Roster watch 2003-2004

  • 422 172
  • 2 893

Jake74

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK
Re: Spanhel ulos klubi

Viestin lähetti Nuorempi Nelson
Perustelkaa minulle mikis Spanhel on huonompi kuin umpisurkea Vopat? (perusteluksi ei riitä se että Vopat on suosittu, tai hänen henkilökohtainen tragediansa)
No tärkeintä mun mielestä on tällä hetkellä tehdä tilaa ulkomaalaiskiintiöön. Tietämättä paljoakaan taustoja voisin kuvitella, että syy Vopatin alkukauden vaisuuteen on ollut yksityisasioissa (vaimon raskaus). Ja olihan mies monta ottelua (8) sivussa käytyään Kanadassa. Blues-ottelusta saamieni tietojen mukaan Vopat pelasi yllättävän pirteästi ottaen huomioon parin viikon pelaamattomuuden. Uskon, että Vopat parantaa suoritustaan, kunhan saa pelejä alle ja ikävät asiat pois mielestä. Annetaan miehelle aikaa näyttää kykynsä. Spanhel on jo saanut tilaisuutensa, muttei onnistunut. Vopat-Vihko -akseli toimi hyvin pari kautta sitten muodostaen Sepon kanssa loppukauden 1.kentän; ehkä sitä kannattaisi kokeilla uudelleen (niinkuin Blues-ottelussa tehtiinkin) ja hankkia siihen väliin uusi sentteri.
 

JHag

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Leijonat vm. -88 ja -92
Mä nyt vielä katsoisin tuon Warrinerin peliä ennekuin toteaisin erinomaiseksi hankinnaksi. Ei kaikkea pidä aina saada, mitä kaverilla on. Esimerkiksi vittumaista vaimoa.
 

Black Adder

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, The Original Six
Viestin lähetti JHag
Mä nyt vielä katsoisin tuon Warrinerin peliä ennekuin toteaisin erinomaiseksi hankinnaksi. Ei kaikkea pidä aina saada, mitä kaverilla on. Esimerkiksi vittumaista vaimoa.

Alakko nää mua? Meillä ois pistää pari HUIPPUkanukkia yhteen Pärssiseen! Deal?
 
Suosikkijoukkue
HIFK
Blues-ottelusta saamieni tietojen mukaan Vopat pelasi yllättävän pirteästi ottaen huomioon parin viikon pelaamattomuuden.

Olin paikalla, ja hän oli mielestäni järkyttävän huono ollakseen ulkomaalainen. Spanhel teki sentään yhden asian oikein, pohjusti 3-3 maalin.

edit: annetaan aikaa, eikö sitä aikaa ole ollut jo pari vuotta.
 

Jake74

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK
Viestin lähetti Nuorempi Nelson
Olin paikalla, ja hän oli mielestäni järkyttävän huono ollakseen ulkomaalainen. Spanhel teki sentään yhden asian oikein, pohjusti 3-3 maalin.

edit: annetaan aikaa, eikö sitä aikaa ole ollut jo pari vuotta.
Jaa, en voi väitellä asiasta, kun en ollut paikalla, mutta hieman toisen kuvan saa ko. ottelun kommenteista tällä palstalla.

Mun mielestä Vopat oli ensimmäisellä kaudella hyvä vahvistus ja viime kaudella myös. Loppukausi meni pilalle loukkaantumisen takia, niin kuin koko jengilläkin. Vopatin tehot IFK:ssa:

2001-02 HIFK Helsinki FNL 23 9 7 16
2002-03 HIFK Helsinki FNL 39 11 12 23

Eli näytöt on hyvät Vopatilla edellisillä kausilla, nyt pitäis vaan saada kaivettua samanlainen meininki esille. Tietysti jos alkukauden vaisu meno jatkuu, niin Vopatia ei voi enää pitää vahvistuksena. Mutta mun mielestä olisi ennenaikaista laittaa Vopat nyt kävelemään.
 

