Vähän luulen, että Hirvoselle käy kuten Arttu Ruotsalaisen keississä.
Tai sitten pää ei sen takia kestä tilannetta eikä osaa keskittyä oikealla tavalla nykyhetkeen.Ei kiinnosta enää pelata logolle, kun uusi pahvi kirjoitettu? Siltä vähän näyttää, löysää ja huolimatonta.
Niin piti?Roninhan piti oli ihan paras ja Liigaan lähes ylivoimainen tuloksentekijä.
Vaikeudet pelissä alkoivat jo ennen MM-kisoja. On ollut kyllä kohtalainen turhake puolet tämän kauden peleistä. No jos päästään Hirvosesta eroon, kuten on spekuloitu, niin samalla menee vaihtoon Martikainen ja syystäkin. Nuorten pelaajien kehittäminen ei näytä todellakaan olevan hänen erikoisosaamisaluettaan vaikka niin piti olla. Mitään aaltosia, viitaloita, määttiä ei kannata tähän keskusteluun tuoda.Hirvoselle kävi jotain kummaa heti, kun alettiin spekuloimaan että jatkosopimus muualle (IFK:hon) ensi kaudelle on jo tehty. Tässäkin pelissä muutama aika erikoinen ratkaisu kiekon kanssa ja sellaista puolivillaista tekemistä koko ajan.
Mä luulen, että tästä tulee ihan kohtuullinen kiekkoilija. Just nyt on pomppuista, onnistumisten kautta ehkä.
Tänään Hirvonen pelasi mielestäni ihan ok ja laittoi itseään likoon, Killinen rinnalla haahuilee edelleen jossain ihan muualla. Jännä kyllä jos se meni Rattielle tuo maali, ei kyllä mistään hidastuksesta näkynyt selvästi.Ei se Hirvonen näköjään sitä kiekkoa lyönytkään sisään vaan meni suoraan Rattien laukauksesta. No yhtä kaikki, oli tuossa tilanteessa kuitenkin työpaikalla eli siellä maalin kulmalla valmiina irtokiekoille