Olen itse pitänyt aikaisemmin Taposta ihan hyvänä veskarina, kun hän kuitenkin pelasi erittäin hyvät Play Offsit silloin keväällä 2023, mutta nyt valitettavasti hänen tasonsa on lähtenyt aika jyrkkään laskuun noiden pleijareiden jälkeen ja ollut varsinkin erittäin epätasainen, vaikka onkin jotain hyviä pelejä välillä pelannut.
Nyt kuitenkin alan kallistua yhä enemmän siihen suuntaan, että Taponen ei voi, eikä pidä olla meidän ykkösveskari enää ensi kaudella, sillä hänen näyttönsä eivät vaan miltään osin siihen riitä. Sanoisin että kakkosveskarin roolissa voisin Taposen korkeintaan pitää, mutta sekin tontti pitäisi katsoa ensi kaudella uudestaan ja varsinkin verrata sitä, että ketä kakkosveskarin tasoisia maalivahteja tänne voisi olla saatavilla ja mihin hintaan. Jos joku parempi kakkosveskari löytyisi, niin silloin Taposen voisi päästää maakuntiin hakemaan uutta nousua uralleen.
Oon tavannut Taposen ja erittäin mukavan oloinen sympaattinen tyyppi on kyllä muuten, mutta kun ei vaan voi joukkue jakaa noita pelipaikkoja pelkästään sen "Hyvä tyyppi" -statuksen perusteella. Uskoisin että Taponen voisi jopa saada sitä uutta nostetta uralleen vaikka Mikkelissä, Vaasassa tai Kouvolassa.