Isukki

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Ihan vain uteliaisuuttani kyselen,jos vaikka joku sattuisi tietämään.... Onko HIFK:lla tällä hetkellä mitään "verkkoja"vesillä pelaajien suhteen tai ollaanko oltu keneenkään yhteydessä?..lähtijöitä?tulijoita?(esim.maitojunalla eräs T.S)
 

tant gredulin

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Re: Spanhel ulos klubi

Viestin lähetti Nuorempi Nelson
Perustelkaa minulle mikis Spanhel on huonompi kuin umpisurkea Vopat? (perusteluksi ei riitä se että Vopat on suosittu, tai hänen henkilökohtainen tragediansa)

Miksi sinulle pitäisi tämä perustella erikseen? Asiasta on käyty keskustelua jo useampi viikko, ellei kuukausi, ja mielipiteitä löytyy useasta ketjusta. Ei jaks, ei jaks :)
 
Suosikkijoukkue
HIFK
Miksi sinulle pitäisi tämä perustella erikseen? Asiasta on käyty keskustelua jo useampi viikko, ellei kuukausi, ja mielipiteitä löytyy useasta ketjusta. Ei jaks, ei jaks :)

Koska ihmettelen miksi monet pitävät Vopattia vahvistuksena. Haluaisin ymmärtää...
 

tant gredulin

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Monenlaista ilmaa on tälläkin palstalla, osan mielestä on vahvistus, osan mielestä ei. Satun itse kuulumaan siihen koulukuntaan, jolle Roman on Pyhä.
St. Roman. Roman the Great. Roomalaiset tulevat!
 

Jake74

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK
Spanhel

Nähtävästi Spanhelin lähtölaskenta on nyt alkanut, kun mies löytyy tänään neloskentästä. Oli kyllä todella hätäistä Penalta signata Spanhel parin harkkamatsin jälkeen, jotka kyllä pisteiden valossa menivät hyvin. Mutta eiköhän se vanha totuus kuitenkin ole, että aina kannattaa jättää ulkomaalaiskiintiöön tilaa, kun kausi alkaa. IFK on ollut jo monena vuotena peräkkäin hädässä liian monen ulkomaalaisen kanssa.
 

douppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool
Viestin lähetti Nuorempi Nelson
miksi monet pitävät Vopattia vahvistuksena. Haluaisin ymmärtää...


...Vopat on Vopat!!!

...kunnossa ollessaan Vopat on niin IFK:n näköinen sälli kun joku yleensä voi olla. Kovia taklauksia viljelevä, rohkeaa ja ronskia peliä pelaava väkivahva jässikkä, joka saa vastustajat hämilleen. Lisäksi Vopin pelitaidot/pelikäsitys eivät ole sieltä huonoimmasta päästä... Toivottavasti äijä pääsee kondikseen nopeasti!!!

Sen sijaan Spanhelista ei ole muuta positiivista sanottavaa kun kelvollinen +/- tilasto... se ei valitettavasti vielä riitä, mutta odotellaan vielä 5-10 peliä ja potkitaan mies ulos vasta sitten, mikäli muutosta ei ole tapahtunut.
 

bambamcam

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK,Boston Bruins
ODOTELLAAN

Viestin lähetti douppi
[B
Sen sijaan Spanhelista ei ole muuta positiivista sanottavaa kun kelvollinen +/- tilasto... se ei valitettavasti vielä riitä, mutta odotellaan vielä 5-10 peliä ja potkitaan mies ulos vasta sitten, mikäli muutosta ei ole tapahtunut. [/B]

Vielä vähän jatkoaikaa. Bluusereiden "ykköshankinta" Kohn on saanut aikaan 2+5=7. Spaniel on takonut 1+6=7. En muista kuinka monta pistettä oli Pardavylla viime vuonna tähän aikaan.
Ehkä se siitä aukenee. Epäilen kylläkin.
 
Peli kulkee tällä hetkellä, mutta kausi on pitkä. Huolestuneena olen seurannut muiden joukkueiden erityisesti TPS:n ja Jokereiden otteita. Myös HPK ja Kärpät ovat pahoja, jos saavat miehistään kaiken irti otettavan. TPS parantaa koko ajan peliään ja mitä tapahtuukaan, kun Alatalo ja Lius tulevat vielä kehiin? Jos kaikki natsaa on Tepsukalla ilman yhtään lisävahvistusta kolme melkein meidän ykkösen tasoista ketjua. Hieman sama juttu Jokereilla. Jos uudet miehet ovat vahvistuksia ja tällä hetkellä unessa olevat (varsinkin Turunen ja Vertala) heräävät on myös Jokereilla kolme todella kovaa ketjua. Ilman lisävahvistuksia ei Hifk taistele mestaruudesta. Edellinen kappale sisälsi monta jossia, mutta silti jos...

