Robin Big Snake
Jäsen
Hintz on kyllä pelaaja joka on kyllä yllättänyt itseni täysin. En ikinä uskonut että kaverista tulee näin hyvä pelaaja.
Täysin samat sanat. Mutta helvetin hyvä olla väärässä.
Hintz on kyllä pelaaja joka on kyllä yllättänyt itseni täysin. En ikinä uskonut että kaverista tulee näin hyvä pelaaja.
Olin jo protestoida, että eikö Dallasin ykkössentterin viitta riitä korkeammalle, mutta eihän se tosiaan taida riittää. Pääsisi nyt ehjänä niihin kisoihin. Hiukan huolestuttaa tuo loukkaantumiskierre. Nyt tuli Texasin talvimyrsky sopivasti. Olisi varmaan peli tai pari jäänyt taas välistä.Olen myös yllättynyt ja varmaan tässä ketjussa kirjoittelin, ettei hänestä ole kuin 40 pisteen laituriksi tai jotain, mutta väärässä olin. Näyttää tällä kaudella menneen vielä eteenpäin kehityksessä. Pekingin kisajoukkueen kolmossentteri.
Suht huonoja uutisia Hintzistä taas kerran
Varmaankin vamma joka vaatii jonkin sortin leikkauksen, mikä tarkoittaisi että kausi olisi paketissa samantien. Toivotaan että ei ole semmoinen vamma, minkä kanssa pelaaminen huonontaa toipumisennustetta tai toipumisaikaa. Se on ainakin omasta mielestäni vielä huonompi että tämä kausi menee puolikuntoisena ja ei ehtisi toipua seuraavankaan kauden alkuun.Mikäköhän juttu toi oikein on, luulis että olis hyvä hoitaa loukkaantuminen nyt kerralla alta pois.
En toisaalta tiiä yhtään mikä loukkaantuminen kyseessä mutta...
Roopella on mystinen liuku, eräällä toisella nuorella suomalaisella löysä ja laiska. :D. Roope tulee tekemään hienon uran NHL:ssa mikäli loukkaantumiset eivät sotke kehitystä.