Minun mielestä ei johtunut omasta toiminnasta. Sanoisin että siinä meinas isäntä viedä torpparia halavalla…. mielipiteitä on toki muitakin. Ehkä ei kannata vanhoja muistella koska tuo aikoinaan hieman "repi kahtia" sinisten kannattajakuntaa. Tikulla silmään joka vanhoja muistelee jne….ei kauhean hyvin mennyt ja syy löytyi omasta toiminnasta?
Juurikin näin, lupailtiin loistavasti toimivaa armeijayhteistyötä. Unohtui vain sopia asiasta armeijan kanssa, mikä pääsi hieman yllättämään yhteistyökumppanin.Itse en näin ''nuorena miehenä'' muista kauhean hyvin, miten meidän Kärppä-yhteistyö aikoinaan toimi. Olen vain kuullut, että ei kauhean hyvin mennyt ja syy löytyi omasta toiminnasta? korjatkaa jos olen väärässä.
Onko mitään huhuja kuulunut ensi kauden joukkueeseen?
Sitä ei oikein voinut yhteistyöksi edes kutsua. Kärpät olisi ymmärrettävästi halunnut omia tämän pohjoisemman alueen markkinan itselleen. Minusta RoKi on tehnyt hienoa työtä parin vuosikymmenen ajan vakiinnuttaakseen asemansa Rovaniemellä ja Lapissa alueen kannatettavana jääkiekkoseurana Kärppien ohi.Itse en näin ''nuorena miehenä'' muista kauhean hyvin, miten meidän Kärppä-yhteistyö aikoinaan toimi. Olen vain kuullut, että ei kauhean hyvin mennyt ja syy löytyi omasta toiminnasta? korjatkaa jos olen väärässä.
Onko mitään huhuja kuulunut ensi kauden joukkueeseen?
Toisaalta se on ollut monen kohdalla se syy, miten pelaajia on tänne ylipäätään saatu. Osa on sitten jäänyt tänne (Antti Järvelä), osa vain piipahtanut (esim. Olli Iisakka, todennäköisesti Pakaslahti) ja osa on saatu pidettyä tällä kauemmin kuin muuten (Lindroos). Kyllä, osa pelaajista olisi voinut pelata paremminkin, mutta kun pelaajia on tänne niin vaikea rekrytoida, joten kaikki kivet kannattaa kääntää. Jos vaihtoehtona on Suomi-sarja -tason pelaaja kun muita ei tule tai Mestiksen rivimies, joka tulee tänne armeijan takia, on valinta kuitenkin minusta aika selvä.En pidä oikein mennään noita armeija pelaajia. Kaikki pelannu aika surkeesti esimerkkinä nyt brygger, Virtanen yms.
![]()
YHTEENVETO KAUDESTA 2024-25 - KATSAUS TULEVAAN KAUTEEN 2025-26
Kuvassa Janne Hyvärinen (vas.), Mikko Sirento-Manninen (kesk.rokihockey.fi
Siinä kaivattua yhteenvetoa seuralta.
Ensi kausi on edelleen tiukka talouden takia. Isoa hyppäystä ei ole tiedossa. Joukkueen kasaaminen kuitenkin on käynnissä ja ensimmäinen sopimus pitäisi julkistaa vielä tänään.
Pelaajia on ollut kymmeniä jotka tuon tien on mennyt ja tosiaan moni ei olisi pelannut Rokissa lainkaan ilman tätä mahdollisuutta. Sehän on sitten yksilöllistä miten tuon ajan suorittaa, osalla ei vaikuta mitää, osalla jopa boostaa ja osalla se vaikuttaa negatiivisesti. Mutta jos tätätai kouluja ei osata hyödyntää niin joukkueen kasaamisessa niin ollaan hukattu melkoinen resurssi hankkia pelaajia.En pidä oikein mennään noita armeija pelaajia. Kaikki pelannu aika surkeesti esimerkkinä nyt brygger, Virtanen yms.
2015-2016 | 2016- 2017 | 2017- 2018 | 2018 - 2019 | 2019-2020 | 2020-2021 | 2021- 2022 | 2022- 2023 | 2023- 2024 | 2024-2025 | |
Sijoitus | ||||||||||
runkosarjassa | 12 | 10 | 10 | 7 | 10 | xxx | 6 | 3 | 8 | 7 |
Pudotuspelit: | Häviö LeKille puoliväli erässä | RoKin kausi jäi kesken, korona | Pronssi, voitto FoPsista. Välierähäviö Ketterälle 7-pelissä | Pronssi, voitto JoKPista. Välierähäviö Ketterälle 5-pelissä | Puolivälierähäviö IPK:lle 6-pelissä. K-Vantaasta voitto Villi kortti-kierroksella | Puoliväli-erähäviö IPK:lle 4-pelissä (3 voittoa). |
On sellaisia peruskiviä, joiden varaan rakentaa. Tähän kohtaan hyviä sopimuksia. Jokaisen sopimus lämmittää mieltä. Erityisesti tietenkin oman kasvatin, taistelijan miekankin saaneen Tomi Alankon.![]()
JATKOSOPIMUKSIA: ROMI HUUNONEN, TOMI ALANKO & JUHO HEINONEN JATKAVAT ROKISSA
Maalivahti Romi Huunonen sekä hyökkääjät Tomi Alanko ja Juho Heinonen ovat solmineet vuoden mittaiset jatkosopimukset. Romi Huunonen Tuleva kausi on Romille neljäs RoKi -paidassa.rokihockey.fi
Huunonen, Alanko ja Heinonen jatkavat. Aivan ok.
Heinonen vähän tuollainen ylijäämäpelaaja, mutta Alanko on kotikaupungin jätkänä arvokas lisä kannattajien suuntaan ja Huunonen uskottava ykkösmaalivahti tähän sarjaan.On sellaisia peruskiviä, joiden varaan rakentaa. Tähän kohtaan hyviä sopimuksia.
Kyllähän Kousa oikeassa on. Tilannetta täytyy parantaa. Kuluja on vaikeaa vähentää, joten tuloja olisi saatava lisää.![]()
Valtavat verovelat vääntävät RoKin Mestis-yhtiön jo 130 000 euron ulosottokierteeseen
RoKi Hockey oy:lla on yli 75 000 euroa verovelkaa ja kaikkiaan noin 130 000 euroa ulosotossa.www.lapinkansa.fi
En pidä oikein mennään noita armeija pelaajia. Kaikki pelannu aika surkeesti esimerkkinä nyt brygger, Virtanen yms.
Meidän halli on riittävän hyvä pyörittämään tätä bisnestä. Turisteja on koko talven ajan, josta saadaan penkit täyteen sakkia, kyllä he tulevat kunhan tarpeeksi paljon tuodaan esille tätä mahdollisuutta. Turistit kuitenkin näyttävät viihtyvän peleissä, sen mitä silmällä havaitsen.