Roster watch 2003-2004

  • 422 170
  • 2 893

red nec

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK
Kyseisen kaverin toimintaa seuranneena(iisakki)siitä ei juurikaan maalinedus pelaaja parane,mitä tulee omanmaalin putsaamiseen.
Nyrkki viuhuu ja äijää lakoo siedettävään tahtiin.
Toivon todella,että kyseinen kaveri on hommissa ollut länsisuomen leirillä jep,jep,jep,jep.
 
Viimeksi muokattu:

Pärde

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Colorado Avalanche
Viestin lähetti Old School
Onko kenelläkään tietoa että pelaako iisakki ensi viikon hpk-pelissä?

En usko että kenelläkään on tietoa, koska mielestäni missään ei ole edes varmistettu herran yleensäkään olevan try-outilla. Kysehän on nyt puhtaasti huhupuheista vielä tässä vaiheessa.

Itse kyllä uskoisin, että kuka ikinä lieneekään try-outilla, pelaa torstaina koska jossainhan ne näyttöpaikat on annettava kokelaille.
 

Old School

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Viestin lähetti Pärde
En usko että kenelläkään on tietoa, koska mielestäni missään ei ole edes varmistettu herran yleensäkään olevan try-outilla. Kysehän on nyt puhtaasti huhupuheista vielä tässä vaiheessa.

Itse kyllä uskoisin, että kuka ikinä lieneekään try-outilla, pelaa torstaina koska jossainhan ne näyttöpaikat on annettava kokelaille.
¨

Kyseessä voi hyvinkin olla että kyseiset 3 pelaajaa on vaan treenaamassa IFK:n kanssa, valmistautumassa NHL:n harkkaleireille. Samalla tavallahan sillon oli rafalskin kaverit (metropolit.yms) olivat täällä vaan reenaamassa...
 

Mevatron

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, HC Slavia Praha
Vieläkö täällä riittää ihmisiä, jotka viitsivät lotkauttaa korviansa Q:n "asiantunteville" paljastuksille? Ei ollut ensimmäinen kerta, kun syväkurkkumme huhuaa MacIsaacia IFK:hon. Onko miestä näkynyt? Niinpä. Ja Bautinkin piti ottaa esille.

Silkkaa scheissea ja jotkut vielä nielevät kikkareet ajattelematta lainkaan...
 

Johannes

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, jääkiekko.
En tiedä kuinka järkevää jonkun MacIsaacin hankkiminen olisi. Nähdäänkö me esim. Sami Helenius niin suurena fyysisenä uhkana, ettei nykyrosterista hänelle tanssikaveria löydy. Jos näin on, niin asiamme ovat aika huonosti joka tapauksessa.

Täytyy muistaa, että tosi elämässä käytettävissä olevan hillon määrä on kuitenkin yksi pelaajahankintoja rajoittava tekijä. Toinen rajoittava tekijä on ulkolaispaikkojen määrä. Kolmas tekijä on pelaajan rooli joukkueessa. Mitään Mrazekeja ei kannta Suomeen kuskata pelaamaan 7-10 min ottelussa.

Oletetaan nyt, että Jere tervehtyy huippuvireeseen alkusyksyn aikana. Sen jälkeen kaksi ensimmäistä pakkiparia on miehitetty nelikolla Karalahti, Kultanen, Benysek ja Söderholm. MacIsaac olisi puolustajien rankingissa vasta näiden jälkeen hyppäämässä kaukaloon. Kolmosparissa on todennäköisesti toisena pakkina melko fyysinen kaveri eli Pasi Saarinen. Kolmannen parin peliaikakin on todennäköisesti n. 12-15 min / ottelu. Ulkolaispaikkoja ei näin pieneen rooliin jääviin pelaajiin kannata käyttää.

Meillä on jo 3 ulkolaista pelaajaa kokoonpanossa ja yksi menee näillä näkymin uudelle ykkös- tai kakkossentterille. Minä jättäisin sarjan alussa viidennen paikan auki ja täyttäisin sen vasta, kun nähdään minkä pelipaikan pelaajaa tarvitaan eniten.

Hommataan kokoonpanoon ennemmin vaikka Pasi Nielikäinen takaisin. Hän hoitaa saman pelotteen roolin kuin MacIsaac halvemmalla, eikä vie joukkueesta ulkolaispaikkaa.
 

Senior

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Viestin lähetti Johannes


Hommataan kokoonpanoon ennemmin vaikka Pasi Nielikäinen takaisin. Hän hoitaa saman pelotteen roolin kuin MacIsaac halvemmalla, eikä vie joukkueesta ulkolaispaikkaa.


Tätä kai joutuu toivomaan lopun ikäänsä ilman toteutumista. Jokin kaverissa on tai suhteissaan IFKiin, ettei toteudu toiveista huolimatta. Muutoin kyllä kirjoituksesi perusteluineen ja ulkomaalaispaikkoineen on hyvä.
 

Johannes

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, jääkiekko.
Viestin lähetti Senior
Tätä kai joutuu toivomaan lopun ikäänsä ilman toteutumista. Jokin kaverissa on tai suhteissaan IFKiin, ettei toteudu toiveista huolimatta.

Ei taida toteutua, ei. Huvittavaa on, jos sen takia käytetään vastaavaan fyysiseen pelaajaan ulkolaispaikka.
 

Germanicus

Jäsen
Suosikkijoukkue
*HIFK* Germanicus Julius Caesar Claudianus
MacIsaac?

Mikäs huhu tämä oikein on? Onko tässä edes hitustakaan totuutta mukana? Olen muuten tässä jutussa samaa mieltä kuin Johannes.
 

JanJ

Jäsen
En kestä enää...
pakko paljastaa että kyseessä on hatusta vedetty ankka. Ts. itse keksitty "uutinen".
 

JanJ

Jäsen
McIsaac olisi ollut laituri, eikä niille ole käyttöä (kuin Penan mökin rannassa). Mutta sentteriosasto...
 

lintu

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Viestin lähetti Mevatron
Vieläkö täällä riittää ihmisiä, jotka viitsivät lotkauttaa korviansa Q:n "asiantunteville" paljastuksille? Ei ollut ensimmäinen kerta, kun syväkurkkumme huhuaa MacIsaacia IFK:hon. Onko miestä näkynyt? Niinpä. Ja Bautinkin piti ottaa esille.

Silkkaa scheissea ja jotkut vielä nielevät kikkareet ajattelematta lainkaan...

Niin, tässähän on kyse lähinnä epätoivosta. Mitään konkreettista ei ole kuulunut aikoihin ja fantasia alkaa virtaamaan. Itse olen viestien sisällöstäkin huolimatta suhtautunut näihin faktoihin varauksella. Toiveajattelua tämä on ollut. No, kyllä sieltä vielä huikeat saaliit tulee, trust me (not Nicce).
 

JanJ

Jäsen
Viestin lähetti Johannes
Eikös se ollut tämä hemmo, joka meille taas kerran oli muka tulossa.
Kääk. Mun laituri on tosiaan huonossa kunnossa, tarvis uudet tikkaatkin jne.

Toi McIsaac olikin pakki. Mutta jokatapauksessa minkäänlaista McIsaacia ei ole tulossa.
 

tant gredulin

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Viiskasi tuolla jossain ihmetteli Tyler Arnasonin kohtaloa - nyt näyttää siltä, että kaveri saattaakin jäädä ilman sopimusta. Otetaanko se korvaukseksi unettomista öistä Tuomon tilanteen johdosta?
 

werther

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Viestin lähetti JanJ
En kestä enää...
pakko paljastaa että kyseessä on hatusta vedetty ankka. Ts. itse keksitty "uutinen".
No tämähän on ihan normaalia kesäuutisointia. Kun ei oikeasti mitään tapahdu, niin tekaistaan Ruokolahden leijona, tappajahauen hyökkäys tai MacIsaacin tulo HIFK:hon. Tarvitaan Koffia ja sirkushuveja jotta HIFK-fanit olisivat tyytyväisiä. Talvella sirkushuviksi kelpaa Nielikäinen ja kesällä MacIsaac ja Karalahti.
 

OldTimeHockey

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK, Bayern München, Deutschland
Viestin lähetti JanJ
En kestä enää...
pakko paljastaa että kyseessä on hatusta vedetty ankka. Ts. itse keksitty "uutinen".
Ilonpilaaja!

Mutta tosissaan, tämä MacIsaac-huhu on näitä varmoja jokavuotisia loppukesän merkkejä, perinteisiä mätäkuun juttuja. Yllättävän moni siihen vaan tälläkin kertaa retkahti.

Sen sijaan Martin Spanhelin nimen olen kyllä kuullut mainittavan toisaallakin, joten ainakin kuulumisia lienee kyselty. Nämä tryout-jutut tosin taitavat taas olla ns. luovaa päättelyä, minen nimittäin usko NHL-porttejakin kolkutelleen kaverin tulevan tänne asti arvioitavaksi.
 

lintu

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Viestin lähetti OldTimeHockey


Nämä tryout-jutut tosin taitavat taas olla ns. luovaa päättelyä, minen nimittäin usko NHL-porttejakin kolkutelleen kaverin tulevan tänne asti arvioitavaksi.

Vai onko try-out toisin päin? Siis onkohan Spanhel täällä arvioimassa seuraa ja sen kykyä pärjätä ;-).

Niin, Snickersin sivut toimivat taas, valitettavasti mitään uusia juttuja ei vain löydy...
 

Johannes

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, jääkiekko.

JanJ

Jäsen
Pitääks mun taas olla ilonpilaaja... Ei ole Spanhelkaan se kaavailtu sentteri. etenkin kun Spanhel ei ole sentteri laisinkaan.
 

Johannes

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, jääkiekko.
Viestin lähetti JanJ
Pitääks mun taas olla ilonpilaaja... Ei ole Spanhelkaan se kaavailtu sentteri. etenkin kun Spanhel ei ole sentteri laisinkaan.

Ei, et ole ilonpilaaja. Tämä "spanieli" olisi ollut ainakin nimen puolesta kuin suoraan Rami Summasen koirakoulusta karannut b-luokan tsekkitähti. : ) (mii want moor dallörs)
 

Muksu

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Milloinkas viimeksi HIFK on hankkinut jonkun muun kuin maalaisjärjellä pääteltävän vahvistuksen (kuten Kultanen tai Karalahti) millään muulla lailla kuin salamana kirkkaalta taivaalta? Ja tuollaisetkin siis tiedettiin vain siksi, että jokainen ymmärsi HIFK:n olevan vähintään yksi erittäin todennäköinen vaihtoehto.

Minkä takia hiljaisuus tällä kertaa todistaisi yhtään mitään mihinkään suuntaan, kun kerran siitä ei ennenkään ole voinut mitään päätellä? Tottahan pikkulinnut aina laulavat, mutta niitä juttuja ei ole aivan näin julkisuuteen pullahtanut enää - mm - pariin vuoteen?

Joka kesäinen MacIsaak-huhukin on sitten saatu liikkeelle. Metropolitista ei sattuneesta syystä ole nyt ollut juttua, mutta mainitsiko joku jo Bautinin? Sentteriähän tässä kaivataan, eikä pakkeja. Jos Vopat pelaa sentterinä (minulla ei ole asiasta mitään hajua) niin sitten puuttuu vastaavasti laituri. Mieluummin näkisin Vopatin laidassa, mutta olennaistahan siinä tietysti on se, millä tyylillä Aravirta HIFK:ta aikoo peluuttaa. Jännittävää muuten, että meillä saattaa olla ihan oikea pelisysteemi ensi kaudella!

EDIT: Ainakin pari typoa vähemmäksi.
 
Viimeksi muokattu:

Germanicus

Jäsen
Suosikkijoukkue
*HIFK* Germanicus Julius Caesar Claudianus
Ystäväni JanJ

Viestin lähetti JanJ
Pitääks mun taas olla ilonpilaaja... Ei ole Spanhelkaan se kaavailtu sentteri. etenkin kun Spanhel ei ole sentteri laisinkaan.

JanJ: Sinä olet todellakin ilonpilaaja, mutta et suinkaan näissä huhuissa ;o) Olet kuitenkin tervetullut edelleen kämpilleni, sillä jonkunhan pitää ne vanhat safkat syödä. Tahdon tässä yhteydessä kuitenkin kiittää sinua, JanJ, koska ymmärsit häipyä ajoissa tontiltani. Sain meinaan aika saatananmoiset kilarit, kun naapurit möykkäsivät stereoidensa kanssa. Vittu, neljä ukkoa meinasi tulla kimppuuni, kun sinne menin vittuilemaan. En kitenkaan häkeltynyt tästä, vaan käskin niiden tehdä jonon, jotta voisin hakata ne yksitellen. Tämän jälkeen vaimoni tuli noutamaan mut pois sieltä naapurista.

Ps. Kehtasivat muuten haukkua minua läskiksi, vaikka itse en ole havainnut juurikaan turhaa roinaa kropassani. Sinulla on tilanne hiukan toinen, vai mitä? :o)
 

JHag

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Leijonat vm. -88 ja -92
Viestin lähetti tant gredulin
Viiskasi tuolla jossain ihmetteli Tyler Arnasonin kohtaloa - nyt näyttää siltä, että kaveri saattaakin jäädä ilman sopimusta. Otetaanko se korvaukseksi unettomista öistä Tuomon tilanteen johdosta?

Öh..jälkiviisaus on parasta viisautta. Pyysin T.Arnasonin statsit bröder Johannekselta muistaakseni viime syksynä, koska tuolloinkin miehen nimi vilahteli keskusteluissa. Hän oli silloin Chicagon miehiä. Minulla ei ole mitään tietoa HIFKin nykyisistä aikeista ko. kaverin suhteen, mutta JOS näin olisi, kyseessä olisi vertahyytävän tasokas (ja helvetin kallis!) vahvistus. Toiveita, toiveita.

HIFK etsii muuten 2-sentteriä, pakkia ja laituria. Myös perämoottori, katiska ja Catch a Fish -viehe ovat Pentin alati pienemmällä, mutta hyvin kohdistetulla ostoslistalla.
Yhtenä laiturinimenä on vilahdellut yllättävän sitkeästi eräs hyvin tuntemamme "fyysinen" (viime kaudella yhteensä n. 3 taklausta) puolalaissuomalainen ns. Summasen koulun kasvatti, jolle ei olisi duunia tarjolla Jortikan "jalat jalat" -ympäristössä. Huh. Mutta yhtä tiukasti tätä huhua ammutaan alas Ilmalan taholta. On kuitenkin niin hauska skenaario, että pakkohan tuo oli mainita. Siis tuo H-U-H-U.

Pelaajatyypit, joita etsitään em. paikoille aukenevat hyvin Aran maajoukkueita funtsiessa. Nykyrosteri kaipaa kiekollista, hyökkäävää pakkia, fyysistä voimalaituria ja takuuvarmaa 40 pojon kokenutta sentteriä. Tähän vaatimuslistaan sopisi nimi Jan Benda kuin nenä päähän.

Mr. Niwala lähettää terveisiä HIFKin kannattajille ja toteaa, että ensi kaudella nähdään! Siis ainakin 2 kertaa HIFK-Saipa matseissa, ellei ihmeitä tapahdu. Aralla ei ole mitään Pasia vastaan, mutta muilla lienee. Unohdetaan ja toivotetaan hyvää jatkoa muualla. Näytä niille! Ja kaiken lisäksi, ilman Pasi-laseja, hänentyyppisensä kaverin edelle menee tällä hetkellä sentteri ja pisteitä tekevä voimalaituri. Hahmonahan Pasille olisi aina tilaa meikäläisen HIFKissä.

Semiristä voisi teoriassa elätellä toiveita ja Virtasen Jani olisi hyvin welcome. Honkasen miliisistä puhumattakaan.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös