Roope Hintz HIFK:hon

  • 102 249
  • 305

winston

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Hyvä haku, diggasin paljon Hintzistä Ipassa. Löytyy kokoa, suht hyvä pelikäsitys, ok handut ja paljon luisteluvoimaa. Raakilehan tuo toki vielä on.
 

Saskatoon

Jäsen
Suosikkijoukkue
Bruins, Wild, HIFK, Hyvinkään Tahko
Kehut kun niiden aika on: hyvä haalaus. Takatukan leikkaamisesta todellakin miinus, Pena ei tällaista hyvällä katsoisi. Saisko joltain suunnilleen ajantasalla olevat Hintzin mitat?
Eliteprospectsin mukaan 187/83, tiedä sitten kuinka ajan tasalla.
 

Justice

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Cowboys, Man Utd, Devils, Jazz
Mun on kyllä pakko myöntää, että vielä en kauheasti osaa syttyä Roopen sopimuksesta. Todella kehityskelpoinen pelaaja, ja ehdottoman hyvä lisä joukkueeseen, jos on hankittu oikeaan rooliin. Jos on hankittu hyökkäyksen lupaukseksi lähtökohtaisesti 3. ketjun rooliin, niin ei muuta kuin tervetuloa. Jos on hankittu suoraan kahteen ylimpään kenttään suureen tulosvastuuseen, niin pakko on sanoa, että olen pettynyt hankinnan tehneisiin henkilöihin.

Tuli tuossa katsottua youtubesta Roopen highlightsit u20 kisoista. Tuntui tuon muutaman minuutin pätkän perusteella pelaavan varsin hyvin yhteen Juuso Ikosen kanssa. Oisko siinä meille 2/3 meidän omaan nuorisokenttään?
 

Walkin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins
Hyvä hankinta! Ketju Hintz - Nykopp - Ikonen voisi olla hyvä kolmos-/nelosketju.
 

Red Machine

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Saisko joltain suunnilleen ajantasalla olevat Hintzin mitat?

AirCalculator ilmoitti 154cm ja 41kg takatukalla. Nyt -7kg kun on lyhentänyt.

Hyvä haku ilman muuta. Mutta mä innostun sitten vasta näistä muistakin kun sitä kokemusta ja VL- tasoa roudataan sisään. Liian nuorta lihaa tällä hetkellä kiikareissa. tant gee ei tähän sitten kommentoi mitään, köh.

Pleijarikokemusta ja mieluiten kovuuttakin seuraavaksi, sipuplee.

E. Justice vetelee samoilla linjoilla vaikkakin eri bisseä. Ei ole eka kerta ;)
 

Justice

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Cowboys, Man Utd, Devils, Jazz
Tuollainen täky, eikä saa kommentoida. Voi että... Mutta samoilla fiiliksillä, tasapainoinen mix on toivomuksissa ensi kaudelle. Kuka sopimuspelaajista on vanhin? Grillfors?

Minä nyt vastaan kaljakumppanini puolesta. Joukkueen vanhin pelaaja on tosiaan tällä hetkellä Daniel "ruotsalainen jumala" Grillfors. Yli 30 vuotiaita on tällä hetkellä porukassa kokonaista kolme kappaletta, joista Elkins reilulla kahden kuukauden marginaalilla.
 

Stigu

Jäsen
Mun on kyllä pakko myöntää, että vielä en kauheasti osaa syttyä Roopen sopimuksesta. Todella kehityskelpoinen pelaaja, ja ehdottoman hyvä lisä joukkueeseen, jos on hankittu oikeaan rooliin. Jos on hankittu hyökkäyksen lupaukseksi lähtökohtaisesti 3. ketjun rooliin, niin ei muuta kuin tervetuloa. Jos on hankittu suoraan kahteen ylimpään kenttään suureen tulosvastuuseen, niin pakko on sanoa, että olen pettynyt hankinnan tehneisiin henkilöihin.
Justice, perkele. Sä alat lunastaa roolia meidän seniori-IFK-fanien joukossa! Siis tietämättä yhtään minkä ikäinen olet. Kuitenkin, kriittinen ajattelu on kaiken a ja o.

Omat fiilikset Hinzistä on positiiviset, nyt pitäisi tosiaan vaan tietää mihin rooliin kaveria on kaavailtu. Joka tapauksessa, lähtökohtaisesti tuon kokoinen pelaaja on aina tervetullut mun IFK:hon!
 

Justice

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Cowboys, Man Utd, Devils, Jazz
Justice, perkele. Sä alat lunastaa roolia meidän seniori-IFK-fanien joukossa! Siis tietämättä yhtään minkä ikäinen olet. Kuitenkin, kriittinen ajattelu on kaiken a ja o.

Omat fiilikset Hinzistä on positiiviset, nyt pitäisi tosiaan vaan tietää mihin rooliin kaveria on kaavailtu. Joka tapauksessa, lähtökohtaisesti tuon kokoinen pelaaja on aina tervetullut mun IFK:hon!

Kiitos vaan kovasti näistä kauniista sanoista. Ikäni puolesta tuskin vielä kelpaan seniori-kategoriaan, en ainakaan toivottavasti. Vaikka sillä ei mitään merkitystä olekaan, niin voin toki paljastaa, että HIFK:n ensi kauden joukkueessa olisin ikäni puolesta kolmen vanhimman joukossa. Toki sen verran haluan tässä tarkentaa, että en koe olevani kovinkaan kriittinen ajattelija HIFK:ta kohtaan. Sen sijaan koen olevani vaativa tulevan kauden joukkueen osalta. Jo aiemmin olen tällä palstalla kertonut, miten nyt on minun silmissäni Nyban viimeinen mahdollisuus. Ja kyllä mä vaan toivon, että Nyba perkele vetää kanin tai kaksi hatustaan ja oikeesti onnistuu HIFK:n UTJ:na. Ilman helvetin korkeaa vaatimustasoa ei Liigassa voi pärjätä, ja siksi olen päättänyt asettaa omat odotukseni ja vaatimukseni ihan kusipäisiin korkeuksiin ensi kauden osalta.

Tässä tarkastelussa Roope Hintz on erittäin hyvä hankinta. Siis sillä olettamalla, että pojan edelle hankitaan vielä vähintään yksi laitahyökkääjä tuloskenttiin.
 

Saskatoon

Jäsen
Suosikkijoukkue
Bruins, Wild, HIFK, Hyvinkään Tahko
Eikös takatukka lähtenyt armeijan takia? Ja samaan aikaan alkoi se hienoinen alavireisyys pelaamisessa.

Tuskinpa Hintz vielä lähti armeijaan? Hädin tuskin täyttänyt 18v. Lisäksi tukka lähtenyt kuitenkin jo tovi sitten ja inttikin olisi alkanut vasta viime viikolla
jos sen urheilukoulussa suorittaa.
 

Kyynikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK / HJK + Porin Ässien sympatiakannattaja
Roope vaikuttaa ihan täyspäiseltä nuorelta mieheltä. Noh, eiköhän Apolloklubi muuta sitä seikkaa.

Hyvä hankinta ainakin paperilla. Syksyllä sitten näkee...
 

Ardbeg

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK, New York Rangers
Tämänkaltaisille hankinnoille aina peukkua, eteenpäin haluava kaveri jolla on selkeästi paljon potentiaalia ja bonuksena vielä raamit kunnossa. Varmasti rooli on alussa 3-ketjun tietämillä ja peliesitysten kautta mahdollisuudet ylempiin ketjuihin. Harmi ettei oma juniorituotanto pysty tuottamaan vastaavanlaisia kavereita.
 

Wiltord

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Hyvä hankinta ja haku. Samaa mieltä monen kanssa siitä, että mitään ihmeempiä tulosodotuksia ei kannata häneen ladata. Raakile, joka näytti vahvuutensa syyskaudella ja keväällä katosi kuvasta.

Sopivasti kuitenkin peliaikaa pitää antaa, sillä potentiaali on kuitenkin aivan kärkiketjuihin. 3-ketjun pelaaja lähtökohtaisesti, toki kakkosen laidallekin mahtuu jos vierellä on sellaiset pelaajat joilta pisteitä ensisijaisesti odotetaan. Siitä olisi hyvä iskeä läpimurtokausikin.

Eiköhän peliaikaa tipu ja saattaa täyttää kauden edetessä jo surullisen kuuluisat vakaan liigapelaajan saappaat.

Meni sitten syteen tai saveen niin hyvä hankinta, risk-reward suhde aika optimaalinen.
 

Buddha

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tyhjäntoimittajan sijaisnäyttelijä Nybondas.
Kyllä mä näkisin, että joukkueessa tulisi pitää tämän hankinnan kannalta kokemusta esimerkiksi Hannu Pikkaraisen muodossa; muuten me menetetään tämäkin lupaus stadin yöhön. Tuollainen vankka kallio, niinkuin Pikkarainen olisi esimerkillään nuorille pelaajille, olisi ensisijaisen tärkeä tuki ja turva.

Tervetuloa.
 

Massimo 1897

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hifk
Kyllä mä näkisin, että joukkueessa tulisi pitää tämän hankinnan kannalta kokemusta esimerkiksi Hannu Pikkaraisen muodossa; muuten me menetetään tämäkin lupaus stadin yöhön. Tuollainen vankka kallio, niinkuin Pikkarainen olisi esimerkillään nuorille pelaajille, olisi ensisijaisen tärkeä tuki ja turva.

Tervetuloa.

Eka olin silleen et ei vittu, mut sit olinki et ei saatana!

Nyt on sitten hänkille viimeistään se suojatyö paikka.
 

Dev

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Onnittelut Roope Hintzille NHL-varauksesta. Mies varattiin toisella kierroksella numerolla #49 Dallas Starsiin!
 

winston

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Onnittelut Roope Hintzille NHL-varauksesta. Mies varattiin toisella kierroksella numerolla #49 Dallas Starsiin!

Mjoo... olisin halunnut kaverin Minnesotaan, joka oli seuraavana vuorossa...

Onnittelut silti Roopelle!
 

Saskatoon

Jäsen
Suosikkijoukkue
Bruins, Wild, HIFK, Hyvinkään Tahko
Hintz on näyttävästi valittu ensi viikolla (6-8.11) Hämeenlinnassa pelattavaan U20-maajoukkueen neljän maan turnaukseen. Näillä näkymin siis aloittaa kautensa suoraan maajoukkueen mukana ennen kuin pelaa peliäkään HIFK:n paidassa. Onnea Roopelle ja toivottavasti ei hajoa heti saman tien uudestaan.

Linkkiä: Leijonat.fi - Nuoret Leijonat valmiina kotiturnaukseen – Katso nimilista!

(linkki vie leijonat.fi sivustolle)
 

Sammy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Hintz on näyttävästi valittu ensi viikolla (6-8.11) Hämeenlinnassa pelattavaan U20-maajoukkueen neljän maan turnaukseen. Näillä näkymin siis aloittaa kautensa suoraan maajoukkueen mukana ennen kuin pelaa peliäkään HIFK:n paidassa. Onnea Roopelle ja toivottavasti ei hajoa heti saman tien uudestaan.

Linkkiä: Leijonat.fi - Nuoret Leijonat valmiina kotiturnaukseen – Katso nimilista!

(linkki vie leijonat.fi sivustolle)

Tässä mennään omasta mielestäni kyllä nyt vähän väärällä tavalla. Hintzillä on pitkä kuntoutumisjakso loukkaantumisen jälkeen takana, ja ensimmäiset pelit sen jälkeen ei tulekaan palkanmaksajan pelipaidassa, vaan jossain maajoukkuhöntsässä. En tykkää.
No ehkä tässä on vahva HIFK:kin suostumus takana, joten toivottavasti tietävät mitä tekevät...
 

FortyTwo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Tässä mennään omasta mielestäni kyllä nyt vähän väärällä tavalla. Hintzillä on pitkä kuntoutumisjakso loukkaantumisen jälkeen takana, ja ensimmäiset pelit sen jälkeen ei tulekaan palkanmaksajan pelipaidassa, vaan jossain maajoukkuhöntsässä. En tykkää.
No ehkä tässä on vahva HIFK:kin suostumus takana, joten toivottavasti tietävät mitä tekevät...

HIFK voi nimenomaan haluta miehelle pelituntumaa ennen liigapelejä. Upea juttu jos mies on vihdoin pukemassa punaista päälle!
 

matti&teppo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Tokihan on ihan hyvä homma. Ja eihän tuolla voi mitään pahaa sattua, fysionakin on sankari.
 

aquanqua

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Vieroksun ammattipelaajien luovuttamista maajoukkuepeleihin kesken kauden, mutta uskon, että tässä tapauksessa tuo palvelee myös seuraa - loukkaantumisriskistä huolimatta.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös