Rockin kuningas?

  • 9 366
  • 93

Kuka on ainoa oikea Rockin Kuningas?

  • Elvis Presley

    Ääniä: 130 37,9%
  • Ozzy Osbourne

    Ääniä: 20 5,8%
  • Lemmy Kilmister

    Ääniä: 19 5,5%
  • Jim Morrison

    Ääniä: 17 5,0%
  • Gene Simmons

    Ääniä: 8 2,3%
  • Jimi Hendrix

    Ääniä: 33 9,6%
  • James Hetfield

    Ääniä: 30 8,7%
  • Henry Rollins

    Ääniä: 2 0,6%
  • Joey Ramone

    Ääniä: 9 2,6%
  • Angus Young

    Ääniä: 23 6,7%
  • Rob Zombie

    Ääniä: 4 1,2%
  • Brian Setzer

    Ääniä: 3 0,9%
  • joku muu, kuka?

    Ääniä: 45 13,1%

  • Äänestäjiä
    343

Redalert

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK,Ozzy Osbourne,Black Sabbath
Mun valinta on The Double O,eli Ozzy Osbourne.Syynä yksinkertasesti se,että mikään/kukaan musan saralla ei oo tehny muhun yhtä suurta,mahtavaa ja koskettavaa vaikutusta ku Ozzy.Mä koen Ozzyn jollain lailla kaikkein "omimmakseni" kaikista musaihmisistä.Jonkinlainen ihmeellinen connection,sielujen sympatiaa.Ku ite oon kokenu ihan samoja,tiettyjä asioita elämässäni ku hänkin.Siinä IHMINEN,jonka mieluiten haluisin päästä tapaamaan face to face.Yksinkertasesti mahtava mies !
 

Panzerfaust

Jäsen
Suosikkijoukkue
Die Endlösung...für alle Probleme
Taas mentiin tylsästi valtavirran mukana. Herra Presleyn musaaa en juuri koskaan kuuntele, mutta mitä muuta voi tulla mieleen rokin kuninkaasta kuin Elvis. Ei kyssäriä, koska siitä ei voi tulla mitään muuta mieleen kuin Elvis.

Elvis taisi olla muutenkin äijä. Helvetisti naisia, harrasti aseita ja oli hyvä tappelemaan, päinvastoin kuin nämä muut listahipit.
 
Viimeksi muokattu:

Panzerfaust

Jäsen
Suosikkijoukkue
Die Endlösung...für alle Probleme
Viestin lähetti Redalert

Mun valinta on The Double O,eli Ozzy Osbourne.
...
Ku ite oon kokenu ihan samoja,tiettyjä asioita elämässäni ku hänkin.Siinä IHMINEN,jonka mieluiten haluisin päästä tapaamaan face to face.Yksinkertasesti mahtava mies !

Tää oli helmi. Kuuluisi parhaat letkautukset -ketjuun, mutta en jaksa siirtää sitä sinne.
 

Master Chief

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Manchester United, Denny Crane
Olisin Freddie Mercurya äänestänyt jo olis ollut valittavana. Hänellähän oli tapana esiintyä lavalla kruunun ja viita kera. ;) Lemmyä en voi äänestää, sillä hänhän on jumala (pakollinen Airheads -viittaus).
 

Mats Bedö

Jäsen
Suosikkijoukkue
TrailBlazers, HIFK, Bruins & Raiders
Elvishan taman nayttaa handlaavan varsin ansioituneesti.

MUTTA! Olisko Elvis ikina ollut rockin kuninkas, jos han olisi ollut esim Esa Pakarisen nakoinen?

Mita mielta? Itse en usko, etta olisi. Hanen ulkonakonsa/karismansa oli niin iso osa pakettia, etta uskallan olla tassa asiassa varsin skeptinen.
 

Kuvernööri

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Vastaan Angus, koska Jimi on blues-miehiä ja listalta puuttuu Bon Scott, ja en halua äänestää vaihtoehtoa "muu", sillä Bonin pitäisi ilman muuta olla listalla.
 

flatfoot

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Kirkkonummen Salamat
Viestin lähetti 1Timer
Elvishan taman nayttaa handlaavan varsin ansioituneesti.

MUTTA! Olisko Elvis ikina ollut rockin kuninkas, jos han olisi ollut esim Esa Pakarisen nakoinen?

Mita mielta? Itse en usko, etta olisi. Hanen ulkonakonsa/karismansa oli niin iso osa pakettia, etta uskallan olla tassa asiassa varsin skeptinen.

Elvis sai ääneni - 1Timerin kyseenalaistus on kuitenkin asiaa.
Toinen tietty se että miten niin ROCK? Kuningasnimitystä
vaan ei esimerkiksi Brian Setzerille vielä mielestäni voisi
antaa. Elvis it is!
 

vanhakja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
Viestin lähetti Black Adder
Elviksen ja muutaman muun staran elämään on tullut tutustuttua ja useampi elämänkertakin tullut luettua. Elvis on niin selkeä ykkönen - life style stara - että muut ovat vain jäljitelleet heikosti perässä. Turha tulla muiden elvistelemään!

1. Elvis Aaron Presley
...
Jim Morrison
...
muut

Eipä tarvinnu ítse tehdä omaa listaa, kun löytyi valmiina. Eli komppaan yo. listaa.
 

Sean #19

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
James Hetfield. Mahtava äijä. Erittäin karismaattinen, sopii loistavasti Metallicaan. Viimeiset 10 vuotta on tosin ollut enemmän tai vähemmän perseestä, mutta joka tapauksessa kingi.
Hetfieldin vastakohta Axl Rose on toinen suosikki.
 

Pavlikovsky

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Calgary Flames sekä Manchester United.
Suhteellisen laaja kysymys jälleen, mutta minäpä vastaan Lemmy Kilmister.

Rock`n Roll Is Lemmy, Lemmy Is Rock`n Roll. Lemmy Movieta odotellessa.

Hyvä vaihtoehto myös toki olisi Henkka, mutta tässä ketjussa ei selittelyt auta.
 
Viimeksi muokattu:

PikkuKasi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lempäälän Kisa
James Hetfield rockin kuningas...? Antakaa mun kaikki kestää!

Rockin pyhä neliö kruununaan Elvis ja prinsseinään Little Richard, Chuck Berry ja Jerry Lee Lewis. Miehet määrittelivät ja kehittivät rockin sellaiseksi kuin se nykyään jokaisen hevimetallikon tai rokkarin punteissa tömisee.

''Uudemmista'' miehistä Bon Scott puuttuu!?!?! Tässä on kyllä tehty rikos kaikkia fysiikan lakeja kohtaan. Kovin jätkä Janne Ojasen jälkeen maankamaralla ikinä! Rock In Peace! Angukselle meni ääni kuitenkin. Riffimiehien kuningas!
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös