RoKi 2008–2009

  • 399 767
  • 1 503

Ärräpää

Jäsen
Suosikkijoukkue
RoKi
Olitko pelissä? Epäilen, että et ollut. Korjaa, jos olen väärässä. Kokkonen oli mielestäni viikonloppuna hyvä.

Jotenkin saa helposti sellaisen käsityksen, että sinä et ollut katsomassa pelejä. Ei Pete nyt tietenkään huonosti pelannut, mutta niinkuin olen useaan otteeseen todennut, nyt pelataan miesten pelejä. Ei siellä voi vain "olla mukana". Älkää nyt käsittäkö väärin, Kokkonen on tulevaisuuden nimi, varmasti. Paras pakki mitä omista junnuista on noussut pitkään aikaan.
 
Viimeksi muokattu:

Roki6666

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Roki, TP-47 ja Wowo
Ja Roki6666:lta kysyisin vielä, että mites Mäkiranta sitten? Kokemusta löytyy ja sitä rauhallisuuttakin, vaikka liike ei ole välttämättä vahvuus.

Unohdin hänet. Ehdottomasti liputan hänen puolestaan. Tämä ukkohan suorastaan uhkuu kokemusta, peliälyä, fyysisyyttä ja rauhallisuutta, loistava pelaaja. Olen epätietoinen ja ihmeissäni hänen suhteen jopa niin paljon, että unohdin koko ukon, missä mies on ja miksi häntä ei käytetä?
 

Abiel

Jäsen
Suosikkijoukkue
RoKi
Unohdin hänet. Ehdottomasti liputan hänen puolestaan. Tämä ukkohan suorastaan uhkuu kokemusta, peliälyä, fyysisyyttä ja rauhallisuutta, loistava pelaaja. Olen epätietoinen ja ihmeissäni hänen suhteen jopa niin paljon, että unohdin koko ukon, missä mies on ja miksi häntä ei käytetä?

Ei ole vakuuttanut tällä kaudella, etenkään kovempia joukkueita vastaan. Sama setti Lovrolla. IMHO.
 

upnorth24

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rovaniemen Kiekko, Rebels Rovaniemi
Ei ole vakuuttanut tällä kaudella, etenkään kovempia joukkueita vastaan. Sama setti Lovrolla. IMHO.

IMHO? Monta mahdollisuutta he ovat saaneet näissä jatkosarjan peleissä? Kyse on siitä miten toimivaa puolustusta pystyttäisiin tiivistämään entisestään. Miten heikot lenkit minimoitaisiin. Kukaan ei kyseenalaista Kokkosen taitoja ja kuten Ärrä sanoi niin hän on ylivoimaisesti paras puolustaja mitä omista kasvateista on viime vuosina tullut, ehdottomasti. Mutta kannattaako lupaavan pelimiehen harteille lyödä liikaa vastuuta, kun taustalla on näihin peleihin selkeästi kovempiakin jätkiä. Ikää on kuitenkin vasta 18 vuotta.

Väitän että käyttämällä jompaa kumpaa isokokoisempaa pakkia (Mäkiranta tai Lovro) oikein hyödyksi, joukkueen puolustus olisi parempi. Tämä tarkoittaisi nimenomaan esim. alivoimatilanteita ja vastustajan isojen hyökkääjien kanssa painimista. Tätä ratkaisua ei ole vielä ainakaan kotipeleissä kokeiltu ja jos se ei kokeilun perusteella toimisikaan, niin ehdottaisin silti siirtymistä vaikka 5 puolustajaan kovimpia joukkueita vastaan, ennen kuin heikointa lenkkiä laitettaisiin kentälle.

EDIT: Ärrälle vielä sen verran, että sie se uskallat jo puhua asioista, jotka ovat vielä muutaman kovan voiton päässä. Ihailen rohkeuttasi ja pelkään edelleen pahinta jos ei muun niin taikauskon takia;)
 
Viimeksi muokattu:

Abiel

Jäsen
Suosikkijoukkue
RoKi
IMHO? Monta mahdollisuutta he ovat saaneet näissä jatkosarjan peleissä? Kyse on siitä miten toimivaa puolustusta pystyttäisiin tiivistämään entisestään. Miten heikot lenkit minimoitaisiin. Kukaan ei kyseenalaista Kokkosen taitoja ja kuten Ärrä sanoi niin hän on ylivoimaisesti paras puolustaja mitä omista kasvateista on viime vuosina tullut, ehdottomasti. Mutta kannattaako lupaavan pelimiehen harteille lyödä liikaa vastuuta, kun taustalla on näihin peleihin selkeästi kovempiakin jätkiä. Ikää on kuitenkin vasta 18 vuotta.

Väitän että käyttämällä jompaa kumpaa isokokoisempaa pakkia (Mäkiranta tai Lovro) oikein hyödyksi, joukkueen puolustus olisi parempi. Tämä tarkoittaisi nimenomaan esim. alivoimatilanteita ja vastustajan isojen hyökkääjien kanssa painimista. Tätä ratkaisua ei ole vielä ainakaan kotipeleissä kokeiltu ja jos se ei kokeilun perusteella toimisikaan, niin ehdottaisin silti siirtymistä vaikka 5 puolustajaan kovimpia joukkueita vastaan, ennen kuin heikointa lenkkiä laitettaisiin kentälle.

Pahoitteluni, syyllistyin nettislangin viljelyyn, jota itsekin tavallaan inhoan. IMHO = in my honest opinion, eli mielestäni.

Tuo on totta, että paremmalla roolittamisella / parien sekoittamisella voisi Lovro ja Mäkkärikin päästä paremmin hyödyntämään avujaan. Muistaakseni jossain varsinaisen Suomi-sarjan ottelussa pelasivat, ainakin ajoittain, parina tasakentällisin, ja silloin meinasi tulla alakerrassa lievästi sanottuna kiirettä.
 

thedalton

Jäsen
Suosikkijoukkue
Roki, Kärpät
Sen kuin itse jätät osallistumatta tähän keskusteluun, jos sinulla ei ole mielipidettä asiaan, mutta tuollaisena satunnaiskirjoittajana on turha tulla tänne ketjupoliisiksi suosittelemaan mistä aiheista puhutaan ja mistä ei.
.

Ketjupoliisi! Aktiivinen lukija sekä vinkkien antaja elikkä kätyriksikihän minua voisi tituleerata. Kakkaako se mulle kuuluu mistä puhutte laitoin vain oman mielipiteeni mm. yhden nuoren pelaajan ruotimisesta. Niin kauan kuin minulla on kirjoitusoikeus tänne niin voin kyllä mielipiteeni heittää vai mitä?


Jotenkin saa helposti sellaisen käsityksen, että sinä et ollut katsomassa pelejä. Ei Pete nyt tietenkään huonosti pelannut, mutta niinkuin olen useaan otteeseen todennut, nyt pelataan miesten pelejä. Ei siellä voi vain "olla mukana". Älkää nyt käsittäkö väärin, Kokkonen on tulevaisuuden nimi, varmasti. Paras pakki mitä omista junnuista on noussut pitkään aikaan. Nyt alkaisi kuitenkin olla aika ottaa poika sivuun ja antaa peliminuutit kokeneimmille jampoille, lue; MÄKIRANTA.
.

Et kyllä arvaakaan,,,.
Jos nyt sitten puhutaan pakeista ja heidän tekemistä virheistä. Esimerkiksi Mattila voi tehdä 5 x enemmän virheitä kuin vaikka Kokkonen eikä hänen tekemisestä mainita mitään. Aksu on jäähyaltiimpi ja mielestäni yhtä virhealtis kuin Petekin. Nuoria, kun ovat. Raattama huilaa välistä ihan turhaa kiekon kanssa ja mm. menetti kiekon JHT pelissä tosi pahasti omassa päässä. Tämä tapahtui toki vain kerran, mutta se voi olla tuhoisaa jatkossa(lue KARSINNAT) eli myös kokenutkin tekee virheitä. Ensiarvoisen tärkeä pakki, kuten muutkin.

Miten kasvatat nuoresta lupaavasta pakista kovaa pelimiestä muuta, kuin nyt. Raattaman parissa Kokkonen saa tärkeää oppia ja jos kaveri alkaa munimaan niin ihan varmasti penkki kutsuu. Kukas sitä ensi vuonna opettaa jos Jallu vetää hokkarit naulaan?
Mäkiranta! Arvoitus itselleni?

Pelaajille ANTEEKSI, että otin nimillä esimerkiksi, mutta kuhan vertailen.

Pakkien rooli vain on sellainen, ettei oman pään menetyksiä kestä tulla sen yhden ainoata. Hyökkääjä toki saa missata toisessa päässä syöttöjä eikä niistä ihan heti omissa kolise.

Siniset on tehnyt hienoa työtä joka rintamalla ja jatkakaa samaan malliin. Muistakaa: "mikä ei tapa niin se kasvattaa!!!"
 
Viimeksi muokattu:

Ärräpää

Jäsen
Suosikkijoukkue
RoKi
Ärrälle vielä sen verran, että sie se uskallat jo puhua asioista, jotka ovat vielä muutaman kovan voiton päässä. Ihailen rohkeuttasi ja pelkään edelleen pahinta jos ei muun niin taikauskon takia;)

Kyllä, olen erittäin rohkea luonne, ja tässä vaiheessa jo suhteellisen luottavainenkin. Jos karsintaan ei päästä, niin maailmankirjat voidaan luetteloida uudestaan. Mistään muusta en toistaiseksi puhu mitään.
 

adidasler

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vauhdikas ja hyökkäysvoittoinen taitokiekko.
Olitko pelissä? Epäilen, että et ollut. Korjaa, jos olen väärässä. Kokkonen oli mielestäni viikonloppuna hyvä.
Jos 2 pelissä päästetään 2 maalia joista toinen menee luistimen kautta niin ei kait pakkeja voi kauheasti moittia. Vai sapettaako joitakin sittenkin se, että,,, no joo, empä kirjoita enää mitään.

Vaihtakaa aihetta "sukulaispojasta" jne kyllä niitä muidenkin poikia pelaa vielä!!!

ps. Rokin johto ei varmasti puutu peluuttamiseen vaikka valmentaja peluuttaisi koko perhettään niin kauan kuin voittoja tulee!

"Joukkueen etu ajaa yksilön ohi"

Oikein, en ollut pelissä viikonloppuna, mutta kylläkin monessa pelissä, missä Kokkonen on kentällä viilettänyt. Minulla ei ole mitään Petriä vastaan. Uskon, että Poika kykenee pelaamaan virheettömän pelin esim. Junkkareita ja muita sen tason joukkueita vastaan. Täällähän on jo useaan otteeseen todettu Petrin kehittyneen kauden mittaan valtavasti, mutta satoa kerätään kuitenkin vasta vuosien päästä, ei nyt. Vastuksen koventuessa tulevat esille kylmät faktat (toivottavasti olen väärässä), kuten fysiikan riittämättömyys ja kokemattomuus, joita esim. Lovrolla ja Mäkkärillä on huomattavasti enemmän. Jos Valmentaja Kokkonen herää peluuttamaan kahta viimeksi mainittua kaveria vasta "tosipeleissä" (kylmiltään) huomattuaan, ettei oman pojan rahkeet riitä, niin tietäähän sen, että tuntuma on kadoksissa ja saattaapi käydä kusisesti...

Edelleen: Kaikella kunnioituksella, nuorempi Kokkonen katsomoon ja ISOT miehet kehiin!!
 

adidasler

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vauhdikas ja hyökkäysvoittoinen taitokiekko.
Weekly: "Lauantaina Siniset kohtaavat Hyrylässä KJT Tuuskin ja sunnuntaina Keravan hallissa Hc Keski-Uusimaan. Ottaako Sinisten faniryhmä kannustuksen selkävoiton paikallista kannattajista myös kaukana etelässä?"

Onko Sinisten faniryhmä lähdössä matkaan? Jos molempiin halleihin saadaan 5-10 Sinisten eteen huutavaa hemmoa, niin jo sillä huudetaan kotijoukkueiden kannatus kumoon. On muuten sen verran vaisua elämää ollut viime aikoina ko. halleissa. ;)
 

sinitonic

Jäsen
Suosikkijoukkue
Roki hockey
Onko Sinisten faniryhmä lähdössä matkaan? Jos molempiin halleihin saadaan 5-10 Sinisten eteen huutavaa hemmoa, niin jo sillä huudetaan kotijoukkueiden kannatus kumoon. On muuten sen verran vaisua elämää ollut viime aikoina ko. halleissa. ;)

Ei rumpuryhmästä ainakaan ole ketään tietääkseni lähdössä, ja tietäisin kyllä jos olisi. Siksi vähän ihmettelinkin tuota weeklyn kirjoitusta? Joitain Roista kai lähtee, eli ne ketkä menee (toivottavasti mahdollisimman moni) niin varatkoon paljon kurkkupastilleja että saadaan tuliaisina vähintään 4 pistettä kotio.
 

Ttie

Jäsen
Suosikkijoukkue
KJT Miehet HC K (<-HC Kerava<-Sherwo), KJT, Kerho
Keravalle mie ainakin meen sinisiä kannustaan. Livenä kun en ole sinisiä nähnyt sitten 2007 :)
Kiitos. Lupasit kannustaa nimen omaan Sinisiä ;) HC:n kotipaita sattuu juuri tuohon. Omat joukkomme ovat viime aikoina vähän allapäin, että uutta verta tarvitaan.
No siis tosissaan, Tervetuloa Keravan halliin, kun Te vieraat saatte hyvän huudon päälle, niin ehkä mekin lämmetään ja saadaan kunnon kiekko-iltapäivä.
 

Karpaasi_

Jäsen
Suosikkijoukkue
RoKi
Kiitos. Lupasit kannustaa nimen omaan Sinisiä ;) HC:n kotipaita sattuu juuri tuohon. Omat joukkomme ovat viime aikoina vähän allapäin, että uutta verta tarvitaan.
No siis tosissaan, Tervetuloa Keravan halliin, kun Te vieraat saatte hyvän huudon päälle, niin ehkä mekin lämmetään ja saadaan kunnon kiekko-iltapäivä.

Perhana suunnittelin jo huutavani kovasti, että "hyvä siniset" :D Ehän mie tajunnu, että roki kirmaa vieraissa tietysti vierasväreissä :) Ja jos ei muuta niin muistetaan ny ainakin taputtaa arasti maalin tullessa ;)
 

Elina54321

Jäsen
Suosikkijoukkue
Roki ja muut lappilaiset joukkueet
Heips! Nyt kyllä Pörrö viheltää pelin poikki. Olet oikeassa, että Kokkonen on Rokin huonoin pakki, mutta kun parempiakaan ei ole, niin hän sitten pelaa ja sillä siisti. Ei kannata polttaa päreitä jos Ärräpää hieman kaasuttaa. Ei se Kokkonen aivan kakka ole ja muutaman vuoden päästä voi olla pelimieskin, mutta ei ole vielä. Saas nähdä tuleeko koskaan.

No nyt kyllä Elinallakin karkaa mopo käsistä. Huonoin pakki? Pitää kuitenkin muistaa että Petri on todella nuori, enkä todellakaan lähtisi porukan junnua solvaamaan huonoimmaksi. Hyi, hyi.

Tuossa yllä minun ja Ärräpään keskustelua tammikuun alussa. En oikein uskalla ottaa kantaa tuohon Petrin peluuttamiseen. Ärräpää ei anna pamppua, jos tuota asiaa kovin kopuloi. On se sellainen siveyspoliisi. Kuitenkin minäkin näkisin mielelläni Rokin joukkueessa, niitä isoja miehiä Mäkkäri, Lovro ja Haapa-Aro. Ei taida tässä tapauksessa loitsut auttaa, mutta jos homma menee hornan tuuttiin, niin silloin voi valmentajalle sanoa, että vedä karvareuhka päähän ja pakene vuorille, mutta katsotaan nyt ensin ja pannaan sitten vasta.
 

Ärräpää

Jäsen
Suosikkijoukkue
RoKi
Kuitenkin minäkin näkisin mielelläni Rokin joukkueessa, niitä isoja miehiä Mäkkäri, Lovro ja Haapa-Aro.

No, Haapa-aroa pelaavasta kokoonpanosta tuskin pudotetaan, mikäli miehen fysiikka vain kestää.

Mäkirannan puuttuminen kokoonpanosta on se asia mikä meikäläistä sapettaa. Lovrolle pelipaikkaa ei taida loppukaudella enää kovin herkästi aueta.

Kokkonen ei siis todellakaan missään nimessä ole huono. ei missään nimessä. Haluan nyt korostaa että Petri on junnumyllyn paras tuote pitkiin aikoihin. Nyt, alkaisi kuitenkin olla aika siirtää Pete syrjään, ja hakemaan vastuuta vaikka juurikin A-junnujen joukkueesta, missä poika luultavasti olisi joukkueen ykköspakki.

Noh, näistä asioista voidaan spekuloida vaikka maailman ääriin asti.
 
Viimeksi muokattu:

Elina54321

Jäsen
Suosikkijoukkue
Roki ja muut lappilaiset joukkueet
No, Haapa-aroa pelaavasta kokoonpanosta tuskin pudotetaan, mikäli miehen fysiikka vain kestää.

Mäkirannan puuttuminen kokoonpanosta on se asia mikä meikäläistä sapettaa. Lovrolle pelipaikkaa ei taida loppukaudella enää kovin herkästi aueta.

Kokkonen ei siis todellakaan missään nimessä ole huono, saati kakka niinkuin joku on joskus maininnut, ei missään nimessä. Haluan nyt korostaa että Petri on junnumyllyn paras tuote pitkiin aikoihin. Nyt, alkaisi kuitenkin olla aika siirtää Pete syrjään, ja hakemaan vastuuta vaikka juurikin A-junnujen joukkueesta, missä poika luultavasti olisi joukkueen ykköspakki.

Noh, näistä asioista voidaan spekuloida vaikka maailman ääriin asti.

No nyt se Ärräpää ehkä viittaa kintaalla väärään suuntaan. Mainita voisi nimimerkin, joka Petriä on kakaksi nimitellyt. Minä voin sanoa, että loppupeleissä voisi siirtää sivuun parempien tieltä, mutta alapään ulostuksiin en ole syyllistynyt. Minua ei periaatteessa kiinosta pätkääkään mitä Kokkonen on vaikkapa viiden vuoden päästä. Minua kiinnostaa tällä hetkellä mitä Roki on keväällä. Olkoon Kokkonen vaikka NHL:n ykköspuolustaja, minulle on tärkeämpää missä Roki silloin pelaa. Jos pelataan aina tulevaisuudesta, niin minä kerkiän kuolla ennen kuin Roki on Mestiksessä ja 50 -vuotta on pitkä aika.
 

Elina54321

Jäsen
Suosikkijoukkue
Roki ja muut lappilaiset joukkueet
Siis mihin suuntaan mielestäsi viittasin? Usko minua, huomaat kyllä jos osoitan sormellani johonkin tiettyyn suuntaan.
Nyt osoitan sinuun...
Täysin samaa mieltä. Nyt, loppupelien ajaksi Petrin voi siirtää kokeneempien (lue; Mäkiranta) tieltä vilttiin/ A-junnujen porukkaan. Lovroa en asettelisi Kokkosen tilalle. Vaikka miehellä mittoja onkin, niin kovin lepsuksi otteet lopulta taas hyytyivät.
Ei ole. Kokemattomin kyllä.
Olemme löytäneet yhteisen linjan. Minuakin kiinnostaa oikeastaan ainoastaan se, että missä RoKi pelaa vaikkapa juuri viiden vuoden päästä.
Tietysti yksittäistenkin pelaajien otteet kiinnostavat, mutta joukkueen menestys on se asia, minkä takia meikäläinen hallille jaksaa viikonloppuisin vääntyä.