Laskeskelin tuossa, että runkosarjassa varmaan pärjättäsiin riittävän pitkälle nykymiehilläkin, mutta se ei olekaan se perimmäinen tavoite. Jos vahvistuksia tulee on kakkossentteri ja kakkoslaituri ehdottomat vaatimukset, silloin nykyrosterista saisi hyvät ykkös, kolmos ja nelosketjut ja Vihko, olettaen, että vielä parantaa on kakkosen toinen laituri. Siis:

Pärssinen - Harkins - Kuhta
Vihko - XXX - XXX
Vopat - Hirso - Holma
Järvinen - Häppölä - Fagerstedt

Luttinen/Laine

Spanhelin laittaisin pihalle jo tässä vaiheessa, koska samantasoisen miehen saa tulevaisuudessakin varmasti. Kotimaiset hoitavat saman homman aivan yhtä hyvin. Ja jos Vopat ei paranna niin myös hänet laittaisin vaihtoon, jolloin Järvinen siirtyisi kolmoseen ja Luttinen neloseen. Kolmos- ja nelosketjun paikat ovat hieman vaihtuvia riippuen päivän kunnosta ja vastustajasta. Myös Viitaluoma ja Grunn täytyy ottaa laskuihin mukaan, koska viime vuoden tasollaan he olisivat erinomaisia kolmosketjun miehiä.
 

Ck

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Toronto Maple Leafs, NHL suomalaiset
Re: ODOTELLAAN

Viestin lähetti bambamcam
Vielä vähän jatkoaikaa. Bluusereiden "ykköshankinta" Kohn on saanut aikaan 2+5=7. Spaniel on takonut 1+6=7. En muista kuinka monta pistettä oli Pardavylla viime vuonna tähän aikaan.
Ehkä se siitä aukenee. Epäilen kylläkin.

Minulle sillä ei ole käytännössä mitään merkitystä miten jonkun toisen jengin ulkomaalainen on pelannut. Tärkeintä tässä on se, että onko meidän omasta ulkomaanelävästä semmoista hyötyä mitä joukkue kaipaa. Minusta Spanhelista ei ole ollut IFK:lle sitä hyötyä mitä täällä kaivataan. HIFK tarvitsee peliä tekevää sentteriä ja sen sentterin pitää olla vähintään Harkinsin tasoa.
 
Suosikkijoukkue
HIFK
Viestin lähetti tant gredulin
Monenlaista ilmaa on tälläkin palstalla, osan mielestä on vahvistus, osan mielestä ei. Satun itse kuulumaan siihen koulukuntaan, jolle Roman on Pyhä.
St. Roman. Roman the Great. Roomalaiset tulevat!

Juuri tätä en ymmärrä, pyhä lehmä, tekee kaiken oikein

...kunnossa ollessaan Vopat on niin IFK:n näköinen sälli kun joku yleensä voi olla. Kovia taklauksia viljelevä, rohkeaa ja ronskia peliä pelaava väkivahva jässikkä, joka saa vastustajat hämilleen. Lisäksi Vopin pelitaidot/pelikäsitys eivät ole sieltä huonoimmasta päästä... Toivottavasti äijä pääsee kondikseen nopeasti!!!

Olen eri mieltä. Vopatilla ei ole minusta koskaan ollut tärkeää pelillistä roolia. Tuo kiekon silloin tällöin ylös, tekee myös joskus maaleja. Ei kuitenkaan kykene säännöllisesti tuomaan kiekkoja ylös, joka on minusta Vopatin paras ominaisuus. Jos olisi suomalainen kelpaisi, mutta ei nyt kun tarvitaan käsiä. En usko siihen että Vopat on mestarijoukkueen kakkoskentän laituri, tuskin Spanhelkaan tähän pystyy. Sen myönnän että Vopatilla olisi käyttöä jos pystyisi tuomaan säännöllisesti kiekot hyökkäys alueelle.

Jos mestaruudesta halutaan edes haaveilla, tarvitaan toinen kenttä joka pystyy ratkaisemaan. En erityisemmin pidä Spanhellista ja Vopatista. Itse aloittaisin kuitenkin Vopatista, kaksi vuotta olen herraa seurannut, Vopat on todellakin vain Vopat.

Näillä kahdella jatkaminen on tyhmyyttä.
 

kamraterna

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Re: Re: ODOTELLAAN

Viestin lähetti Ck
HIFK tarvitsee peliä tekevää sentteriä ja sen sentterin pitää olla vähintään Harkinsin tasoa.

Kevyt on vaatimustaso, kun pitää "vähintään" olla liigan tämän hetken prhaan sentterin tasoa..

Siitä kuitenkin ollaan ilmeisesti kaikki samaa mieltä että yhtä sentteriä huutaa. Onkos siellä änärissä ketään kahden suunnan diilillä farmiin laitettua suomalaista? Mikäs Santalan meininki on?

Sehän olisi unelma tilanne, jos Spanhelin tilalle saataisiin tässä vaiheessa kotimainen huippupelaaja ja jäisi yksi ulkolaispaikka auki mahdollista myöhempää tarvetta varten.
 
Viimeksi muokattu:

Gilmore

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Re: Re: Re: ODOTELLAAN

Viestin lähetti kamraterna
Mikäs Santalan meininki on?

Näin NHL:n alkukauden perusteella Santalaa taitaa olla turha haaveilla takaisin. Tai siis haaveillahan aina saa, mutta peliaikaa Santala on kuitenkin saanut ihan mukavasti, reilut 15min/peli. Vastuuta on tullut myös ylivoimassa, jopa 1-yv:ssäkin, Kovalchukin ja kumppaneiden kanssa. Mutta toki tilanteet voivat muuttuakin hyvin nopeasti, mutta tällaiselta tilanne vaikuttaa tällä hetkellä.
 

Ck

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Toronto Maple Leafs, NHL suomalaiset
Re: Re: Re: ODOTELLAAN

Viestin lähetti kamraterna
Kevyt on vaatimustaso, kun pitää "vähintään" olla liigan tämän hetken prhaan sentterin tasoa..

Kannattaako sinun mielestä huonompaa raahata tänne? Okei voin antaa vähän löysiä ja toivoa jotain Metropolitin tai Immosen tasoista. Tuo minun mainitsema "vähintään" tarkoitti myös sitä, että saa se sentteri olla parempikin kuin Harkins.
 

tant gredulin

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Junior Nelson

Kaikenlaista olisi tarvis, totta. Kausi on pitkä. Hankinnat eivät yleensä kuitenkaan ole ilmaisia, paitsi Yorick Treille, joka hänkään ei sitten tänä syksynä osoittautunut ilmaiseksi. Vopatilla on mielestäni parempi mahdollisuus siirtyä roolista toiseen, vaikka sentteriksi. Monipuolisempi, juusii.

Onko mitenkään mahdollista olla tästä asiasta tänään eri mieltä, ja kuitata se sillä? Vietin aamupäivän juurihoidossa enkä ole oikein terässä kunnon kähinään. Roman on Pyhä, mutta minulla on lehmän hermot. Näppis hohkaa tulenpunaisena kun yritän vastata viiteenkymmeneenneljään tulleeseen viestiin (miten niitä VOI tulla muutaman tunnin ajalla noin hemmetisti?) joten oikein kunnon roiskeläppiä vaativaa kuohaamista ei tänään irtoa. Maybe tomorrow - jos enää on aihetta...
 
Suosikkijoukkue
HIFK
Re: Junior Nelson

Viestin lähetti tant gredulin
Kaikenlaista olisi tarvis, totta. Kausi on pitkä. Hankinnat eivät yleensä kuitenkaan ole ilmaisia, paitsi Yorick Treille, joka hänkään ei sitten tänä syksynä osoittautunut ilmaiseksi. Vopatilla on mielestäni parempi mahdollisuus siirtyä roolista toiseen, vaikka sentteriksi. Monipuolisempi, juusii.

Onko mitenkään mahdollista olla tästä asiasta tänään eri mieltä, ja kuitata se sillä? Vietin aamupäivän juurihoidossa enkä ole oikein terässä kunnon kähinään. Roman on Pyhä, mutta minulla on lehmän hermot. Näppis hohkaa tulenpunaisena kun yritän vastata viiteenkymmeneenneljään tulleeseen viestiin (miten niitä VOI tulla muutaman tunnin ajalla noin hemmetisti?) joten oikein kunnon roiskeläppiä vaativaa kuohaamista ei tänään irtoa. Maybe tomorrow - jos enää on aihetta...

Eri mieltä saa olla, ja pitääkin. Itse olen edelleen eri mieltä, mutta koska olet käynyt juurihoidossa ja pelkään hammaslääkäriä, olen kanssasi samaa mieltä loppu päivän ajan.
 

aika epeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin urheiluyhdistyksen toverit
Re: Re: Re: ODOTELLAAN

Viestin lähetti kamraterna

Siitä kuitenkin ollaan ilmeisesti kaikki samaa mieltä että yhtä sentteriä huutaa.
Saatpa nähdä, niin käypi toisinto viime vuodesta. Kauppila hinataan kehiin kun kaanit dyykkaa pohjamutiin ja kassa kaikuu tyhjänä. PF pitää hakea vierailta mailta, koska eihän se Torkki Raumalt mihinkä lähre.

Se, kumpi tekee tilaa: Vopat vai Spanhel, on kimurantimpi juttu. V herättää sympatioita ja uskoa wanhojen hyvien aikojen paluuseen. Ymmärrän ja snif. Mutta kun ne menneet vuodet kultaavat vain muistoja, eivät mitaleja. Kele. S omaa yllättävän hyvän plusmiinus-tilaston, muttei toimi sen paremmin snaipperina kuin pelinrakentajanakaan. En tiedä, mitä tehtävää varten S on alunperin hankittu, mutta jos toimenkuvaan on kirjattu verkon heiluttelu, mies on floppi. Jos taas puolustavan hyökkääjän rooli on a ja o, tulokset menettelevät.

Helpointa on tietysti heivata molemmat ja latoa tiskiin dollareita. Narri-Virmanenhan totesi, että vastapäisellä mantereella on turvoksiin asti pelureita ilman peliaikaa.
 

douppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool
Viestin lähetti Nuorempi Nelson
Juuri tätä en ymmärrä, pyhä lehmä...
Olen eri mieltä. Vopatilla ei ole minusta koskaan ollut tärkeää pelillistä roolia... Vopat on todellakin vain Vopat.

Eri mieltä oleminen on hieno asia :)

Tähän Voppi-juttuun vielä sen verran, että minäkään en näkisi miestä 1-2 ketjussa. Vopatille sopisi, kuin nyrkki silmään, rooli esim. 3-ketjussa. Vopatin ympärille voitaisiinkin rakentaa kovamaineinen telaketju... MIKÄ MEILTÄ PUUTTUU TÄYSIN. Vopatista on todellakin hyötyä voiman tuojana, kovana taklaajana ja pelotetta tuovana äijänä... ja nimenomaan vastustajan päässä (etenkin kulmissa)

...En tarkoittanutkaan, että Voppi olisi teknisesti kovan luokan pelaaja tai jonkinlainen pleimeikkeri. Eikä ole minullekaan mikään Jumala, mutta mielestäni hän kuuluu joukkueeseen. (edellyttäen tietenkin, että mies pelaa siten kun parhaiten osaa,eikä vaivu harmaaseen massaan)

...Että tällasta.
 

aika epeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin urheiluyhdistyksen toverit
Viestin lähetti douppi
Vopatin ympärille voitaisiinkin rakentaa kovamaineinen telaketju... MIKÄ MEILTÄ PUUTTUU TÄYSIN.
Jep. Mutta. Onko vuoden 2003-2004 Vopat se ylivertainen VP (VoimaPelaaja), MT (MaskinTekijä) tai KYT (KiekonYlösTuoja) tai edes PP (PelotePelaaja), mitä heppu oli parhaimmillaan takavuosina? Moni epäilee. Ja kukaan ei ole varma.
 

Apassi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Yhtä sentteriä huuta ja kovaa. Kyllähän Aravirta sen tietää, ellei luotto "omiin poikiin" ole jo sitten ihan tolkuton. Se onkin sitten toinen juttu onko IFK:lla taloudellisia resursseja tai (Matikaisella) ylipäätänsä kykyä löytää sitä puuttuvaa sentteriä. Aravirtaan luotan tässä asiassa kuitenkin täysin. Eihän meille mitään Anttitörmäsiä ole tulossa.

No ajatusleikkinä kuitenkin sen mahdollisen tulevan kakkossentterin laiturit. Mikäli Vopatista tai Spanhelistä pitäisi valita, niin itse kallistuisin Vopatiin. Kyllähän Spanhel vireen löytäessään saattaisi pari maalia enemmän tehdä, mutta en epäile hetkeäkään, etteikö Vihko ajaisi täysin saman asian. Porukka toivoo, että Spanhel pistäisi verkot totterölle, jos saisi kunnon sentterin rinnalleen. Sehän on jo kokeiltu, mutta entäs jo Vopat saisikin sen sentterin. Osaahan mies maalejakin tehdä.

Siitä sentteritoiveesta sen verran, että meikäläisen toiveena sille sentterille olisi hyvien käsien lisäksi myös hyvät jalat. Ei Harkins kakkosta, vaikkakin onhan Harkins aivan loistavasti pelannut, mutta eiköhän meille yksi riitä. Monipuolisuutta.
 

Pärde

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Colorado Avalanche
Illan saldo

Niin, tämän illan peli toi monta mielenkiintoista pointtia pintaan.

Ensinnäkin, Vopat pelasi hyvin. Tiedä sitten, onko kakkosketjun laidan tasoa, mutta vähintään se kolmos-/nelosketjun varma sentteri on tässä. Olen samaa mieltä siitä, että Vopin ympärille voisi rakentaa loistavan karvaus-/pitoketjun.

Toisekseen, Spanhel pelasi Holman rinnalla koko pelin. Tuloksena maali läpiajosta. Muutenkin pelasi parhaan pelinsä tähän mennessä. Ehkä siltikin tilalle voisi hankkia kakkossentterin. Joka tapauksessa Spanhel voi olla keväällä vaikka kuinka hyvä, joten ehkä jää silti.. Parhaassa tapauksessa saataisiin jengiin suomalainen sentteri jostain.

Hitusen täytyy ihmetellä, miksi Carlo Grünn oli kentällä ja Luttinen Mestiksessä. Mielestäni Carlo ei tuonut mitään erityistä kentälliseensä, esim. Mikko Laine olisi pelannut hyvin samalla paikalla. Arttu Luttinen sen sijaan on loistovalinta kolmos-/neloskentälliseen fyysisyytensä ansiosta. Ja niitä käsiäkin löytyy.

Illan kentällisethän olivat:

Pärssinen-Harkins-Kuhta
Vopat-Hirschovits-Vihko
Järvinen-Häppölä-Fagerstedt
Spanhel-Holma-Grünn

Kolmoskenttä oli tänä iltana selkeä pitokenttä, aina palloseuran ykköstä tai kakkosta vastaan. Suoriutui roolistaan hyvin, jatkossakin vastaava ketju toivottavasti.

Kakkosessa Hirso oli ihan ok, mutta samassa roolissa voisi onnistua joku toinenkin. Joka tapauksessa ihan hyvä kolmoskenttänä jatkossakin.

Illan "nelosesta" voisi ehkä helpoiten saada kelvollisen kakkosketjun. Grünn pois ja tilalle joku muu.

Joka tapauksessa hieman hankalahan tämä tilanne on. Kumpikaan kaksikosta Vopat-Spanhel ei ole selkeästi surkea ja molemmilla on potentiaalia olla keväällä hyvässä iskussa/tärkeä omassa roolissaan. Kuitenkin jompi kumpi pitäisi laittaa pihalle hyvän kakkossentterin tieltä, koska nykyisellään sellaista ei vielä löydy, eikä kakkosketjua liioin.

Omasta mielestäni kaksi peliätekevää ketjua ja kaksi rikkovaa karvausketjua pitäisi löytyä kevään saadessa. Ykkönen on jo kasassa ja matriaalia omista löytyy ainakin yhteen hyvää kolmosketjuun.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös