LapinHullu
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Kaikki Mestiksen ei-farmijoukkueet
Rakas joulupukki, tuo meille muutama maalintekijä ja yksi viivapelote. Keinot saat itse valita, v!&€&&?? niin paljon että en osaa keinoja ehdottaa.
Pakkeja tarvitaan muutama lisää..Karulla tavalla se näkyy, että hyökkäyksessä ei ratkaisuvoimaa oikein ole tuota eilisen ykköskenttää lukuunottamatta. Hankala on pelejä voittaa jos itse saadaan se 0-2 maalia aikaiseksi ja vastaavasti lahjoitetaan 1-2 maalia per peli.
Kyllä tässä hankintoja ja pappojen heräämistä kaivataan. Kaikki kunnia näille alaketjujen ukoille, yritystä siellä riittää ja ihan hyvin pelaavat, mutta jonkin verran pitäisi tehojakin saada irti. Haetaankohan vahvistuksia edes aktiivisesti? Pelaajabudjetissa ainakin luulisi olevan tilaa, kun parikin sopparia on jo mennyt purkuun ja loukkaantumisten takia vakuutuksistakin on varmasti jotain saatu. Järveläkään tuskin koko loppukautta meillä pelaa, eiköhän HPK halua ukon kuitenkin reserviin kevään peleihin.
Niemi - Järvelä/Hankinta - Boucher
Eju - Alanen - Harjula
Hankinta - Örn - Izyk
Hahl/Lindroos - Heinonen - Alanko
Lindroos/Hahl
Näyttäisi jo hieman paremmalta, mutta edelleen kaivattaisiin pappojen heräämistä tähän kauteen.
Niemi - Järvelä/Hankinta - Boucher
Eju - Alanen - Harjula
Hankinta - Örn - Izyk
Hahl/Lindroos - Heinonen - Alanko
Lindroos/Hahl
En usko joulupukkiin enään ja varsinkaan kun selvisi että hänen tuomat lahjat pitää itse maksaa. Huoltajat toivoivat kovasti myös pelaajille jotain kättä pidempää ja töppösiä mutta mutta …, vähissä on pelimerkit :(Hyvää Joulua siskot ja veljet. Valkopartainen wanhaherra voisi paluukuormassa tuua pari TOP1 lahjaa myös kirnun koppiin.