Aika hurjaa, kun ajattelee että siellä olis Barkov ja Aho tyrkyllä tähän titteliin myös.Suomen tämän hetkinen ykkössentteri
Hintz ottaa kaupan päälle vielä conn smythen ja pudostuspelien pistepörssin voiton. Kyllä toi yönkin maali kertoo siitä, Hintz on him. Ihan hyvin Aho ja Barkovikin pelannut, mutta on Hintzin otteissa jotain maagista.Minä en tykkää, kun pudotti Krakenin...
No ei vaan, pakkohan on herrasta tykätä. Ei paljoa itsellä perse penkissä pysynyt pelejä katsellessa, kun Hintz oli kentällä, jännitti niin paljon että kohta kiekko on Krakenin verkossa. Kun vaan johdattaisi nyt Starsin finaaliin niin nähtäisiin suomalainen ykkössentteri nostelemassa kannua.
Aika huimaa, että on suomalainen ihan vakavasti ehdolla tässä. Milloin oltu viimeksi edes lähellä, Kurri -90 tai Kipru Calgaryssa?Hintz ottaa kaupan päälle vielä conn smythen ja pudostuspelien pistepörssin voiton. Kyllä toi yönkin maali kertoo siitä, Hintz on him. Ihan hyvin Aho ja Barkovikin pelannut, mutta on Hintzin otteissa jotain maagista.
Eiköhän noita voittoja olisi viime vuosina tullut jos vain finaaleissa ei olisi tullut takkiin joka kerta.Aika huimaa, että on suomalainen ihan vakavasti ehdolla tässä. Milloin oltu viimeksi edes lähellä, Kurri -90 tai Kipru Calgaryssa?
Toi Raski kyllä harmitti pirusti koska pelasi uskomattoman hienot pleijarit pl. tuo viimeinen peli ja sai siitä kauhean varjon päällensä.Eiköhän noita voittoja olisi viime vuosina tullut jos vain finaaleissa ei olisi tullut takkiin joka kerta.
Rinne 2017
Rask 2019 oli Game 7 voittoa vaille Conn Smythe-voittaja. 2013 oli myös jäätävä mutta eiköhän olisi mennyt Krejcille kuitenkin silloin.
Heiskanen 2020
Veskat pois lukien sitten todella harvinaista toki. Ranekin toki kolmantena äänissä viime vuonna eli aika lähellä mutta siinä kuitenkin Makar ja Mackinnon olivat selvästi edellä omasta joukkueesta.
Aika hurjaa, kun ajattelee että siellä olis Barkov ja Aho tyrkyllä tähän titteliin myös.
Ja kaikki kolme ovat vielä omien jengiensö kanssa pleijareissa mukana, kun on enää 4 jengiä jäljellä.
Aika hurjaa.
Ei ehkä tämän ketjun kamaa, mutta itse olen tämän kauden aikana usein miettinyt sitä, miten omassa mielessäni Suomen "best of the best" joukkueen ketjut ovat pysyneet jo pari vuotta samoina (Laine-Barkov-Granlund, Teräväinen-Aho-Kakko, Lehkonen-Hintz-Rantanen), mutta aiemmin ns. kolmosketjuksi kaavailemani ketju olisi nykyään aivan ylivoimainen ykkönen.
Jaa Marko Kiprusoff ollut lähellä tätä? Vaiko Kipper kuitenkin?Aika huimaa, että on suomalainen ihan vakavasti ehdolla tässä. Milloin oltu viimeksi edes lähellä, Kurri -90 tai Kipru Calgaryssa?
Eikös Marko käynyt hiukset leikkauttamassa Montrealissa ja tuli heti sen jälkeen kotiin?Jaa Marko Kiprusoff ollut lähellä tätä? Vaiko Kipper kuitenkin?
Ei kun Marko tietenkin, hävisi tukan mitalla. Ei vaan joo, mv- Kipru toki.Jaa Marko Kiprusoff ollut lähellä tätä? Vaiko Kipper kuitenkin?
Niin siis Kipru on Marko Kiprusoff, ei Miikka. Miikka Kiprusoff on Kipper. Näitä ei käytetä ristiin.Ei kun Marko tietenkin, hävisi tukan mitalla. Ei vaan joo, mv- Kipru toki.
Aika hurjaa.
On todella. Ajatelkaa, että Suomi voisi rakentaa kolme ensimmäistä ketjua Hintzin, Barkovin ja Ahon ympärille. Ihan kohtalainen kolmossentteri meillä, ovatpa nuo missä järjestyksessä tahansa. Vetää vertoja ihan mille tahansa maalle ja seuraavista kisoista tulee todella kiehtovat. Eikun ai niin..
Itse en ainakaan Kipperin kaltaista noloa lempinimeä käytä. Ennemmin Kipru tai sitten Kiprusoff. Kyllä sen taitaa tunnistaa kumpi Kipru on kyseessä ihan asiayhteydestä.Niin siis Kipru on Marko Kiprusoff, ei Miikka. Miikka Kiprusoff on Kipper. Näitä ei käytetä ristiin.
Tässä videossa on ihan hyvin avattu Hintzin menestystä ja miten DeBoerin systeemi jeesaa siinä.
Sama. Itsekin käytän molemmista Gretzkyn veljeksistä lempinimeä ”The Great One”.Itse en ainakaan Kipperin kaltaista noloa lempinimeä käytä. Ennemmin Kipru tai sitten Kiprusoff. Kyllä sen taitaa tunnistaa kumpi Kipru on kyseessä ihan asiayhteydestä.
Joskus sitä miettii, että siksi World cuppia missä maailman parhaimmat pelaajat pelaa ei järjestetä, koska tiedostetaan se tosiasia että pieni Suomi tulisi ja voittaisi kaiken sieltä ja kruunaisi itsensä maailman parhaimmaksi jääkiekko maaksi. Ellei ole sitä jo tehnyt... Ne pelkää meitä!Näipä. Kyllä Jalosen Jukkaa v*tuttaa, kun ei pääse niistämään isoja maita parhaista parhaiden turnauksessa.
Ja vihtuttaa kyllä minua ihteänikin.
Joo harvemmin ihan noin vahvasti kuulee etunimeä lausuttavan "uu", mutta tässä on tietysti huomioitava se seikka, että eri kielissä myös vähän eri tavalla kuullaan tuota tiettyjen kirjainten eroa.Ruupe Hintz. Harvemmin ärsyttänyt suomalaisen pelaajan nimen väärin lausuminen näin paljon.
Itse en käytä The Great One lempinimeä myöskään. Nolo kuin mikä, kuten lähes kaikki pohjois-amerikkalaisten keksimät lempinimet muutenkin ovat. Varsinkin tuollaiseen henkilöpalvontaan perustuvat lempinimet. Hyi helvetti!Sama. Itsekin käytän molemmista Gretzkyn veljeksistä lempinimeä ”The Great One”.
Asiayhteydestä sitten selviää puhunko NHL-uran tehneestä vaiko Mestiksen edeltäjässä pelanneesta.