En sanoisi Campbellin lähtöä bändin hajoamiseksi, maailma on kitarasankareita täynnä, mutta varmaan tuokin näkökulma osaltaan pitää paikkaansa, mutta sanoisin että kasarilla alkoi myös ikä tulla Diolla vastaan. Hän on kuitenkin peräti v. 1942 syntynyt (jumalauta, vanhempi kuin minun anoppi. Toki nuorempi kuin minun vanhemmat.) Kyllä se biisintekokynä alkoi Ronniella jo tylsymään Last in Linen jälkeen. Samoin ääneen tuli vähän liikaa sitten rosoa, ja sanoisin että myös yliyrittämistä. Keski-ikäisenä gubbena olisi pitänyt taistella alati nuorentuvan valtavirran mukana (nuoren sukupolven asenne!). Ei ollut helppo enää työmaa Ronniella tuossa vaiheessa. Kyllä hän oli tehnyt tuossa vaiheessa jo oman osuutensa rockkokonaisuudesta. Rikastumisen tarpeeseen en ota kantaaVarmaan sen takia perusti oman bändin, joka aika mukavasti breikkasi MTV:n myötävaikutuksella. Dion omassa bändissä ei rikastunut kuin Dio itse, minkä takia se hajosi kolmannen albumin jälkeen ja bändi joutui jonkin asteiseen syöksykierteeseen jo 80 luvun puolivälissä, kun siinä olisi ollut vielä useita vuosia aikaa (Bon Jovi, Def Leppard, Whitesnake, Priest, IM, DP, plus eri määrä hair metal bändejä) ennen kuin grunge lopetti suurimmalta osalta bändeistä uran.
Viimeksi muokattu: