Miksu kirjoitti:
Jos Hisey tulisi, mitä todella toivon, niin mielestäni Crombeenia ei missään nimessä saisi pistää pois. Hisey ja Crombeen ovat vanhoja ketjukavereita ja näin B.J sanoo jäähyaition haastattelussa:
- No, Rob Hiseyn kanssa oli aika helppoa pelata. Hän löysi aina lapani ja sain paljon pisteitä hänen ansiostaan.
Kyllä minä laittaisin Astonin pihalle, vaikka hän pelejään onkin parantanut. Ässien pakkitilanne näyttää kuitenkin Nickersonin paluun jälkeen niin hyvältä, että Astonista voidaan luopua.
Todennäköisesti Ässät on heittänyt tarjouksen Saksanmaalle ja riippuen siitä, meneekö se suoraan Robille vai kiertääkö se agentin kautta, kestää vastaus.
Aivan varmaa on se, että euroja putoaa Robin palkasta pois aika kasa, jos hän Ässiin tulee. Siinä pähkäilemistä Robille, kun toisessa kupissa painaa viihtyvyys ja pelin kulkeminen
Ässillä on aikamoinen ongelma ulkomaalaisten kanssa, jos Robikin tulee takaisin. Nickerson, Hisey, Wandell, Crombeen, Aston, Naurov. Ja tässä järjestyksessä.
Naurov on varmasti ääretettömän lahjakas pelaaja, mutta paskana oleva nilkka ja haluttomuus oppia englantia puoltavat lähtöä takaisin Volgan rannoille.
Aston kypsyy, mutta liian hitaasti. Olisikohan ideaa tuuppia kaveria mestikseen hakemaan kokemusta?
Olen sitä mieltä, että Crombeen tulee vielä ja lujaa. Nyt on 14 peliä pelattu ja kieltämättä aikaa on jo mennyt. Jospa Hisey herättää ja mahdollisesti Crombeen herättää Hiseytä vielä viime kautisakin parempaan liitoon?
Wandellin suhteen olin pessimistisin. Mutta nuori ja pieni länsinaapurin poika pelaakin kokoajan ottelu ottelulta paremmin. Toivosen myötä Tomppa on kasvanut ainakin 10cm ja 20kg. Mitäs, kun Nicke saapuu?
Ja Nicke... No. Pitääkö sitä sanoa. Innoissaan ovat kaikki, kun kunkku saapuu takaisin