RMJ 2008

• 48 244
  • 165

Arnold

Jäsen
Suosikkijoukkue
SM2013
Avataas ketju tällekin aiheelle. Tuossa Sedu-ketjussa jo arvuutellaan tulevaa "The Esiintyjää", niin jatketaan tässä ketjussa siitä ja muista RMJ 2008 liittyvään asiaan. Kokoan irtoasioita, joita on tullut mieleen tässä ennen kesän festaria.

Se on ihan kiva, että RMJ 208 on Porissa. Pitänee varmaan käydä katsomassa, vaikka viime vuosi tuli skipattua monivuotisen perinteen jälkeen.

Ikäraja alemmaksi. Se ei ole kiva. Teinifestivaali.

Alue ja lavojen sijainnit on passeli. Tosin Kirjuri kärsii tänä kesänä normaalia enemmän.

Omat viinat pois. Sedu nyystää kaikkien rahat kalliilla kaljalla, siiderillä ja lonkerolla. Ei näin.

TheBlade

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, Kansas City Outlaws
Joka vuosi olen RMJ:ssa ollut mutta nyt jää väliin. Sukulaisia asui ihan alueen vieressä niin ei tarvinnut teltassa asua. Ikärajan laskeminen on kyllä ihan läppä, voin jo kuvitella ne kaikki pissaliisat ja pissalasset oksentelemassa puskan juuressa. Aikaisemmin sai istua rantahiekalla, juoda omia juomia ja kuunnella bändejä ja nyt joudut jonottamaan ja seisomaan ylihinnoitellun tuopposesi kanssa aidatulla alueella. Ei oo hyvä Sedu.

Crapbag

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, NY Rangers, Southampton, Fc Jazz, A's..
..nooh, kun tämä sirkus tuohon 700 metrin päähän tuodaan, niin pakkohan sitä on mennä.. Käydään sitten porukalla juomassa pussikaljaa mun partsilla:D

Jotain huhua oli että Linkin Park olisi tämä arvoitus, ois kyllä törkeen kova juttu!

btw onko toi nimellä RMJ vielä O.o?

Arnold

Jäsen
Suosikkijoukkue
SM2013
Jotain huhua oli että Linkin Park olisi tämä arvoitus, ois kyllä törkeen kova juttu!

btw onko toi nimellä RMJ vielä O.o?

LP olisi juu mukava vetonaula. Toimisi!

Jees, Sedu sanoi, ettei hyvää nimeä kannata vaihtaa, joten RMJ pysyy vielä nimenä.

vision

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit

Jos popeda oli vanhan rmj:n näköinen bändi niin linkin park on kyllä aivan varmasti uuden rmj:n näköinen bändi. Junttifestarista teinihelvetiksi. Vituttaa silti, että ei pääse ensi jussina ylibuukattuihin ryyppäjäisiin joita myös festareiksi kutsutaan.

Arnold

Jäsen
Suosikkijoukkue
SM2013
Ei ollut Linkin Park Porin vetonaula. Meni Seinäjoen Provinssiin.

Koko esiintyjäpaketti julkaistaan kuukauden sisällä. Näin Sedu väittää. Lähteenä Porissa jaettavat ilmaisaviisit.

karhu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät,Man Utd
Ei ollut Linkin Park Porin vetonaula. Meni Seinäjoen Provinssiin.

Koko esiintyjäpaketti julkaistaan kuukauden sisällä. Näin Sedu väittää. Lähteenä Porissa jaettavat ilmaisaviisit.

Itse luulen vieläkin, että juuri Linkin Park se oli, mutta se karkasi Provinssiin. Tietoa ei ole, mutta eipä ole tämän jälkeen enää mitään puhuttu satojatuhansia myyneestä artistista vaan ilmoitettiin, että ulkomaalaisten kanssa neuvotellaan edelleen.
No toivotaan tietysti parempaa nimeä.

Loktev

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Montakos nuorta siellä viime kesänä kuoli? Oliko niitä kolme? Lailla pitäisi kieltää tällaiset ryyppyjuhlat!

Wilburg

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Joka vuosi olen RMJ:ssa ollut mutta nyt jää väliin. Sukulaisia asui ihan alueen vieressä niin ei tarvinnut teltassa asua. Ikärajan laskeminen on kyllä ihan läppä, voin jo kuvitella ne kaikki pissaliisat ja pissalasset oksentelemassa puskan juuressa. Aikaisemmin sai istua rantahiekalla, juoda omia juomia ja kuunnella bändejä ja nyt joudut jonottamaan ja seisomaan ylihinnoitellun tuopposesi kanssa aidatulla alueella. Ei oo hyvä Sedu.

Juurikin näin. Ei ole monta asiaa mitä tämä herra ei pystyisi pilaamaan. Taisi ostaa koko tapahtuman vain jotta saisi rauhassa kestitellä VIP-vieraitaan ja pestata kaiken maailman bb-sutturoita töihin noihin saatanan ravintoloihinsa.

Ikärajan laskeminen on tämän tapahtuman kuolinisku. Koko homma toimi juuri tämän ansiosta Bladen kuvaamalla tavalla. En mene vaikka olisi kuinka hyvää esiintyjää tiedossa. Muut festarit näyttävät edes yrittävän pitää jonkinlaisista perinteistä kiinni. Vituttaa.

Suosikkijoukkue
TPS
Juurikin näin. Ei ole monta asiaa mitä tämä herra ei pystyisi pilaamaan. Taisi ostaa koko tapahtuman vain jotta saisi rauhassa kestitellä VIP-vieraitaan ja pestata kaiken maailman bb-sutturoita töihin noihin saatanan ravintoloihinsa.

Ikärajan laskeminen on tämän tapahtuman kuolinisku. Koko homma toimi juuri tämän ansiosta Bladen kuvaamalla tavalla. En mene vaikka olisi kuinka hyvää esiintyjää tiedossa. Muut festarit näyttävät edes yrittävän pitää jonkinlaisista perinteistä kiinni. Vituttaa.

Täysin samoilla linjoilla Wilburgin kanssa. Tänä vuonna Sedu pyrkii saamaan paikalle 1000-1500 VIP-statuksen omaavaa vierasta. Suositusikäraja on 16, mikä tarkoittanee sitä, että kaikki sinne sisälle pääsevät.

Sedu kyllä pilasi tämän juhlan totaalisesti. RMJ:n isä Räsänen, ei suostunut tänä vuonna enää työskentelemään RMJ:n parissa, koska viime vuonnakaan häntä ei oltu kuunneltu. Räsänen oli esimerkiksi sitä mieltä, että juhannustanssit on ehdottomasti säilytettävä, mutta eipä tuo sopinut Sedulle.

Ai niin RMJ on nykyään koko nimeltään RMJ - Pori Midsummer Festival...

Suosikkijoukkue
Real Madrid
RMJ Porissa on kyllä mielenkiintoinen tapahtuma. Itse en tänä vuonna useista syistä johtuen ole menossa, mutta mitkä näistä isommista festareista enää ovat K18?

masaman

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, Fc nimetön
heh

Kyllät tuo koko tapahtuma on hiukan menettänyt sen mitä se oli... Aikuisikäisten bileet:)

Minua henk.koht. huvittavat nämä kaikkialle tunkevat "VIPit". Siis Suomen kokoisessa paskakasassa pitää olla niin tärkeää, että! Kyllä minä ymmärrän bändit ym. mutta sitten nämä muka-tärkeilijät... RMJ:ssä ei tietääkseni ennen viime vuotta näihin juurikaan panostettu, mutta nyt kun Sedu the-wolrd Koskinen pamautti ostaen bileet niin männä vuonnahan oli ties mitä VIP1 ja VIP2 -tason porukkaa:D

Eniten minua kenties huvittaa tämän Keskisen puheet edellisistä RMJ:stä joissa oli kuulemma "pääesiintyjänä joitain Mamboja?" vai mitä se horisi siellä Uudessa Porissa tms.?

Siis olihan tuolla vaikka minkälaista tarjontaa, mutta kun on näemmä lusikalla annettu ei voi kauhalla vaatia...

Perssiistä on myös tuon ikärajan laskeminen, koska sitä ei voi valvoa, eli kaikki pääsevät sisään.

Mielenkiintoista on myös nähdä Kirwatsin sietokyvyt tapahtuman tiimoilta. Onhan siellä vielä Jazzitkin...

Ennustukseni on että on ihan helvetisti porukkaa ja useampia nujakoita, kohtuu hyvät bileet ja perkeleesti siivottavaa. Raumallahan Räsänen tuotti paikalle pippaloiden jälkeen sen rantahiekan puhdistajan ja useampia urheiluseuroja siivoilemaan. Todennäköisesti sama homma jatkuu.

Lokkeja tulee olemaan ainakin ihan v**un paljon:)!

Oikeastaan ainoa negatiivinen seikka on tuo Keskinen... Ja toivottavasti kaikki säilyttävät henkikultansa tällä kertaa.

JZZ

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Piraattiryhmä, Caps, ManU
mitkä näistä isommista festareista enää ovat K18?
Eipä kai mitkään.

Tosin Juhannus on ainoa aika jolloin festareille lähtee täysin eri porukkaa kuin muuten. Ruisrockissa ja provinssissa on alaikäisiä ollut aina, mutta silti meininki on ihan erilainen, kun suurimmaksi osaksi ihmiset ovat bändien perässä liikenteessä, eivätkä päihtymis- ja lisääntymistarkoituksessa.

Arnold

Jäsen
Suosikkijoukkue
SM2013
"Artistit julkaistaan heti pääsiäisen jälkeen tiistaina 25.3.
Liput kesän mahtavimpaan tapahtumaan tulevat myyntiin maanantaina 31.3. lippupalveluissa kautta maan. Artistit julkaistaan niin näillä sivuilla kuin eri medioissa."

- rmj.fi

Hypodermic

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Minua henk.koht. huvittavat nämä kaikkialle tunkevat "VIPit". Siis Suomen kokoisessa paskakasassa pitää olla niin tärkeää, että! Kyllä minä ymmärrän bändit ym. mutta sitten nämä muka-tärkeilijät... RMJ:ssä ei tietääkseni ennen viime vuotta näihin juurikaan panostettu, mutta nyt kun Sedu the-wolrd Koskinen pamautti ostaen bileet niin männä vuonnahan oli ties mitä VIP1 ja VIP2 -tason porukkaa:D

Eniten minua kenties huvittaa tämän Keskisen puheet edellisistä RMJ:stä joissa oli kuulemma "pääesiintyjänä joitain Mamboja?" vai mitä se horisi siellä Uudessa Porissa tms.?

Näimpä. Vaikka itse olenkin vain kerran käynyt RMJ:ssä (viime vuonna, oli mielestäni helvetin hyvät "kemut"), niin jo silloin huvitti tuo vippiseikka. Pari tuttuakin oli ne vipit jostain saaneet, vaikka ihan tavallisia tallaajia ovat, ja jopa he nauroivat/valittelivat miten surkea koko vippisysteemi oli kuulemma ollut. Muutenkin tuntuu tosiaan vähän wannabetouhulta. Tottakai ymmärtää, että joku P. Andersson (kirjoitettiinkohan edes noin, evvk) on VIP, mutta muuten touhu vaikuttaa monesti melko surkuhupaisalta.

Omasta mielestäni viime vuonna oli kyllä mainio esiintyjävalikoima, joista tosin itsekin monet ennalta "valitut" missasin erinäisistä syistä... Riippuu tietysti vähän mistä tykkää, mutta taisihan siellä kaikille olla jotakin. Toisaalta itselleni ei edes ne esiintyjät ole niinkään pääasia, vaan eniten se, että on hyvä porukka ja hyvä fiilis festareiden ajan.

Mietinnän alle kyllä joutuu, napostaako tulevana kesänä moisiin lähteä. Jo se, ettei alkomahoolia saa viedä alueelle, oli aika iso miinus - toisaalta sääntöjen kiristämisen ymmärtää esim. viime vuoden tapahtumien jälkeen... Olihan se karmea uutinen kuulla noista kuolonuhreista kesken festareiden, vaikkei ihmisiä tuntenutkaan. Mutta oikeastaan vasta nyt luin, että ikärajaakin lasketaan. Voi elämä. Vielä sitten näitä 16-kesäisiä sinne mutavelliin örveltämään. Tai no aurinkohan siellä varmaan paistaa. Vai paistaako sittenkään, kun nyt ollaankin Porissa? Melko huvittavaa että nimi on edelleen RMJ, tosin onhan se jo kai jonkinasteinen perinne... Ehkä sitä voisi viettää seuraavan jussin taas tuttuun tapaan mökillä.

mice

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Flames, Juventus, Parma
mitkä näistä isommista festareista enää ovat K18?
Eipä kai mitkään.
Vai onkos Himos Festival jussina vielä k18? Se taitaa olla ainoita.

Mutta itse ketjun asiaan. RMJ:t on meikäläisen osalta nähty. 2001, 2002, 2004 & 2006 oltu paikalla ja hienoa on ollut, mutta Sedu ja Sedun ideat, ikärajan lasku, alkoholisäännöt, lisääntynyt väkimäärä ja rajoitukset yms. takaavat sen, että ei tarvitse enää edes miettiä lähtöä. Hauskaa oli niin kauan kun sitä kesti. Eiköhän se ole nuorempien aika.

Arnold

Jäsen
Suosikkijoukkue
SM2013
Waltari! Loistavaa! Pelkästään tuota pitää päästä katsomaan. Sen verran harvakseltaan keikkailee Suomessa.

vision

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Hanna Pakarinen (yksinoikeudella kesän ainoa festivaalikeikka)

Wau.

Aika peruskauraa nuo esiintyjät ovat tällä(kin) kertaa joten jää reissu tekemättä koska koko paskasta taitaa tulla pissisten ja vittumarkojen vaelluksen kohde. Vielä halpaa kuin saippua eli 95€. Eikä saa vetää omaa bisseä. Voi Sedu minkä teit ja silti tuonne raahautuu järjestäjien mukaan 100k+ ihmistä. Eihän se ole tyhmä jne.

odwaz

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kepa ja Pena
Saa siellä omia keittoja juoda! Ainoastaan alueelle jossa esiintymislavat sijaitsevat ei saa roudata omia tärpättejä. Sama käytäntö on ollut Provinssissa ja Ilosaaressa jo vuosikausia ja toimii todella hyvin.
Paitsi että Provinssissa on siinä määrin asiallisesti hoidettu, että itse olen ainakin tavannut juoda lava-alueellakin omia juomia. Ja vielä tuopeista, jotka tarjotaan järjestäjäin puolesta. Tiedä sitten taas miten tänä vuonna..

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy