Jos et olis jo vuosia kirjoitellut Roki-ketjuun niin väittäisin että olet salamela piilonimellä :-) . Tai sitten ne oikeesti lukee tätä ja jos näin on niin vaihtoon koko porukka ja äkkiä.Onneksi ne lukee näitä kirjoituksia. Mutta en kyllä laittaisi ikonia 13. hyökkääjäksi, Ellu antaa kaikkensa joka ilta. Eilen oli Ellulla heikko peli mutta koskaan ei ole kahta putkeen. Kaarela kentälle.
Lokakuussa LK:n jutussa todettiin että uusi led-pintainen kuutio on tulossa työlistalle. Aikataulusta tosin ei ollut puhetta.Eihän se mikään nykyaikainen ledpallo ole mutta se ettei siitä erota jotain niin ampuu kyllä yli. Ainakin minä näen ne mainokset, videot ja kuvat mitä sieltä esitetään, vaikka mulla on 0,5 näkö hajataiton takia. Nokia areenalla oli hieno mutta laittaako kunta tai halliyhtiö saman rahan tuohon ni saatan epäillä kun päiväkoteja samalla suljetaan.
Minä olen jo ostohousut riisunut. Ei tämä materiaali riitä 60 minuutin kiekonhallintaan.En tiedä vielä tästä Salmelan kiekonhallinta pelistä. Ostan, jos tulosta tulee.
Jos halutaan pitkä kevät niin pakko on tulla. Yksi Peltosuo ylivoimaan maskiukoksi ja Miks Vol.2 alakertaan.Tuleeko vielä vahvistuksia?
Kuka olisi uskonut, että Tetlowia tulee ikävä?
Paremmat iltamenot :-)Miksi vitussa TuTo majottuu Kemissä jos siitä tulee bussijalat?
Paremmat iltamenot :-)
Taitaa olla että täällä joka petipaikka myyty ja hinnat pilvissä. Ja onhan tuo ihan sopivan mittainen matka ajella.Veikkaan nuuskamäärän maksimoinnin koska mitään muuta järkeähän tuossa ei ole.
Ja ainiin, onnea TuTo olitte parempia 4 erää seittemästä. Raikkain TuTo mies muistiin ja kovaa kamppailua. PS. Ottakaa Mikke mukaan Kemistä ku menette kotiin.
Taitaa olla että täällä joka petipaikka myyty ja hinnat pilvissä. Ja onhan tuo ihan sopivan mittainen matka ajella.
Ehkä sieltä on löydetty pohjoisen Suomen halvin matkustajakoti.Miksi vitussa TuTo majottuu Kemissä jos siitä tulee bussijalat?
Tänään kyllä Lindroos saa täältä puhtaat paperit. Pelannut muutenkin ihan mallikkaasti koko syksyn.Kaarela ainoa joka näyttää mallia.
Tänään kyllä Lindroos saa täältä puhtaat paperit. Pelannut muutenkin ihan mallikkaasti koko syksyn.
Pitää paikkansa ollut jo pari vuotta.Oisko Rokilla aika siirtyä tälläiseen henkisenvalmentajan aikaan, eikös Metukassa Ketterällä ainakin ollut käytössä tälläinen palvelu?!
Jos RoKi ei pysty auttamaan vierasjoukkueita hotellimajoituksen järjestämisessä, se voisi pystyttää hallin viereen puolijoukkueteltan, missä vierasjoukkueet kohtuullista korvausta vasten voisivat yöpyä. Siitä niiden olisi kätevä mennä illan peliin. Ei jäisi jalat bussiin.Taitaa olla että täällä joka petipaikka myyty ja hinnat pilvissä.
Jos RoKi ei pysty auttamaan vierasjoukkueita hotellimajoituksen järjestämisessä, se voisi pystyttää hallin viereen puolijoukkueteltan, missä vierasjoukkueet kohtuullista korvausta vasten voisivat yöpyä. Siitä niiden olisi kätevä mennä illan peliin. Ei jäisi jalat bussiin.