Eliteprospectsin mukaan 187/83, tiedä sitten kuinka ajan tasalla.Kehut kun niiden aika on: hyvä haalaus. Takatukan leikkaamisesta todellakin miinus, Pena ei tällaista hyvällä katsoisi. Saisko joltain suunnilleen ajantasalla olevat Hintzin mitat?
Kyllähän toi on jo isompi. Sataysikymppiä pitkä vähintään ja painoa varmasti tullut siinä samalla lisää.Eliteprospectsin mukaan 187/83, tiedä sitten kuinka ajan tasalla.
Saisko joltain suunnilleen ajantasalla olevat Hintzin mitat?
Liian nuorta lihaa tällä hetkellä kiikareissa. tant gee ei tähän sitten kommentoi mitään, köh..
Tuollainen täky, eikä saa kommentoida. Voi että... Mutta samoilla fiiliksillä, tasapainoinen mix on toivomuksissa ensi kaudelle. Kuka sopimuspelaajista on vanhin? Grillfors?
Justice, perkele. Sä alat lunastaa roolia meidän seniori-IFK-fanien joukossa! Siis tietämättä yhtään minkä ikäinen olet. Kuitenkin, kriittinen ajattelu on kaiken a ja o.Mun on kyllä pakko myöntää, että vielä en kauheasti osaa syttyä Roopen sopimuksesta. Todella kehityskelpoinen pelaaja, ja ehdottoman hyvä lisä joukkueeseen, jos on hankittu oikeaan rooliin. Jos on hankittu hyökkäyksen lupaukseksi lähtökohtaisesti 3. ketjun rooliin, niin ei muuta kuin tervetuloa. Jos on hankittu suoraan kahteen ylimpään kenttään suureen tulosvastuuseen, niin pakko on sanoa, että olen pettynyt hankinnan tehneisiin henkilöihin.
Justice, perkele. Sä alat lunastaa roolia meidän seniori-IFK-fanien joukossa! Siis tietämättä yhtään minkä ikäinen olet. Kuitenkin, kriittinen ajattelu on kaiken a ja o.
Omat fiilikset Hinzistä on positiiviset, nyt pitäisi tosiaan vaan tietää mihin rooliin kaveria on kaavailtu. Joka tapauksessa, lähtökohtaisesti tuon kokoinen pelaaja on aina tervetullut mun IFK:hon!
Eikös takatukka lähtenyt armeijan takia? Ja samaan aikaan alkoi se hienoinen alavireisyys pelaamisessa.
Kyllä mä näkisin, että joukkueessa tulisi pitää tämän hankinnan kannalta kokemusta esimerkiksi Hannu Pikkaraisen muodossa; muuten me menetetään tämäkin lupaus stadin yöhön. Tuollainen vankka kallio, niinkuin Pikkarainen olisi esimerkillään nuorille pelaajille, olisi ensisijaisen tärkeä tuki ja turva.
Tervetuloa.
Onnittelut Roope Hintzille NHL-varauksesta. Mies varattiin toisella kierroksella numerolla #49 Dallas Starsiin!
Hintz on näyttävästi valittu ensi viikolla (6-8.11) Hämeenlinnassa pelattavaan U20-maajoukkueen neljän maan turnaukseen. Näillä näkymin siis aloittaa kautensa suoraan maajoukkueen mukana ennen kuin pelaa peliäkään HIFK:n paidassa. Onnea Roopelle ja toivottavasti ei hajoa heti saman tien uudestaan.
Linkkiä: Leijonat.fi - Nuoret Leijonat valmiina kotiturnaukseen – Katso nimilista!
(linkki vie leijonat.fi sivustolle)
Tässä mennään omasta mielestäni kyllä nyt vähän väärällä tavalla. Hintzillä on pitkä kuntoutumisjakso loukkaantumisen jälkeen takana, ja ensimmäiset pelit sen jälkeen ei tulekaan palkanmaksajan pelipaidassa, vaan jossain maajoukkuhöntsässä. En tykkää.
No ehkä tässä on vahva HIFK:kin suostumus takana, joten toivottavasti tietävät mitä tekevät...