Kiilholmalla itseluottamus varmasti aika tapissa, joten itse olisin laittanut Kinun ekaksi vetämään. Laitan tähän vaikka oman rivin:Kiilholma, Hedden, Elo....
Kiilholma - Elo - Lindell/Hedden
Kiilholmalla itseluottamus varmasti aika tapissa, joten itse olisin laittanut Kinun ekaksi vetämään. Laitan tähän vaikka oman rivin:Kiilholma, Hedden, Elo....
Kiilholma, Hedden, Elo....
Tuntuu, että valmennus ottaa nämä lisäpisteet aivan vitsillä. Nooo koitetaan jos sattuis näillä tarttumaan. Nämä on kuitenkin tärkeitä pisteitä mitä menetetään.
Onhan se kyllä myönnettävä, että kaikkien Kerhon vähänkin pitempien pyöritysten poijuina oli Marttinen-Sammalkangas -pakkipari. Olisiko Parkkosesta ollut sitten apua, vaikea sanoa. Kokeilla kyllä olisi voinut.
Puolustus veti taas hyvän pelin, ongelma on hyökkäyksessä. Kun joudutaan peluuttamaan Ahlgreneja ja Huovisia, niin aika helvetisti annetaan tasoitusta vastustajalle.Onhan se kyllä myönnettävä, että kaikkien Kerhon vähänkin pitempien pyöritysten poijuina oli Marttinen-Sammalkangas -pakkipari. Olisiko Parkkosesta ollut sitten apua, vaikea sanoa. Kokeilla kyllä olisi voinut.
Kiilholma - Elo - Lindell/Hedden
Tuntuu että rankkareiden vetäjät on joku manifesti Rockylta tuota paska systeemiä vastaan. Valtteri "0 liigamaalia" Viljanen vetämään ratkaisevaa rankkaria.
Tuntuu että rankkareiden vetäjät on joku manifesti Rockylta tuota paska systeemiä vastaan. Valtteri "0 liigamaalia" Viljanen vetämään ratkaisevaa rankkaria. Ja näitä on nähty pitkin kautta, mitä erikoisempia valintoja rankkareille.
Ei siinä mitään, ihan samaa oletettua mieltä Jasserin kanssa näistä loppuläpsyttelyistä, ihan turhaa odottelua. Mut nää on näitä.
Kun Viljanen asteli vetämään, niin itselle tuli mieleen se pitsiturnauksen rankkariveivi, ...
Minulle tuli vähän samoja ajatuksia tuon rankkariveivin lisäksi, mutta ei Viljasen yritys mikään huono ollut, parempi se oli kuin Lähteenmäen veto seinille.Minulle tuli heti mieleen, että peli on menetetty ja toisena tuli mieleen, että mitä ihmettä nyt oikein säädetään. Viljasen yritys nyt sentään meni kohti maalia, melkein joka vl-kisassa äijämme vetävät ihan seinille.
Miksi Viljanen käsittämätön valinta? Pitsiturnauksessa teki kauden suvereeneimman rankkarimaalin. (youtube) Ihmettelen miksei ole ollut aikaisemmin ampujien joukossa.Rockylle ja valmennukselle kyllä pyyhkeitä helvetisti näistä voittomaalikisoista, siis vetäjävalinnoista. Ihan käsittämättömät vetäjävalinnat kisassa, ratkaisijana Valtteri Viljanen? Ihan naurettavaa pelleilyä, kahdeksan voittomaalikisaa, joista seitsemän hävitty...
Miksi Viljanen käsittämätön valinta? Pitsiturnauksessa teki kauden suvereeneimman rankkarimaalin. (youtube) Ihmettelen miksei ole ollut aikaisemmin ampujien joukossa.
Kyllähän se rankkarin vetäjän miettiminen pitää lähteä siitä, kuka on jo ottelussa maalannut, kuka on kuuma ja kuka yleensä osaa tehdä maaleja. Viljanen ratkaisijana oli äärettömän heikko valinta. Kärjestä näki, ettei hän edes itse usko pystyvänsä maalintekoon ja jos ykkösestä pitää ottaa laituri vetäjäksi, niin eikö se valinta nyt p€rk€l€ voi osua siihen, joka niitä maaleja osaa tehdä.
Yksi piste LAHJOITETTIIN pois, pitkä miinus Rockylle.
Harva ymmärtää sitä tunnetta, kun kiskaistaan penkin päästä nelosketjun jämäminuutteja pelaava junnu rankkarikisaan jäälle.
Et katsonut peliä? Kärkihän nostettiin jo toisessa erässä Alhgrenin tilalle kolmoseen ja pelasikin siellä erittäin hyvin Heinon ja Huhtasen kanssa.
... On Mikellä aika monta epäonnistunutta läpiajoa tällä kaudella...
Itsellä on sellainen kutina, että jos/kun Ryan saadaan pelikuntoon ja laitetaan Hedden - Kinu kaksikon kenttään, niin tuo kenttä olisi tosi vaarallinen vastustajan kannalta.Puhumattakaan siitä, jos olisi pelannut Ryanin kanssa...
mutta tämä tietysti vain oma mielipiteeni ja mutuilua siltä osin.