Se on 30 maalin miehen varma maali.Jumalauta mitä tapahtuu Rooba teki maalin? Vielä tommonen varma puttaus jäätäpitkin hymiö.
Se on 30 maalin miehen varma maali.Jumalauta mitä tapahtuu Rooba teki maalin? Vielä tommonen varma puttaus jäätäpitkin hymiö.
Nyt pitkää jatkosopparia!!!!Seppänen, Viitanen ja JypFabu ovat olleet oikeassa ja minä ja lähes koko palsta väärässä. On se RR perkele liigatason pelaaja!
Juuri siksi ei vetänyt ollenkaan ;)Mä olin ihan varma, että se vetää tuonkin vielä ohi, mutta mitä vielä. Onnittelut Robi! Jospa se peli tuosta lähtisi uuteen kiitoon.
Oli kyllä naamat näkkärillä :) Kyllä maistui ja mukavaa nähdä, että muu joukkue oli Rooban ilossa mukana.Itestä oli ainakin mukava nähdä Rooban ja muiden pelaajien hyvinkin leveät hymyt sen maalin jälkeen, tiedä vaikka vähä rentoutuis siitä.
Itse arvelin että menettää tasapainon kaatui ja kiekko karkaa.Mä olin ihan varma, että se vetää tuonkin vielä ohi, mutta mitä vielä. Onnittelut Robi! Jospa se peli tuosta lähtisi uuteen kiitoon.
Liigataso todistettu, pysyi pystyssä loppuun asti.Itse arvelin että menettää tasapainon kaatui ja kiekko karkaa.
Hyvä, että ei ja teki sen maalin.
Sitten katsotaan, oliko vain nopea aukeaminen kuin aiemmin tällä kaudella vai seuraako varsinainen ketsuppitulvaKetsuppipullo on auki!
Huomenna veke ilmoittaa 2v jatkon.Joko olisi aika nimetä Aarne Honkavaara -palkinto Robert Rooba -palkinnoksi?!
Pullosta oli pohja hajonnut ja ketsupit häipyneet sitä kautta. Vain korkkiin jumiin jäänyt tippa saatiin nyt ulos.Sitten katsotaan, oliko vain nopea aukeaminen kuin aiemmin tällä kaudella vai seuraako varsinainen ketsuppitulva
Maajoukkuetason uutisia.Huomenna veke ilmoittaa 2v jatkon.
Tämä on luultavasti jo ennätys koko seurahistorian ajalta, ainakin kärkimiesten osalta. Ja kun on tehnyt kokonaiset kaksi maalia tällä kaudella, niin alkaa olemaan arvoikkaita maaleja, noin rahassakin arvioituna.
Tämä olisi hyvä! JYP pitkiin sopimuksiin kahden maajoukkuepelaajan kanssa. Rooballe ja Vargalle kolmen vuoden pahvit. Tämä kuitenkin taisi olla enemmän Tynin markkinalinjaa - nyt vedetään matalalla profiililla.Maajoukkuetason uutisia.
Jospa eilinen maali oli Haatajan käsialaa. Sanonut, että jos tyhjään maali avoinna, niin älä Robi lauo kaukaa, vaan kuljeta riittävän lähelle.Ihmetyttää Rooban kohdalla, ettei kumpikaan valmennus tunnu osaavan ohjeistaa yksittäisiä pelaajia. Eihän Rooba todellisuudessa niin huono ole kuin tämä kausi on näyttänyt. Jäänyt Roobasta sellainen kuva, että koittaa tehdä vähän kaikkea mikä johtaa siihen ettei käytännössä pysty tekemään mitään hyödyllistä. Voisi kuvitella että jos valmennus osaisi tälläisessä tilanteessa ohjeistaa pelaajaa paremmin niin Roobastakin olisi saatu paljon enemmän irti tällä kaudella.