Kymmenen pistettä ja papukaija merkki!
En olisi huolissaan Badiurasta enkä Appelistakaan vaikkakin kummatkin varmasti vahvistaisivat RoKia ja paljon. Juho-Tuomas Appelin uskon jopa nähtävän ensi kaudella sinisissä ja olisihan se mahtava asia jos näin kävisi, Mestiksen pistepörssi nelonen kuitenkin Appel oli viime kaudella.
Täysi Kymppi, Rokilla on nyt sopimus 9 pelaajan kanssa jolla on Mestis kokemusta, tuleekohan tälle kaudelle täydet kymmenen pelaajaa? Hannu Haipus, Jaakko Järvitalo, Jari Raattama, Mikael Kylmämaa, Kimmo Tuunala, Juho Joona, Teemu Lahti ja Kimmo Haapa-aro, Ville Vimpari ja lisäksi jo kymmenes pelaaja tryoutilla on Jari Rautakoski, siihen vielä yksi vahvistus niin se olisi jo papukaijamerkki, (tälle sarja tasolle). Unelmoidaanpa vähän, tuossahan olisi hyvä runko ensi kaudelle (poks) Hoidetaanhan jätkät tämä kausi ensin pakettiin.
Eikä siinä mitään vaikka nousua ei näillä eväillä tulisikaan niin tämä mies seisoo Rovaniemen Kiekon takana kuitenkin seuraavalla kaudella jne... niin kauan kun edustuksella tulevaisuutta riittää. Toivon mukaan tulevaisuutta riittää ainakin minun hautaamiseen asti.
Henri Joki-Erkkilä, olen hieman eri mieltä tästä miehestä kuin osa tällä palstalla. Minun mielestä tämä mies kannattaisi ostaa pois K-Laserista. Kehityskäyräkin jo sanoo jotain, on erittäin todennäköistä että mies tekee ensi kaudella ainakin yli 30 pistettä.
Erityiskirjoitus Jari Raattamalle, tästä miehestä minä olen ylpeä. Mies on kuin rautaa, ei panikoi eikä roiski vaan hoitaa tilanteet loppuun asti, itseluottamustakin kaverilta kiekon kanssa omassa päässä löytyy todella paljon ja syötöt löytyy aina perille.
Kuitenkin valmentajasta tämä homma jää loppupeleissä kiinni, koska valmentaja kasaa joukkueen. Yksi viisas mies sanoi minulle yhden sloganin, että joukkueella on kaikki mahdollisuus silloin kun valmentaja on osannut rakentaa joukkueen mahdollisimman monipuoliseksi.