Roskilde 2007

  • 1 918
  • 8

Chespa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Jää-Ahmat & HPK
Onko lähtijöitä? Bändi uutisia? Bändi toiveita? Hyviä sattumuksi männä vuosilta? Bändeistä julkaistu jo yksi Red Hot Chili Peppers..
Itsellä tulevana kesänä olisi jo kolmas kerta.
 

Murmeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Vancouver Canucks
Chespa kirjoitti:
Onko lähtijöitä? Bändi uutisia? Bändi toiveita? Hyviä sattumuksi männä vuosilta? Bändeistä julkaistu jo yksi Red Hot Chili Peppers..
Itsellä tulevana kesänä olisi jo kolmas kerta.
Kiinnostusta olisi paljonkin mutta valuuttatilanne on yleensä perin heikko. Mitäs sun kokemus kertoo tällaisen reissun kokonaiskustannuksista?
 

Sim0n

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Tottenham
Björk taisi ilmoittaa tulevansa..
 

Chespa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Jää-Ahmat & HPK
Murmeli kirjoitti:
Kiinnostusta olisi paljonkin mutta valuuttatilanne on yleensä perin heikko. Mitäs sun kokemus kertoo tällaisen reissun kokonaiskustannuksista?

No se vähän riippuu millä menee ja miten siellä elää..
Lippu 200e (noussu paris vuodes 30e)
Jos menee autolla niin risteilyt edes takas noin 60-80e(siis minulla ollut ... sis autot sun muut)
Ja sitten tietysti bensat. (riippuu tietys monta menee ja millä autolla)
Autolla matkaa vissiin tukholma roskilde n. 750km
Lennot voi saada about 150-250e (en ole ihan varma kun aina mennyt autolla)
Junallakin tietysti pääsee ja Elmulla ainakin kimppakyydit ja Aseistakieltäytyjien liitolla. Noihin kuuluu matkat ja laivat.

Siinä oli oikeastaan ne pakolliset maksut. Mutta kun festareilla ollaan se yksi viikko niin kyllähän siellä rahaa menee. Mulla meni ekana vuonna n. 800e oheistoimintaan noiden pakollisten maksujen lisäksi mutta viime vuonna olin pienellä pudjetilla eli meni n. 350e ja ihan hyvin pärjäsi.

Kalja ja Viina on perillä aika halpaa 30 bissen kori kait jotain 10-15e. Festari alueella kylmä bissekori muistaakaseni 25e.
Ruoka festari alueilla on suomen festari hintatasoa mutta mun mielestä monipuolisempaa ja parempaa.

Tossa jotain hintoja voi kysellä lisää jos jotain kiinnostaa tietää jotain Roskildestä.
 

Chespa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Jää-Ahmat & HPK
Bändilista alkaa olla valmis.

Suurimmat nimet taitaa olla:

-Beastie Boys
-Björk
-Muse
-Queens of the stoneage
-Tiesto
-The Who
-My chemical romance
-Arctic monkeys
-Basement Jaxx
-The Killers
 

stiflat

Jäsen
Suosikkijoukkue
New York Rangers, HIFK
Chespa kirjoitti:
Suurimmat nimet taitaa olla:
Jos suurimmat nimet ovat tuossa, niin ei voi kuin ihmetellä köyhyyttä tämän vuotisessa tarjonnassa.
Bändit eivät kierrä kovinkaan tänä kesänä, haluaako Roskilde uudistua bändeissä, vai bändit haluavat pois festareilta. Joku varmaan noista.

Milloinkohan Beastie Boys tulisi taas Suomeen?
 

Reds

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK & Liverpool FC
Chespa kirjoitti:
Bändilista alkaa olla valmis.

Suurimmat nimet taitaa olla:

-Beastie Boys
-Björk
-Muse
-Queens of the stoneage
-Tiesto
-The Who
-My chemical romance
-Arctic monkeys
-Basement Jaxx
-The Killers

Vois tuohon suurimpien nimien listaan vielä lisätä ainakin Red hot chili peppersin ja Machine headin. Bändilistaa tullaan vielä päivittämään ja huhuissa on mukana ollut mm. Korn, Smashing pumpkins ja Stone sour. Näistä jos parikin tulee niin tämän vuoden kattaus näyttää, ainakin mun mielestä, ihan hyvältä...

Tuolta sivuilta löytyy lisää juttua noista roskilde huhuista:

http://www.universitetsradioen.dk/roskilde/english/
 

Ruma lapsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool FC
Höpsis ja pöpsis ja köyhää minun pyllyni! Täysin hyvät Roskildet taas tiedossa.
Tulee jo yhdeksäs kerta joten ensi vuonna onkin sitten juhlavuosi. Roskilde jotenkin vaan kuuluu kesään.
Vaikka bändilista näyttää miltä niin joka vuosi siellä törmää samaan ongelmaan että menee bändejä päällekkäin ja jotain joutuu rankkaamaan pois.
Niille jotka mestan tietää niin ABC-klubilla nähdään!
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös