Roman Vopat

  • 114 802
  • 479
Tila
Viestiketju on suljettu.

Carlos

Jäsen
Vopat on edelleen Jumala

Kyllä, näin on päässyt käymään. Tänään katselin kiekkoyötä, jossa näytettiin taas Vopat-Helenius painiminen. Tuli oikeasti mieleen, kukan Hifkin pelaaja olisi hoitanut tilanteen yhtä "nätisti"? Niin paljon kuin Jerestäkin tykkään, niin nenään olisi taitanut saada.

Vopat elää jälleen uutta kevättä (kuten viime kaudellakin), hän pelaa loistavasti, hän tsemppaa, hän taistelee, hän osaa, hän on the isä. Koko kauden olen ihaillut Vopatin lavakarismaa. Vaikkei peli ole aina kulkenut ihan putkeen, niin hänestä silti näkee sen miksi hän on jengissä. Hän nauttii suunnatonta pelonsekaista kunnioitusta vastustajan pelaajissa, luo paljon selkärankaa jengin itsetuntoon, pitää yllä pelihuumoria, luo itseluottamusta, kannustaa muita, on kannustava "isä" apua tarvitseville, hän nauttii selvästi Hifk:n paidan kantamisesta. Hän on kotona. Hän on iso ja vahva mutta häijy.

Hyvät naiset ja herrat, jälleen kerran haluaisin esitellä: Roman Vopat. Jere Karalahti on Mister HIFK. Vopat on The HIFK. Yhdessä he ovat HIFK-akseli. Jos liigassa saisi olla 1 ulkomaalainen/joukkue, hän olisi minulle Roman Vopat. Ei ehkä järkevin ratkaisu, mutta tunteellisesti paras mahdollinen kuten Hifk:ssa on tapana. Sanoo "asiantuntijat" sitten mitä vaan, minä en vaihda kahta. Vopattia ja kanavaa.

Upeaa, kiitos että olet luonamme. Penalle vinkkiä, 10v. soppari käteen ja äkkiä. Vopat is thö mään. Vi lav juu.

The Hero.
 

aika epeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin urheiluyhdistyksen toverit
Re: Vopat on edelleen Jumala

Viestin lähetti Carlos


Vopat elää jälleen uutta kevättä (kuten viime kaudellakin), hän pelaa loistavasti, hän tsemppaa, hän taistelee, hän osaa, hän on the isä.
Amen tälle pätevälle paatokselle 8-) ja vielä toivomus: kirittäköön Vopatti myös Hurtan ja Häppölän yhteensä edes 1 pisteen tahtiin per peli, niin buenos games.
 

Jindebyne

Jäsen
Re: Vopat on edelleen Jumala

Viestin lähetti Carlos
. Jos liigassa saisi olla 1 ulkomaalainen/joukkue, hän olisi minulle Roman Vopat. Ei ehkä järkevin ratkaisu, mutta tunteellisesti paras mahdollinen kuten Hifk:ssa on tapana. Sanoo "asiantuntijat" sitten mitä vaan, minä en vaihda kahta. Vopattia ja kanavaa.

Upeaa, kiitos että olet luonamme. Penalle vinkkiä, 10v. soppari käteen ja äkkiä. Vopat is thö mään. Vi lav juu.

The Hero.

Tuo on kyllä kuin minun suustani. Minä voisin luopua kenestä tahansa meidän ulkomaalaisesta pelurista jotta Vopi jatkaisi vielä meillä, ei ehkä järkevin ratkaisu, mutta ihminen on tunne-eläin.
 

BigRedBob

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Florida Panthers, Miami Heat, Trevor Gillies
Re: Re: Vopat on edelleen Jumala

Viestin lähetti Trancezz
Tuo on kyllä kuin minun suustani. Minä voisin luopua kenestä tahansa meidän ulkomaalaisesta pelurista jotta Vopi jatkaisi vielä meillä, ei ehkä järkevin ratkaisu, mutta ihminen on tunne-eläin.
Éhdottomasti samaa mieltä myös täällä, kuka tahansa ulkomaalaispelaaja pois mielummin, kuin Vopi.

IFK untouchables TOP 3 by BigRedBob
1. Jere
2. Vopi
3. Pärä/Kibe
 

tant gredulin

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Lyhyt, mutta paljon kertova pätkä eilisessä HN-väläyksessä: Roman takomassa mailaansa jäähän Bluesin maalin jälkeen. En nähnyt kävikö suu, mutta voin kuvitella pari huuliltaluettua f-f-f-fine! -kommenttia. Asiallinen asenne.
 

Boyko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hifk, Arsenal
Viestin lähetti tant gredulin
Lyhyt, mutta paljon kertova pätkä eilisessä HN-väläyksessä: Roman takomassa mailaansa jäähän Bluesin maalin jälkeen. En nähnyt kävikö suu, mutta voin kuvitella pari huuliltaluettua f-f-f-fine! -kommenttia. Asiallinen asenne.

Romania otti tilanteessa tosissaan pannuun. Hänet oli juuri otettu muistaakseni Harkinsin tilalle aloittamaan tärkeää omanpään aloitusta. Hävisi 100-0 ja Blues teki tilanteesta heti maalin. Muuten Vopat hoiteli aloitukset matsissa todella laadukkaasti, toisin kun Hirso, joka hävisi noin 99% aloituksista.
 

Bigreds.

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, ei lajil' väliä
Viestin lähetti Boyko
Romania otti tilanteessa tosissaan pannuun. Hänet oli juuri otettu muistaakseni Harkinsin tilalle aloittamaan tärkeää omanpään aloitusta. Hävisi 100-0 ja Blues teki tilanteesta heti maalin. Muuten Vopat hoiteli aloitukset matsissa todella laadukkaasti, toisin kun Hirso, joka hävisi noin 99% aloituksista.

Ainoo vaan, että veikkaan, että Romania hatutti enemmän, se runkku-purku, minkä herra laittoi viivaan. Blues piti viivan ja vähän myöhemmin teki maalin. Mailaa jäähän takomisesta en sano mitään. Sitä tehtiin ehkä ekalla luokalla.


ps. ei ollu tarkotus dissata noin paljon Romania
 

Bruno

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingfors IFK, NP#4, Україна
Vopi kävi sitten taas vähän kuumana.
Avasi sanaisen arkkunsa juuri Hockey Night -kameroiden vieressä ja letkeeltähän se kuulosti.
Palkintona 2+2+20 eli saattaapa päästä pelaamaan jo tiistaina Narreja vastaan.
 
Suosikkijoukkue
HIFK
Viestin lähetti #77
Vopi kävi sitten taas vähän kuumana.
Avasi sanaisen arkkunsa juuri Hockey Night -kameroiden vieressä ja letkeeltähän se kuulosti.
Palkintona 2+2+20 eli saattaapa päästä pelaamaan jo tiistaina Narreja vastaan.

Taisipa Vopi huomata TV-kameroiden vieressä olon, ja liukui lähemmäs, ja alkoi laulaa

On se show-mies :)
Harmi vain, että ulkomaalainen sellainen. Ei tarvittais ens kaudella, kun kiintiö tiputetaan neljään :(

Hirsot pelaa ihan uudella ilmeellä. Tais paineet helpottaa, kun kakkosketjun titteli tippui takaraivosta.
Meillähän on jo oikein kunnon snaipperi...Kuhdan lisäksi.
Selässä #12, tosin tätä pelaajaa ei usein numerosta erota, koska vauhti on niin huima. :)
 

J-IW

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Helsingborg IF, Athletico Madrid, Stadin Kin
Mitäs se Vopat siinä huuteli? Itse kun olin katsomossa enkä oikeen sanoja kuullut...

Muutenkin aika erikoista: Vopat sai jäähyn siitä että tuli kentälle selvittelemään tilannetta kun peli oli vielä käynnissä?! Näin ainakin Jatkoaika raportoi. Vopathan tuli kentälle vastakun peli oli poikki ja siellä pyöri monia muitakin "ylimääräisiä". Noh, olipahan ainakin suht viihdyttävä peli...
 

Kadlec

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingfors IFK,
Oulunkylän Gnistan
Harmi vain, että ulkomaalainen sellainen. Ei tarvittais ens kaudella, kun kiintiö tiputetaan neljään :(

Siinä olet mielestäni väärässä. Vopat on pelaaja joka pystyy yksin nostamaan koko joukkueen ja katsomon hengen taistelullaan ja taklauksillaan.
Totean nyt taas niin kun jo moneen kertaan Vopatista tulee ifk:oon tärkein pelaaja pleijareissa....
 

Wiltord

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Viestin lähetti J-IW
Mitäs se Vopat siinä huuteli? Itse kun olin katsomossa enkä oikeen sanoja kuullut

Eloranta: "..and you are fucking idiot"

Mr. IFK: "Who the fuck are you!! I'll take your fucking head off,
Every fucking one of'ya!!

Kyllähän se niin menee, että meidän ulkomaalaisista Vopat ei saa olla se joka ei mahdu kiintiön pienenemisen takia.
 

kristian

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK - Muita ei oo
Re: Re: Vopat on edelleen Jumala

Viestin lähetti Trancezz
Tuo on kyllä kuin minun suustani. Minä voisin luopua kenestä tahansa meidän ulkomaalaisesta pelurista jotta Vopi jatkaisi vielä meillä, ei ehkä järkevin ratkaisu, mutta ihminen on tunne-eläin.

IFK:ssa voidaan luopua kenestä TAHANSA pelaajasta, Suomalaiset mukaanlukien, mutta ei Vopatista. Vopat on juuri sellainen millaiselta IFK näyttää. Tai tarkemmin sanottuna: Millaiselta IFK:n PITÄISI näyttää;

Näköä, kokoa, taistelua ja tulisieluisuutta.
 
Suosikkijoukkue
HIFK
Viestin lähetti Kadlec
Siinä olet mielestäni väärässä. Vopat on pelaaja joka pystyy yksin nostamaan koko joukkueen ja katsomon hengen taistelullaan ja taklauksillaan.
Totean nyt taas niin kun jo moneen kertaan Vopatista tulee ifk:oon tärkein pelaaja pleijareissa....

Sitähän ne kaikki aina hehkuttaa. Ei siinä paljoa Vopatit auta, kun vastustajalle ulkomaalaiset ovat tasoa Caloun, Tenkrat, Metropolit ja Murphy + mahdolliset NHL-pelaajat.

Ei minullakaan Vopattia vastaan mitään ole. Päinvastoin.
Mutta ei ulkomaalaisvahvistuksella, jonka toimenkuvaan kuuluu (ilmeisesti omasta mielestä) vetää showta TV-kameroiden edessä ja samalla pilata 5:n minuutin ylivoima tee mitään.

Toivotaan kuitenkin, että se Vopi vaikka sitten pleijareissa olis liekeissä. Kuten viimeisimmissä peleissä. Ja tyhmät jäähyt tietty pois.

Pelataan Vopille tänä vuonna mestaruus ja päästetään muualle. :)
Kyllähän se Vopat on nyt aika lailla piristynyt, mutta kyllä minä mieluummin HIFK:n kakkosketjussa näkisin vaikkapa Calounin, Riihijärven, Tenkratin, Kohnin, Burstr...nojoo....:)
 
Suosikkijoukkue
HIFK
Viestin lähetti Wiltord
Kyllähän se niin menee, että meidän ulkomaalaisista Vopat ei saa olla se joka ei mahdu kiintiön pienenemisen takia.

Loistavasti sanottu. Stathos ei kyllä yhtään vakuuttanut TV-pelissä Saukkosen hehkutuksista huolimatta. Tepsi viimeisteli huolimattomasti ja se riitti.

#75 on 4 metriä vastassa, pomppii ihmeellisesti, koko ajan jään pinnassa, mutta kyllä välillä tekee haamuja.

Mutta Tepsi itse tuhri juuri sellaiset paikat, joissa puoli maalia tyhjänä, ja Stathos sivuttaisliikkeessä. Laukaus suoraan johonkin Stahoksen suojuksiin. Eiköhän tosipeleissä noistakin laiteta kiekko reppuun. Stathos ei kyllä todellakaan vakuuta.
 

Markus78

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK, Suomi.
Joo ihmetytti vähän jatkoajan tulkinta siitä että peli olis ollu vielä käynnissä kun Vompatti tuli kehiin. Samoin ku ensimmäisen maalin "helppous". Vuorihan vois kokeilla ite ottaa sellasta vetoo kiinni mikä tolpan kautta kolisee sisään. Sori off-topic.

Miks muuten homma jäi sanallisen uhittelun asteelle? Suvi-Urpo-liigaako taas? Paitaa pään yli, pari iskua ja kaveri jäihin. Kun nyt kerran joka tapauksessa tuli jäähyt ym. niin sama kai se ois ollu siltä kannalta?

Eipä silti vähä sääliks kävi Elorantaa, tuskin yritti just polvella osuu - noita on nähty ennenkin, eli virhe tapahtu jo siinä ku Eloranta lähti Södeä vastaan ja huomas et ajaa ittensä ulos tilanteesta -> nopeen tilanteen lopputuloksena paskamainen temppu. Toivottavasti Söden polvi on kunnossa.

"I'm gonna rip your f**king head off."
 

Bigreds.

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, ei lajil' väliä
Miks muuten homma jäi sanallisen uhittelun asteelle? Suvi-Urpo-liigaako taas? Paitaa pään yli, pari iskua ja kaveri jäihin. Kun nyt kerran joka tapauksessa tuli jäähyt ym. niin sama kai se ois ollu siltä kannalta?

Jos näin olisi Vopat tehnyt, niin siitä olisi tullut 5 minuuttia, ja IFK ei olisi tehnyt erän alussa sitä 4-3 YV maalia, joten olen enemmän, kuin onnellinen, ettei Vopat hoitanut itsellensä sitä 5 minuuttista.
 

Jude

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Roosters U13
Täällä moni tuntuu pitävän Vopatin huutelua hyvänä asiana. Minä esitän eriävän mielipiteen. Kuka tahansa kimmorintanen pystyy uhkailemaan, mutta tuollainen, "v***u mun isillä on isompi, kuin sun isillä" on säälittävää. IFK:n kapteenin sääntöjenvastaista telomista ei saa koskaan eikä missään tilanteessa jättää kuittaamatta. Jos Vopi ei kerta halunnut tapella, vaan soittaa poskeaan, niin miksei sitä olisi yhtä hyvin voinut suorittaa vaihtoaitiosta käsin, niin oltaisiin selvitty ilman jäähyjä.
 

Black Adder

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, The Original Six
Odotin kyllä Vopatilta kuittausta telomisesta, mutta homma jäi suunsoitoksi. MIKSI NÄIN? Pelikieltoa tai ei, jos kapteeni telotaan ja kaukaloon hypätään vielä ylimääräiseksi äijäksi, niin kai nyt pitäisi homma loppuun saakka hoitaa. Eloranta pääsi aivan liian helpolla nyt.
 

Wesku

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Samaa mieltä kuin Mustakyy, eli yhtä hyvin Vopat olisi voinut möykätä vaihtoaitiosta ja olisi jäänyt mahdollisesti sanktioittakin. Nyt kun kerran otti ja painui jäälle Elorannan perään, niin ei muuta kuin vaikka hansikas päällä muutama hieraisu Kulin naamaan ja se olisi jo ollut jotain.

Nyt jäi jotenkin hölmö tunne koko touhusta. Onko tämä jatkossa kovakin pelote estää joukkueeseen kohdistuvia törkeilyjä, että "meidän pahis tulee huutamaan teille naama punaisena jos sikailette" ?

Luulen että ei.
 

valas

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Go Vopat Go!

Vopat toimi ihan oikein. Eloranta luisteli karkuun ja tuomarit välissä. Ei siitä olisi tappelua tullut. Ja onnettomasta räpiköinnistä jossa Eloranta luistelee karkuun ja tuomarit roikkuu Vopatin nyrkissä kiinni, ei kannata ottaa useamman pelin kieltoa. Vopia tarvitaan jäljellä olevissa peleissä. Ja mielestäni Vopat hyppäsi kaukaloon turpaan lyönnin merkeissä, tilanne vaan kehittyi sellaiseksi ettei se olisi saanut yhtään iskua perille kuitenkaan.

Mutta huomasitteko Elorannan ilmeen Vopatin kertoessa kuinka repii tältä pään irti. Aivan niin kuin kaverilla olisi kakka poltellut housuissa. Yritti peitellä pelkoaan näennäiscooliin "Who the fuck you are?" kommenttiin joka tuli melko ponnettomasti. Huomasitteko kuinka Eloranta meni turvaan kaukalon reunalla roikkuvan valmentaja Koivun taakse niin että Koivu jäi miesten väliin. Iskä auttaa Pikku-Elorantaa.

Vopat toimi oikein. Tunteen palolla nyrkit ojossa suoraan kaukaloon. Kapteenia ei taklata tuolla lailla. Uskon vakaasti, että jos runkosarjaa olisi enemmän jäljellä, Eloranta saisi nyrkin naamaansa seuraavassa pelissä. En usko että pleijareissa kukaan viitsii pelata itseään ulos finaalipeleistä, joten Eloranta-Vopat matsi jäänee ensi kaudeksi. Vopathan pelaa meillä ens kauden, eikö niin sentti-pentti, eikö niin?!
 
Suosikkijoukkue
HIFK
Viestin lähetti Markus78
Joo ihmetytti vähän jatkoajan tulkinta siitä että peli olis ollu vielä käynnissä kun Vompatti tuli kehiin. Samoin ku ensimmäisen maalin "helppous". Vuorihan vois kokeilla ite ottaa sellasta vetoo kiinni mikä tolpan kautta kolisee sisään. Sori off-topic.

Joo, niinhän se menee. Jos laukauksen olisi lähettänyt vaikkapa K. Nurminen, olisi Saukkonen (& lehdistö) hehkutellut unelmalaukausta. Nyt sen lähetti Vihko = onnenkantamoinen, ja sillä hyvä.
 

Vagabond

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingfors Idrottsförening Kamraterna, Penguins
Valitettavaa että Vopat ei pelaa Jokereita vastaan. Kuka paikaa Vopattia kakkosessa? Vihko? Vihkolla on hyvä vaihe päällä tällä hetkellä. Toivottavasti jatkaa samaan malliin. No kyllä HIFK voittaa Jokereita ilman Vopattiakin. Tulee vaan olemaan hieman vaikeampaa.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Tila
Viestiketju on suljettu.
Ylös