palle fontän
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- RDS
Jos pitäisi jompi kumpi pudottaa Brasilian maajoukkueesta pois, kumpi pelaaja putoaisi? Itse pidän enemmän Kakasta kuin Ronaldinhosta, joten irvistelevä kikkamies putoaa.
HCM kirjoitti:Kannattaisko vähän miettiä ennen kuin avaa äänestyksen? Lähinnä miettiä tuota kysymyksen järkevyyttä... Ja en, en vastannut.
Derby kirjoitti:Olisihan se kieltämättä fiksua tiputtaa maailman paras jalkapalloilija pois joukkueesta
Minä ainakin jaan mielipiteesi, siis jos yleensäkään käsitin avausviestisi oikein. ;) Jos noista kahdesta täytyisi jompi kumpi pudottaa niin minun joukkueessani se olisi Ronaldinho. Yksi perusteista on Kakan parempi kahden suunnan pelaaminen ja toinen loistava pelin rakentelu.sopuli kirjoitti:Haah... En juurikaan saa sympatiaa omalla mielipiteelläni. Oikeastaan omana pelkonani Ronaldinhon suhteen on se, että mies pysäyttää Brasilian pelin samalla tavalla kuin Barcassa pahimmillaan. Toisaalta minulla on heikko kohta pelaajille, jotka pystyvät loistokkaisiin pitkiin syöttöihin kuten Kaka. Saattaa myös olla, että kaikki Ronaldinhoa äänestäneet eivät osaa lukea tai vihaavat brasseja ;)
Knightrider kirjoitti:Jos Kaka on se Brasilian pelaaja, jota tässä taannoin (oliko se nyt eilen) haastateltiin kakkosella pelin tauolla/jälkeen, niin vastaan että vaikka Ronaldinho pois, pääasia tuo ihana ilmestys saa lisää ruutuaikaa..
Iso Vaalee kirjoitti:F
Tähän aiheeseen liittyen. Kysymyksessä ei ensinnäkään ole mitään järkeä, mutta jos jompikumpi loukkaantuisi niin Ronaldinhon loukkaantumisella ei olisi nii suurta vaikutusta joukkueen esitykseen.. Ja ei, en äänestänyt kumpaakaan.