Eikö siinä pitäisi vetää TimppaTomppamaisesti ns. katiska päässä?
Erityisesti lämmittää noi kommentit Narreista. Loppu hyvin, kaikki hyvin.Harrastan tätä lajia, että pääsen aamutreenien jälkeen lounaalle...
HIFK:n nuori tähti puhuu palkastaan ja sivaltaa Jokereita: ”Mua ärsytti se ympäristö”
Maalivahtipelin piti olla HIFK:n heikkous tällä kaudella. Roope Taposen, 21, ansiosta se on ollut joukkueen vahvuus. Minkälainen mies HIFK:n maalilla seisoo?www.iltalehti.fi
Tähän tämä kausi kyllä kulminoituu. Ilman Tapsaa meillä ei ole mitään mahdollisuuksia.Tapsa tule ja pelasta meidät.
Tapsa tule ja pelasta meidät.
Olen muuten huutanut jotain tällaista Nordiksella syksyllä. Silloin huusin, että herätä tämä kanalauma kun olet ainoa joka välittää valmennus mukaanlukien. Se oli syksyä. Tapsa oli maalilla. Voitettiin. Ei varmaan kuullut vaikka olin lähellä lähdössä erätauolle.Tapsa tule ja pelasta meidät.
Sama fiilis tuosta jäi vaikka heittelikin jotain että voisi olla päästämättä edes sitä yhtä. Jotain häikkää siellä mahdollisesti siis on. Ei hyväSen verran solmuun meni Roope kun Antsa kyseli pelikuntoa että ei siellä taida ihan kaikki olla ok?
Jep. Tuo voisi olla päästämättä edes yhtä heitto menee hiukan samaankategoriaan kun 2016 kevään Husso / Hammaslääkäri jutut.Sama fiilis tuosta jäi vaikka heittelikin jotain että voisi olla päästämättä edes sitä yhtä. Jotain häikkää siellä mahdollisesti siis on. Ei hyvä