JoKP antaa maalivahti Vinnin verran tasoitusta. Koppiseen ei täällä luottoa ollenkaan, Vinnin u20 kisamatkan aikana ei Koppinen torjunut ainuttakaan voittoa. Mutta iltahan sen näyttää mitä tuleman pitää.Eipä se auta. Itellä on kyllä menny täysin ohi minkä takia JMA on telakalla. Näillä tapellaan, vaatii kyllä kovan suorituksen tänään jos meinataan voitto kairata. No, kaasu auki ja lopussa parempi voittaa.
Älä huoli, meidän miehillä on tapana tehdä vastustajan molareista HasekkejaKoppiseen ei täällä luottoa ollenkaan
Toivottavasti tänäänkin huoleni on sitten turha ;)Älä huoli, meidän miehillä on tapana tehdä vastustajan molareista Hasekkeja
Älä huoli, meidän miehillä on tapana tehdä vastustajan molareista Hasekkeja
Eiköhän Toverit lähde huomenna sata lasissa Lohia vastaan. Onhan niillä teoreettiset mahdollisuudet kotietuun jos liigamiehistö konttaa vorssassa (johon en rehellisesti kyllä usko)ilman panosta pelaavan TuTon
Tuskin haluavat viime kevään uusintaa ja meitä vastaan ;-)Siellä ei panosta ole ja voivat vaikuttaa siihen ketä vastaan mahdollisesti pelaavat puolivälierissä.
Oli melkoisen tyly vierasesitys. Onneksi Sorvali ei sitten kuitenkaan pahemmin loukkaantunut vaikka aluksi siltä näytti.
Se oli ehjä esitys ja huikea temppu Valtteri "Eric" Lindroos. Ei oo poika paljon löysäilly vaikka hirmu vaikea kausi maalien osalta. Numerot mairitteleva meitä peliin nähden, mutta molempien maalien edessä oltiin hevosia. Molemmat Latet oli hyviä ja Lauri ykönen on syttymässä kevääseen.
SaiPan tiedotteen mukaa Joonas Lohisalo siirtyy meille pelaan pleijareita.
Samaa olen seurannu, Huhdanpää pellaillee tupakki suussa ja nyt 3 matsiin 3+4=7p vaikka eka pelissä jäi pisteittä. Selkeä vahvistus paikkaamaan Jaken lähtöä vaikka eri profiilin pelimies kyseessä. Pellaispa ens kauellaki sinisissä.Huhdanmäki hyvä vahvistus. Näin kaukaa katsottuna miehelle ei varmaan edes hiki tule, mutta "sattuu" vaan olemaan oikeassa paikassa oikeaan aikaan. Tämäkös se vasta taito onkin.
Tuonut myös tehoja yv:llä, mutta pisteitä tulee vaikka ei ole Alanen vierellä. Tuo ketju tuntuu toimivan.Samaa olen seurannu, Huhdanpää pellaillee tupakki suussa ja nyt 3 matsiin 3+4=7p vaikka eka pelissä jäi pisteittä. Selkeä vahvistus paikkaamaan Jaken lähtöä vaikka eri profiilin pelimies kyseessä. Pellaispa ens kauellaki sinisissä.
Pellaispa ens kauellaki sinisissä.
Huhujen mukaan lisää tulee vielä, mä en syty tälle touhulle.Lohisalo ois vapaana ens kaudellekki, kun SaiPa ei käytä sopimuksessa ollutta optiota. Toimistolle winkwink.
Sama täällä. Varsinkaan jos koko kauden mukana olleet joutuu poppareille kuten herpes viime keväänä. Toisaalta tätähän on monet harrastaneet jo vuosia kun sallittua on.Huhujen mukaan lisää tulee vielä, mä en syty tälle touhulle.