No niin! Nythän sinä puhut asiaa, kun sormella osoittelet oikeaan suuntaan. Jo minä ajatteleinkin, että kintaan kanssa rupee huitomaan, ei siitä mitään tule. Joo heitetään vain Lovro vilttiin mokomakin lepsu. Tuosta huonoimmasta minä en kuule ole ihan varma. Kokemukseni peruusteella, kyllä kokemus tuo myös hyvyyttä. Mennään vaan samalla linjalla ja väännytään yhdessä taas reilun viikon päästä Areenalle.
 

Aikalisä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Paras kaikista
Varmasti mielipiteitä peluuttamisesta on monia, niin monia kuin on kannattajiakin, moni kuitenkin on siellä katsomossa katsomassa jonkun tuttua ja jos sille tielle lähtee että kannattajien mukaan lähtee peluuttamaan pelaajia, niin voi jo tässä vaiheessa sanoa näkemiin tämän kauden tavoitteille. Itse ainakin uskon Kokkosen tieto/taitoon valmentajana. Ari on varmasti tiennyt ennen kauden alkua että kritiikkiä voi tulla, kun poika pelaa samassa joukkueessa, mitä itse valmentaa, mutta itsestäni tuntuu jo että Petri on joutunut jo turhan isoksi silmätikuksi, joten pyydänkin että eiköhän anneta kritiikin olla tällä hetkellä. Ymmärrän toki kritiikin antajien ajatukset, mutta huudetaan sitten kun on oikeasti hätä. Uskon että eiköhän se Mäkkäri, Lovro ja Alannekki saa vielä pelituntumaa kunnolla, kuitenkin on vielä 6 peliä pelaamatta.

Itseänikin kiehtoo mestis Rokin osalta ja pelipäivänä sitä laskee jo minuutteja ennenkuin peli alkaa, mutta muistakaa Rokin kannattajat se, että ei se ole maailmanloppu jos tällä kaudella sitä mestikseen nousua ei tule, sitä en kiellä etteikö se voisi turhauttaa.

p.s kritiikkikin on hyvästä, kunhan se on sopivassa suhteessa vallitseviin olosuhteisiin.
 
Viimeksi muokattu:

Elina54321

Jäsen
Suosikkijoukkue
Roki ja muut lappilaiset joukkueet
Varmasti mielipiteitä peluuttamisesta on monia, niin monia kuin on kannattajiakin, moni kuitenkin on siellä katsomossa katsomassa jonkun tuttua ja jos sille tielle lähtee että kannattajien mukaan lähtee peluuttamaan pelaajia, niin voi jo tässä vaiheessa sanoa näkemiin tämän kauden tavoitteille. Itse ainakin uskon Kokkosen tieto/taitoon valmentajana. Ari on varmasti tiennyt ennen kauden alkua että kritiikkiä voi tulla, kun poika pelaa samassa joukkueessa, mitä itse valmentaa, mutta itsestäni tuntuu jo että Petri on joutunut jo turhan isoksi silmätikuksi, joten pyydänkin että eiköhän anneta kritiikin olla tällä hetkellä. Ymmärrän toki kritiikin antajien ajatukset, mutta huudetaan sitten kun on oikeasti hätä. Uskon että eiköhän se Mäkkäri, Lovro ja Alannekki saa vielä pelituntumaa kunnolla, kuitenkin on vielä 6 peliä pelaamatta.

Itseänikin kiehtoo mestis Rokin osalta ja pelipäivänä sitä laskee jo minuutteja ennenkuin peli alkaa, mutta muistakaa Rokin kannattajat se, että ei se ole maailmanloppu jos tällä kaudella sitä mestikseen nousua ei tule, sitä en kiellä etteikö se voisi turhauttaa.

p.s kritiikkikin on hyvästä, kunhan se on sopivassa suhteessa vallitseviin olosuhteisiin.

Onhan meillä mielipiteitä suuntaan, jos toiseenkin ja lisäksi ne vielä muuttuvat kauden aikana. Minäkin olen tänään tätä mieltä, huomenna voin olla toista mieltä ja sunnuntaina voin olla jo mieltä vailla. Eipäs se taida Ari ihan pienistä säikähtää. Ajattelepas, jos Rokilla olisi mennyt huonosti ja Ari peluuttaisi omaa poikaa ja jos Petrin takia olisi hävitty jokin peli, niin mitähän täällä silloin lukisi. Pelit ovat kuitenkin menneet loistavasti ja Arille kuuluu siitä suuri kiitos. Minulle ainakin tänään on yksi lysti kuka huomenna pelaa, jos voitto tulee ja se voitto olisi suurin saavutus yksittäisestä pelistä tällä kaudella. Isä valmentajana ja poika pelaajana on kyllä vaikea paikka jopa molemmille. Se ei ole missään nimessä helppo yhtälö. Onneksi valmentaja kuitenkin kantaa suurimman vastuun pelaamisesta ja minä muiden mukana voin melko vapaasti spekuloida ja arvostella joukkueen toimintaa. Kyllä minä muistan kuinka Oulussakin haukottiin henkeä katsomossa, kun Mikko Helisten pelasi ja Janne Niinimaalle ei löytynyt pelipaikkaa. Kyllä siellä spekuloitiin, että vaikuttiko isän oleminen Kärppien hallituksessa asiaan. Yksi lysti Mikko lähti Tapparaan ja eikä menestynyt, Janne lähti Jokereihin ja menestyi oikein hyvin. Epäilen kuitenkin, että vaikka minä olisin ollut mitä mieltä tahansa, niin kummankaan urakehitykseen se ei vaikuttanut.
 

Roki6666

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Roki, TP-47 ja Wowo
Enää vajaat 27 tuntia Tuusulan matsin alkuun.

Tuusulan halli ei hemmottele katsojia kuppi-istuimilla eikä skriiniltä näe hidastuksia, mutta onko itse kenttä pienempi kun Lappi Areenalla? Pienet kentät eivät ole Rokille perinteisesti niitä parhaita. Entäs kenttäkoko Keravalla vai Jäkessäkö se toinen peli pelataan?

Pisteettömään viikonloppuun olen pettynyt, mutten siitä huolimatta menetä toivoani. Kaikki siitä ylöspäin on plussaa. 1, 2, 3 ja suupieliä naurattaa....4,5,6on jääkiekkoon liittyvien unelmien täyttymys. Eli skaalasta 0-6 valitsen....öööö....pessimistisesti 2.
 
Suosikkijoukkue
HIFK kundit & gimmat & Buli; Kerava Shakers
Tuusulassa on muuten lähes kuppi-istuimet, oikein uudet ja hienot SINISET sellaiset ;-) ...kylmä se halli kyllä on ja kenttäkin ihan normikokoinen, mutta halli on kyllä ankea.

HC Keski-Uusimaan KAIKKI pelit pelataan Keravalla, keski-uudenmaan parhaassa hallissa. Ja vielä kerran ihan tiedoksi. HC Keski-Uusimaalla ei ole mitään tekemistä Mestiksessäkin pelanneen Haukkojen kanssa. Että ei kannata sitä Järvepääläisyyttä hirveästi sotkea mukaan. HC KeskiU on keravalaislähtöinen seura (Sherwood PlayBoys, HC Kerava), jonka juuret löytyvät enemmän edesmenneen Keravan Shakersin miesten edustusjoukkueesta.

Tervetuloa RoKin pelaajat sekä kannattajat syvään etelään =)
 

ELÄKELÄINEN

Jäsen
Suosikkijoukkue
Keski- Uudenmaan muoviseurat
Edelliseen kommentti , vaikka Roki- ketjussa ollaankin. Itse Haukka-katsomosta siirtyneenä pidän nykyistä HC-KU:ta ihan yhtä paljon Haukkojen kuin Shakersinkin miesten toiminnan jatkeena. Organisaatio on Palyboysin perillinen, mutta pelaajista iso osa on Haukoissakin pelanneita keksiuusmaalaisia poikia.

Lisäksi Järvenpään halli on seudun paras. Mitähän Rokista tähän hätään ; no tulkaa nyt sitten.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös