Roster watch 2002-2003

  • 90 479
  • 560
Tila
Viestiketju on suljettu.

Oiva

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Blues vs. Hifk

Esitin tuolla aiemmin arvion, että Hifk olisi paperilla suunnilleen Bluesin tasoa. Jos todella katsotaan, mitä nimiä on paperilla, niin Bluesin hyökkäys ei juuri kalpene Hifkin rinnalla, mutta pakkejahan siellä ei vielä ole. Eikä toisaalta hyökkääjistökään vielä valmis. Tosin huhuillut
tulokkaat sitäkin kovempia. Ei Blues silti kaukana Hifkistä ole, sillä perusrunko ona laadukas.
 
Suosikkijoukkue
HIFK
Sylkykuppi-Kuhta

Viestin lähetti Isaksson
Ai niin ja Kuhta ei unohtunut, vaan jäi pois ihan tarkoituksella, voisi siirtyä minun puolestani vaikka Kiekko Vantaaseen.
Saanko udella miksi et kelpuuttaisi viime kauden ylivoimaisesti parhainta maalintekijäämme ensi kauden joukkueeseen? Onko kyseessä pelkästään pelilliset puutteet vai jotain muutakin?
 

Carlos

Jäsen
Re: Sylkykuppi-Kuhta

Viestin lähetti Punainen kolmonen
Saanko udella miksi et kelpuuttaisi viime kauden ylivoimaisesti parhainta maalintekijäämme ensi kauden joukkueeseen? Onko kyseessä pelkästään pelilliset puutteet vai jotain muutakin?

No sen takia luulisin, että palopostimme pelasi joskus vuonna 0 yhden heikohkon kauden terveydellisten ongelmien takia, niin kyllähän sen täytyy olla sitten ihan paska muutenkin. Ihme porukkaa, vingutaan sen 25 maalin tekijän perään, mutta sitten kun semmoinen on omassa porukassa, niin ei kelpaa.

En tiedä, kyllähän sitä Forsbergikin näyttää ihan surkealta pelaajalta kun siihen tarpeeksi hyvin asennoituu, ignoraa kaikki hyvät suoritukset ja keskittyy vain niihin mahdollisiin huonoihin.

Varmasti oltaisiin meilläkin tyytyväisiä kun Kibe olisi mennyt sinne Tepsiin mättämään 9 maalia Hifkiä vastaan ens kaudella.

Jospa Kibe on vaikka polkaissut Isakssonin eukkoa? :-)
 

Jake74

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK
Kuhta

Tämä on debyyttikirjoitukseni Jatkoajassa, mutta olen kylläkin seurannut palstan kirjoituksia jo parisen vuotta. Olen muodostanut käsitykseni monista palstan kirjoittajista ja esim. Isakssonia olen pitänyt hyvin fiksuna kirjoittajana ja hänen "huhut" on olleet aina luotettavia.

Isakssonin kirjoitus saikin minut kirjoittamaan ensimmäistä kertaa palstalle. Että viime kauden paras maalintekijämme voisi puolestasi siirtyä vaikka Kiekko Vantaaseen. Kuhta, jonka sijoitit vielä "HIFK kausi 2003-2004" -ketjussa ykköskenttään? Onko Kuhta huonontunut muutaman kuukauden aikana niin paljon, että IFK:n ykköskentän paikka on vaihtunut Kiekko Vantaan miehistöön? Aika outoa?
 
Suosikkijoukkue
HIFK
joka suuntaan

Täytyy heittää kierroksia koneeseen.Olen samoilla linjoilla
isakin kanssa.Kuhdan sijoittaminen ykkäseen viime kaudella selvinnee,kun katselee pelimiehiä????.
Jos kaveriin pumpattaisiin 10kg lyijyä ja laitojen lähellä ei katselisi hiusmainoksia, olisi paikka paremmin perusteltavissa.
Eli ei ole todellakaan 1-tai kakkos kentän laituri,ehkä naperoissa.!Ja mitä tulee maaleihin,niitä olisi varmasti 10-15 kpl lisää,jos läpiajoista saisi luvalla tehdä yhden.
 

dana77

Jäsen
Suosikkijoukkue
vaikea selittää
Vaikka itse Kuhdan jatkamista toivonkin, niin onhan Kimmon pelityyli 15 vuotta aikaansa jäljessä. Miehen tyyli seisoa paikoillaan omalla sinisellä selkä pystyssä vastustajan hyökätessä on suorastaan uskomattoman huvittava ja jos mies olisi joko hyökkäyspäässä keskinkertaisempi tai palkaltaan/egoltaan vaativampi niin silloin minäkin toivottaisin miehelle tervemenoa. Nyt käsitykseni mukaan hinta/laatusuhde on kunnossa.
 

Isaksson

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Re: Re: Sylkykuppi-Kuhta

Viestin lähetti Carlos

Jospa Kibe on vaikka polkaissut Isakssonin eukkoa? :-)

Ei sentään ihan, vaikka kukapa tuota tietäisi. Pelilliset ansiot riittävät kyllä joukkueeseen, mutta ei esittämässäni kokoonpanossa ykköseen eikä kakkoseen. Ja koska näin on niin voi mennä. Kolmonen ja nelonen olkoon pyhitetty tulevaisuudelle.

Ehkä tämä hieman selvensi perusteita.
 

rossoblu

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK
Re: Re: Re: Sylkykuppi-Kuhta

Viestin lähetti Isaksson
Pelilliset ansiot riittävät kyllä joukkueeseen, mutta ei esittämässäni kokoonpanossa ykköseen eikä kakkoseen. Ja koska näin on niin voi mennä. Kolmonen ja nelonen olkoon pyhitetty tulevaisuudelle.

Kuhdan suhteen olen edelleen samaa mieltä kuin olin toissakauden flopin jälkeenkin: menettelee kakkosketjun sniperina. Kehnohko menestys play-off -peleissä myös aiempina kausina on miinusta, mutta kohtuullinen hinta/laatu -suhde ja lähes puhtaan IFK-pelaajan status plussaa papereissani. Toistaiseksi julkistetussa joukkueessa ei ole kahta sniperia/muuten kokonaisuutena parempaa pelaajaa, jotka menisivät Kuhdan edelle, joten hän kuuluu mielestäni joukkueeseen. Kolmosketjuun/alemmas häntä ei kuitenkaan kannata sijoittaa.

Isaksson, ovatko muuten nuo joukkueeseen esittämäsi Ruudun veljekset pelkkää spekulaatiota, vai onko tueksi heittää jotain faktaa? Mikäli tähän on sopimatonta vastata julkisesti, voinet lähettää lisäinformaatiota yksityisviestinä?
 

Snakster

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Kuhta

Onhan se aika uskomatonta, että viime kauden paras maalintekijä ei muka kelpaisi ensi kauden miehistöön. Erityisen naurettava perustelu on se, että kyllähän se teki paljon maaleja, mutta on ihan paska kun ei tehnyt vielä enempää.

Puolustustehtävissä Kibellä on tosiaan puutteensa, mutta kundin repivä alivoimapelityyli ei kai kuitenkaan ole ihan tehotonta tsemppaamista.

Heittämällä menee minun papereissani 1-2 vitjaan.
 

lintu

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Eiköhän ole taas se aika vuodesta jolloin Kuhtaa halutaan lähettää muualle... Kuhta kuuluu IFK:hon ja hän haluaa pelata IFK:ssa, mies tekee maaleja tsemppaa 110 lasissa varsinkin alivoimalla. Miksi hän ei kelpaisi IFK:hon? Kuhta ei mielestäni ole tarpeellinen jos häntä peluutetaan vain 3-4 ketjussa, hänen on saatava pelata 1-2 ketjussa saadakseen tuloksia aikaan. Kuhtaa toivon IFK:hon moneksi vuodeksi vielä.
 

Jude

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Roosters U13
Kibe mahtuu mun joukkueeseeni siinä missä Pärssinenkin. Itse kaavailin esimerkiksi seuraavanlaisia ketjuja tämänhetkisestä materiaalista Tuomolla täydennettynä.

Kuhta - Ruutu - Vopat
Pärssinen - Santala - I. Pikkarainen
Vihko - Viitaluoma - Grünn
Järvinen - Häppölä - Holma
Hirschovits

Karalahti - Söderholm
Kultanen - Zidlicky
H. Pikkarainen - Kurvinen
Purola

Luttisen voi välillä heittää johonkin väliin, jos iltalomia irtoaa... ;)
 
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool
Re: Kuhta

Viestin lähetti Snakster
Heittämällä menee minun papereissani 1-2 vitjaan.

Jos Kuhta pelaa ykkösketjussa, niin IFK ei tavoittele Suomen mestaruutta, ainakaan tosissaan. Kakkosketjuun ja sitä alemmaksi Kibe kyllä mahtuu mestaruusmiehistössäkin.

Niin sanotaan nyt vielä, että minä diggaan Kibestä. Vuosia HIFK:ssa pelannut ja aina tsemppaa täysillä. Oikea mr. IFK tämän hetken miehistössä, vaikka taklata ei osaakaan yhtään...
 
Kibe Kuhta

Täällä dissattiin Kiben puolustuspelaamista. Ennen kuin haukutte ketään muuta, katsokaa Pärssisen tämän teidän Jumalanne puolustuspelaamista! Jätkä surffaa oman miehensä perässä, ei tee elettäkään ottaakseen miestä. Kibellä on edes yritystä omassa päässä tullut lisää kahden viime vuoden aikana. Ja Pärssinen ei tee edes yhtä paljon maaleja eikä taklaa kuin korkeintaan kerran tai kaksi enemmän pelissä kuin Kuhta. Ja voin aika varmasti todeta, että näiden miesten hinnassa on kohtalaisen suuri ero.
 
Suosikkijoukkue
HIFK
Re: Re: Kuhta

Viestin lähetti punaiset_lasit
Jos Kuhta pelaa ykkösketjussa, niin IFK ei tavoittele Suomen mestaruutta, ainakaan tosissaan. Kakkosketjuun ja sitä alemmaksi Kibe kyllä mahtuu mestaruusmiehistössäkin.


Juuri näin, jotain on pahasti pielessä jos Kuhta vääntää ykkösessä. Toki mahtuu jengiin mutta korkeintaan kolmoseen. Kuhta ei ole se kaveri joka illasta toiseen ratkoo niitä matseja henkilökohtaisella panoksellaan&taidollaan(Peltonen).
Kuhta&Pärssinen ovat omassa puolustuspäässä hukassa kuin kortsupaketti laivalla.
 
Suosikkijoukkue
HIFK
Re: Re: Re: Kuhta

Viestin lähetti Kalkun rusakko
Juuri näin, jotain on pahasti pielessä jos Kuhta vääntää ykkösessä. Toki mahtuu jengiin mutta korkeintaan kolmoseen. Kuhta ei ole se kaveri joka illasta toiseen ratkoo niitä matseja henkilökohtaisella panoksellaan&taidollaan(Peltonen).
Juuri näin, meillä pitäis olla Caloun, Bednar, Peltonen ja Miettinen ykkös- ja kakkosketjujen laitureina, että edes pieniä mahdollisuuksia menestykseen olisi. Jos Kuhta pelaa näissä ketjuissa, niin ei yksinkertaisesti voida voittaa mestaruutta. Divariin tuollaiset kaverit, jotka eivät 22 maalia enempää kaudessa saa!
 

coolman

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Re: Kibe Kuhta

Viestin lähetti punasydän
Täällä dissattiin Kiben puolustuspelaamista. Ennen kuin haukutte ketään muuta, katsokaa Pärssisen tämän teidän Jumalanne puolustuspelaamista! Jätkä surffaa oman miehensä perässä, ei tee elettäkään ottaakseen miestä. Kibellä on edes yritystä omassa päässä tullut lisää kahden viime vuoden aikana. Ja Pärssinen ei tee edes yhtä paljon maaleja eikä taklaa kuin korkeintaan kerran tai kaksi enemmän pelissä kuin Kuhta. Ja voin aika varmasti todeta, että näiden miesten hinnassa on kohtalaisen suuri ero.
...lisäksi pärä tuhlaa paikkoja ja erityisesti läpiajoja enemmän kuin Kibe ja silti tätä mikkihiirtä kehutaan......
 

lintu

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Uskokaa jo, Kibe täräyttää seuraavalla kaudella sen 30 häkkiä ja vie maalikuninkuuden! Kibe on röyhkeä ja tarpeeksi taitava maalintekijäksi. Pärä ja Kibe ovat minun silmissäni samantasoisia heppuja, eli loistopelaajia joita monella liigajengillä ei ole. Näiden väliin huippusentteri alá Santala/Ruutu ja voilá.
 

Procamp

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Olen kuullut saman, kuin Roman tuolla HPK:n ketjussa eli Kapasen Niko totesi sekä Antti Miettisen sekä Tommi Santalan tehneen sopimuksen veden taakse. Saa uskoa jos haluaa, minä uskon.
Tästä tulikin mieleeni, onko Sm-liigassa tapana maksella allekirjoituksista palkkioita. Anyone??
 
Suosikkijoukkue
HIFK
Re: Re: Re: Re: Kuhta

Viestin lähetti Punainen kolmonen
Juuri näin, meillä pitäis olla Caloun, Bednar, Peltonen ja Miettinen ykkös- ja kakkosketjujen laitureina, että edes pieniä mahdollisuuksia menestykseen olisi.


Yksikin näistä taitureista(ei Miettinen)riittäisi. Mainitsemasi pelaajat ovat juuri niitä ratkaisupelaajia, jotka omalla henk.koht.taidolla kääntävät tiukkoja matseja. Kuhta ei tälläinen ole, pelkkä perusjarru joka hyytyy kovissa ratkaisupeleissä.

Jos Santalan sopimus NHL:ään pitää paikkansa, pakka huutaa kahta huippusentteriä ja edelleen sitä yhtä huippulaituria.
Vopat,Vihko&Kuhta eivät ole ykkösketjun kamaa missään tapauksessa.
 
Viimeksi muokattu:

Hevonen

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK
Karalahti

Chief Karalahden varaan en laskisi paljoa. Portsari tuttu nähnyt hänet helsingin yössä niin sekaisin,että kysymys oli ainoastaan mitä jere oli ottanut. valitettavaa.

Alkukaudesta lienee odotettavissa hidas,kömpelö ja jäähyilevä jere..joka lisää paineita kaikilla. ei hyvä ei.
 

Tatzka

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Jos Santala ja Ruutu matkaavat taalakaukaloihin on rosterissamme kahden huippusentterin mentävä aukko, eli ilman niitä menestyminen tulee olemaan todella vaikeaa.

Muuten kaverini, joka on baarimikko oli kuullu Helsingin yössä, että Joulupukki on tulossa vahvistamaan Hifkiä. Kaverissa on ainakin massaa...kiva homma. Uskoo ken tahtoo...
 

lintu

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Vasta tänään minua on oikein alkanut vaivaamaan ajatus siitä että kumpikaan kaksikosta Santala & Ruutu ei pelaa meillä ensi kaudella. Kuitenkin eläm vahvasti siinä toivossa että näemme kummatkin ensi kauden punanutuissa. Ja Jarda Bednarin tilanne kiinnostaa äärettömästi. Siinä olisi oiva sentteri jos jompi kumpi ei IFK:ssa ensi kaudella pelaa.
 

Hevonen

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK
Viestin lähetti Tatzka


Muuten kaverini, joka on baarimikko oli kuullu Helsingin yössä, että Joulupukki on tulossa vahvistamaan Hifkiä. Kaverissa on ainakin massaa...kiva homma. Uskoo ken tahtoo...

Ihan miten vaan,uskokoon ken tahtoo.Eipä ollut mieleistä kuultavaa itsellekkään.
 

Gellner

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Re: Karalahti

Viestin lähetti Hevonen
Chief Karalahden varaan en laskisi paljoa. Portsari tuttu nähnyt hänet helsingin yössä niin sekaisin,että kysymys oli ainoastaan mitä jere oli ottanut. valitettavaa.

Alkukaudesta lienee odotettavissa hidas,kömpelö ja jäähyilevä jere..joka lisää paineita kaikilla. ei hyvä ei.

Jere on neljä kuukautta ennen kauden alkua örveltänyt Helsingin yössä, joten hän on hidas ja kömpelö alkukaudella? Ok, asia selvä!
 

Jindebyne

Jäsen
No vaikka kauden alkuun onkin vielä tovi aikaa niin kyllä mielestäni Jeren tulisi keskittyä johonkin aivan muuhun kun örveltämiseen Stadin yössä, eiköhän sen pelaamattomuuden jälkeen tarttis hiukan treeniä vedellä? No katsotaan missä kuosissa herra on kun kiekko putoo jäähän.
 

Pitkävedossa tänään

Päivän pelit:

  • 1
  • x
  • 2
  • 1
  • x
  • 2
  • 1
  • x
  • 2
Ruotsi vs USA
  • 2.44
  • 4.40
  • 2.36
Tshekki vs Suomi
  • 2.66
  • 4.20
  • 2.36
Apua pelaamisen hallintaan pelaamaltilla.fi
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Tila
Viestiketju on suljettu.
Ylös