaa... lähteeni on kyllä ollut ainakin ennen suhteellisen luotettava...
Eli, mitä suurimmalla todennäköisyydellä ensiviikolla meillä on uusi sentteri!
Sorry nyt, mutta siltä se vaikuttaa, että tuo B on teille tulossa. Kysykää Hifk:lta onko hyvä juttu?

Tää on aprillia! etuajassa!
 

stones

Jäsen
Semir Benamour lähtee sitten takaisin jenkkeihin loppukaudeksi. Jäi pelit aika vähäiseksi Semirilläkin, oli sekin totaalisen turha hankinta.

Toivottavasti tuo Bednarin sopimus myös toteutuu. Uskon vasta kun virallinen tiedote tulee.
 

E

Jäsen
Suosikkijoukkue
K-Espoo
Ei välttämättä merkitse mitään, mutta...

Lauantai klo 14.10 Helsinki-Vantaan lentoasema. Ted Sator ja englantia amerikkalaisittain puhuva hyvässä keski-iässä oleva nainen ovat jotakuta vastassa, ilmeisesti Frankfurtin koneesta tulevaa, koska kyseiseen tuloaulaan oli tulossa koneet Frankfurtista ja muistaakseni Oslosta. Moskovan kone oli laskeutunut 45 minuuttia ennen kuin Sator kentälle tuli, joten se on myös aavistuksen mahdollinen - kuitenkin epätodennäköinen.

Bluesin joukkueen erittäin korkeassa asemassa olevan henkilön mukaan Sator oli vaimoaan vastassa, hallilla SaiPa-peliä ennen kysyttynä. Jäin vain miettimään, kuka tämä nainen hänen seurassaan oli, ellei hänen vaimonsa...?

Valitettavasti olin eri tuloaulassa odottamassa Pekingin koneesta tulevaa ihmistä, joten en voinut seurata Tediä tarkemmin.

Tietääkö joku jotain muuta asiasta? Oliko Ted vaimoaan vastassa vai mahdollisesti jotakuta muuta?
 

Shayne

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vihreäpaitainen mies & Petun pelistragedia
Viestin lähetti E


Lauantai klo 14.10 Helsinki-Vantaan lentoasema. Ted Sator ja englantia amerikkalaisittain puhuva hyvässä keski-iässä oleva nainen ovat jotakuta vastassa,
Tedin vaimo on tumma kiharahiuksinen nainen, noin nejissäkymmenissä oleva. En ota kantaa muuhun, mutta Tedin vaimo on tuonnäköinen. Nuoremman näköinen kuin Ted.
 

ZOOM

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukrainan armeija
Viestin lähetti Johannes
He currently owns Avangard Omsk of the Russian Elite League and he signed Stanley Cup winning defenseman Oleg Tverdovsky of the New Jersey Devils to play for Omsk.

Arvatkaa kuka: Roman Abramovich

http://www.otherpress.ca/print.php?sid=199

Juu, Mr Red Romanin rahat ovat loppuneet. Nyt myydään Bednar Bluesiin. : ) : ) :)

Ei kai tässä rahojen loppumisesta missään vaiheessa ole puhe ollutkaan.
Tuntuuko sellainen mahdollisuus mahdottomalta ymmärtää, että Bednar ei Venäjällä viihtyisi tai ehkäpä miehelle ei kaikesta huolimatta ole sopivaa roolia yms. joukkueesta löytynyt.... oikeastaan tämä on minulle aivan yhdentekevää!

Yllättävänkin vaikeaa tämä osalle IFK-laisista tuntuu olevan tämä Bednarin siirto (jos ja kun se toteutuu)...

Eilisen jälkeen minulle ei uutta dataa asiasta ole tullut (toisaalta olen jo toista vuorokautta yhteensoittoon töissä, joten en ole asiaa kerinnyt pahemmin selvittelemäänkään.)

Asiasta ilmoitettaneen tiistaina, jos jotain ilmoitettavaa ylipäätänsä on...(Kiekko-Antti näin jossain lupaili)

Kahtellaan!
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös