Joo nimenomaa tämä oli vasta kauden avauspeli. En millään jaksa uskoa että yhtä innokasta puolustamista ja laukausten blokkausta nähdään koko kautta ja edelleen minua mietityttää kuka tekee ne maalit?
....
Positiivista että tarvii oikein toden teolla miettiä kuka väistyy Lindellin tieltä?
edelleen minua mietityttää kuka tekee ne maalit? Onneksi puolustus ja maalivahtipeli ovat timanttia Ässillä
En millään jaksa uskoa että yhtä innokasta puolustamista ja laukausten blokkausta nähdään koko kautta ja edelleen minua mietityttää kuka tekee ne maalit?
Joo nimenomaa tämä oli vasta kauden avauspeli. En millään jaksa uskoa että yhtä innokasta puolustamista ja laukausten blokkausta nähdään koko kautta ja edelleen minua mietityttää kuka tekee ne maalit?...
Elo ei saa vaipua Huhtasen viimeistely lukemiin vaan maaleja on tultava. Mitään siis pois ottamatta Huhtaselta.
Huhtanen veti eilen pari kertaa laukauksen niin huhtasmaisesti kun olla ja voi :) Olemattomasta kulmasta ja suoraan maalivahdin syliin. Toki laukauksia tarvitaan ja aina voi lipsahtaa sisäänkin mutta voisi sitä myös aina välillä syöttääkin kavereille...
Ei siis mitään kritiikkiä Huhtasta kohtaan hyvää taistelua, nauratti vain kisakatsomossa nuo muutamat tilanteet. Hupi ja ennalta-arvaamattomuus eivät rimmaa keskenään *hymiö*
Parkkosen pitäminen toissakaudella reservissä oli perusteltua, koska mestaruus...
Parikka oli viime kauden alussa parempi kuin Parkkonen. Mestaruuskauden playoffeissa Parkkonen oli myös huonohko.
Nyt Parikka on jäänyt täysin sivuraiteelle (armeija myös haittaa).
Parikka oli viime kauden alussa parempi kuin Parkkonen. Mestaruuskauden playoffeissa Parkkonen oli myös huonohko.
Tämä häiritsee ainakin minua. Parikka esitti ajoittain erittäin hyviä otteita, tasaisuutta puuttuu nuorelta kaverilta tottakai mutta mahdollisuuksia on ainakin hyväksi liigapakiksi. Toivottavasti myös tämän kauden aikana pääsee näyttämään kunnolla taitojaan eikä homma jää vain ajoittaisiin stunttauksiin.
Tämä häiritsee ainakin minua. Parikka esitti ajoittain erittäin hyviä otteita, tasaisuutta puuttuu nuorelta kaverilta tottakai mutta mahdollisuuksia on ainakin hyväksi liigapakiksi. Toivottavasti myös tämän kauden aikana pääsee näyttämään kunnolla taitojaan eikä homma jää vain ajoittaisiin stunttauksiin.
Nyt kun luki tuota eilisen otteluketjua, niin pakko mainita; Lukkofaneilta aika paljon kommentteja tyyliin "dieseli käynnistyy hitaasti, katsotaan sitten loppukaudesta". En tiedä teistä muista, mutta tämä laittaa itseni myhäilemään tyytyväisenä..