Roope Talaja

  • 52 387
  • 332

Janiz80

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Talajalla on noin pari miljoonaa mailia matkaa Jallin suorituksiin. En voisi olla enempää eri mieltä kanssasi
Ei kai tässä verrattu kuin roolia, joka kieltämättä tuo mieleen Japan ajat maalin edustalla.
 

Jeppe_68

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Ei kai tässä verrattu kuin roolia, joka kieltämättä tuo mieleen Japan ajat maalin edustalla.
Mun mielestä Levosesta ja Talajaa ei voi verrata. Japa oli synonyymi porilaiselle hulluudelle lätkäkaukaloissa, Talaja on, no, ihan jotain muuta. Tämä on toki minun henkilökohtainen mielipiteeni enkä ole halukas lähtemään mihinkään miekkailuun asiasta.
 

Janiz80

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Mun mielestä Levosesta ja Talajaa ei voi verrata. Japa oli synonyymi porilaiselle hulluudelle lätkäkaukaloissa, Talaja on, no, ihan jotain muuta.
Kyllä maailmaan mielipiteitä mahtuu. Japa oli mulle yksi suurimmista, joten ei missään nimessä ole tarkoitus vähätellä. Mielestäni ihan hyvä nosto.

Oli miten oli, Roope on nostanut itsensä ihan uudelle tasolle. Alkukausi oli vaikea, nyt kulkee. Kultakimpale tälle joukkueelle, tykkään isosti.
 

Jeppe_68

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Kyllä maailmaan mielipiteitä mahtuu. Japa oli mulle yksi suurimmista, joten ei missään nimessä ole tarkoitus vähätellä. Mielestäni ihan hyvä nosto.

Oli miten oli, Roope on nostanut itsensä ihan uudelle tasolle. Alkukausi oli vaikea, nyt kulkee. Kultakimpale tälle joukkueelle, tykkään isosti.
Hieno pelaaja kyllä minunkin mielestäni. Jätetään tää nyt tähän ja toivotaan onnistumisia enemmänkin.
 

The Rock

Jäsen
Talajalla on noin pari miljoonaa mailia matkaa Jallin suorituksiin. En voisi olla enempää eri mieltä kanssasi
Niin, sen takia juuri rajasinkin tuon Japaan rinnastamisen maskimiehen ja maalineduspelaajan rooliin ylivoimalla. Muutenhan herroja ei voi samassa lauseessa oikeastaan edes mainita, kuin oikeastaan siinä, että kumpikin on pelannut Ässissä numerolla 20.
 

Nigi

Jäsen
Kun Talaja nousi tuossa taannoin takaisin ylivoimalle, niin sanoi haastattelussa, että nyt pitää kynsin ja hampain pitää yv-paikasta kiinni sinne päästyään.

Ja onhan Tala paikkansa lunastanut! Loistavaa maskipeliä ja nyt pari maaliakin maalinedustalta. Tästä on hyvä jatkaa.
 

madeOFspade

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Kun Talaja nousi tuossa taannoin takaisin ylivoimalle, niin sanoi haastattelussa, että nyt pitää kynsin ja hampain pitää yv-paikasta kiinni sinne päästyään.

Ja onhan Tala paikkansa lunastanut! Loistavaa maskipeliä ja nyt pari maaliakin maalinedustalta. Tästä on hyvä jatkaa.

Talaja on ollut tosiaan isossa roolissa varmaan kaikissa ylivoimamaaleissa mitä lähiaikoina on tehty.

Vaikea häntä on siitä enää sivuuttaa.

Hyvää tekemistä ollut Roopella muutenkin nyt.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös