Hahhaa, ei tuota pläjäystä pystynyt edes lainaamaan, kuten varmasti itsekin tiedät sen asiasisällön olevan nollissa. Kun kakkat on housuissa ne todellakin ovat siellä.
Tuohan on juuri se paskahousun ratkaisu. Tullaan hyvissä ajoin huutelemaan, että "jos ei menestytä, niin kyllä se pettymys on." Ja sitten päästään sanomaan jos menestystä ei tule, että mitäs minä sanoin. Jos taas menestystä tulee, voidaan aina vedota siihen, että "olihan siinä se sana jos".
Turhaa huutelua ja paskanjauhantaa vailla mitään sisältöä.
Ja, ei, viime kauden tuloksilla ei saa olla minkäänlaista painoarvoa siinä miten tätä kautta arvioidaan. Viime kausi oli ohikausi ja tämän kauden avauspäivä Päivä Nolla.
Joukkue on kyllä yllätysvalmis, silloin kun asenne on kohdallaan. Pitãã muistaa, että pääosin häviöt tappioputkessa ovat tulleet Liigan kovimpia joukkueita vastaan.
Niinpä, voitoista me fanit elämme. En silti jaksa olla aivan yhtä toiveikas (tai sarkastinen) kuin veli TF. Hifki on astetta kovempaa rautaa kuin eilinen Jyppi ja Törmänen ei takuulla anna Isomäen kirkkaiden valojen häikäistä... ...Jos minun hörinöitäni ei jaksa uskoa, niin kannattaa katsoa veikkauksen kertoimia, ennen suurempien vedonlyntisijoitusten tekemistä...
Onko tämä kausi menossa päin peppua??...
Ässät rakensi edellisen mestarijoukkueen monen vuoden työllä kärsivällisesti, nyt alkoi uusi projekti, jonka tavoite on sama.
Viime kausi muodostui ohikaudeksi, koska puikkoihin tuli valmentaja, jonka sanavarastoon "kärsivällisyys" ei kuulu.
Loput kahdeksan peliä tulee olemaan selviytymistaistelua ja varmaan aika jännäksi vetää tämä runkosarjan loppu. Parin viikon päästä tiedetään alkaako pitkät lomat vai päästäänkö koittamaan vielä paikkaa tosipeleihin.
No jaa, Tappara on rakentanut mestaruutta jo useamman vuoden rahalla, ja nyt varmaan Tampereella ollaan aika lähellä sitä kruunua kakun päälle. Porissa rakennettiin vuosituhannen alussa ja 2006 jälkeen joukkuetta, jolla olisi uskottavuutta. Tuloksena hopea 2006 ja mestaruus 2013. Kun määrätietoisesti tehdään projektia ja ymmärretään että pitkään aikajaksoon voi tulla heikkojakin hetkiä saavutetaan yleensä melko hyvää tulostakin. Tampereen positiivinen kassavirta mahdollistaa joukkueen vahvistamisen niihin kohtiin, joissa nähdään jääneen edellisellä vuodella jälkeen, Porissa pitää toivotaan toivotaan hakujen osua kohdilleen, jotta menestystä tulee. Väliin tulee pahoja mahalaskuja, kuten viime kaudella, tänä vuonna realiteetit huomioon ottaen ollaan vielä urheilullisessa tavoitteessa. Taloudellisesta tavoitteesta ollaan reilusti jäljessä johtuen kehnosta yleisökeskiarvosta, pääsy kahdeksan joukkoon tasaa tilit +/- nollaan.Minusta taas nämä "omat pojat" yms. vuosikausien mukamas-rakennusprojektit ovat ollet vähän niin ja näin Bosman säännön jälkeen. Joukkueen kärsivällisellä rakentamisella voidaan aina selitellä sitä sun tätä. Useimmat nuoret ja vanhemmatkin pelaajat karkaavat hetimiten suurempiin ympyröihin, jos vain kelpaavat, joten rakennusprojektin kesto saa olla on n. yksi kausi, jossa aloitetaan "nollista" ja mennään "maaliin". Väittäisin, että useimmat nuoret pelaajat ajattelevat "kaikki mulle heti" politiikalla.
Tapparan tekemä alivoimamaali on kyllä pienoiskuva koko kaudesta. Ässät tekee sen ihan itse, ei kenenkään muun tarvitse pelata hyvin tai huonosti. D-junnutkin pelaavat parempaa ylivoimaa, kruununa vielä Rinteen täysin turha kiekon tökkäisy parhaalle vetosektorille.
Sekaisin ovat pojat.
Tökkäsijä taisi olla Viljanen. Surkeaa pelaamista Kiilholmalta.
Rinne se ihan itse lääpäisi. Samaa mieltä Kiilholman puolustamisesta.
Samaan aikaan toisaalla: Ipa johtaa IFK:ta vastaan Nordiksella 3-0 ja HPK Blyyssiä vastaan kotonaan 2-0.... Hyvältä näyttää tai sitten ei.