Rita Kerhoon työsulun tullessa

  • 98 565
  • 54

Bourque

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK & Boston Bruins
Jani Rita kerhoon, NHL:n työsulun toteutuessa.

HPK on tehnyt Jani Ritan kanssa sopimuksen ensi kaudesta. Rita pelaa HPK:ssa, mikäli NHL:n työsulku astuu voimaan.

Mielestäni oiva vahvistus, saadaanpahan lisää vauhtia hyökkäykseen. Luulisi pojalla motivaationkin olevan kohdallaan. Varmasti juuri sellainen pelaaja, jonka Jalonen näkee mielellään joukkueessaan.

Lähde: HPK:n johdon suunnasta kuultua. Ei todellakaan mikään huhu. Vahvistusta sieltä suunnaasta tulee varmasti lähiaikoina.
 

Prujita

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Niin näyttää olevan, kertoo HPK:n nettisivut.

Ja Janihan pelaa Kerhossa, lakko nimittäin toteutuu.

Hieno homma, vielä se sentteri jostain.

-pikkunoita-
 

Sistis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Mielenkiintoinen hankinta, joskin olisi ollut vielä mielenkiintoisempi, jos olisi sattunut normikautena, eikä lakonuhan leijuessa yllä.

Sentteriä tässä olisi toki tarvittu enemmän, mutta hyvä laituri sopii aina sekaan. Hätätilassa sitten vaikka Setzi keskelle, jos ei muu auta.

Hyvät tehot Rita tehnyt AHL:ssä vuosittain:

http://www.eurohockey.net/players/frameset.cgi?page=show_player.cgi?serial=4494

Näinpä, Jokerifaneja vituttanee. Mutta ihan oikein niille. Mitäs ryöstivät meiltä Burren viime kauden lopulla.
 
Hieno homma. Nyt nähdään miten mies on kehittynyt farmissa.
 

Sistis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Kävinpä ihan piruuttani katsomassa Oraakkeli-ketjua (RIP) ja 7.3. olin kysynyt seuraavaa:

"Kuka on HPK:n ensi kesän kaappaus?"

Johon Oraakkeli vastasi seuraavaa:

Nahkahousumies Stadista.

Olikohan Oraakkeli siis oikeassa?
 

Olkku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen mestarit 20-21
Ensikauden SM-Liigajoukkueet alkaa näyttämään siltä, että eihän tässä voi, kun toivoa sen pirun työsulun alkavan ja kestävän vaikka 5 vuotta.

Elämme mielenkiintoisia-aikoja.
 

mixu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hifk

Niin, onko tälläiset saldot omaavasta sentteristä sitten peliätekeväksi ykkössentteriksi on eri asia.

HPK Hämeenlinna SM-Liiga 98/99 - 28 0 1 1 +1 0 - 8 0 0 1 0 2
HPK Hämeenlinna Jr. A SM-sarja 98/99 - 6 0 2 2 -3 6 - - - - - - -
HPK Hämeenlinna Jr. A I divisioona 98/99 - - - - - - - - 1 0 0 0 - 0
Team Finland WJC 99 - 6 0 0 0 -5 2 - - - - - - -
HPK Hämeenlinna SM-Liiga 99/00 - 50 4 3 7 +2 18 - 8 0 0 7 0 2
HPK Hämeenlinna Jr. A SM-sarja 99/00 - 12 1 6 7 -8 8 - - - - - - -
HPK Hämeenlinna Jr. A I divisioona 99/00 - - - - - - - - 9 5 4 9 - 16
Team Finland WJC 00 - 7 0 1 1 -4 2 - - - - - - -
HPK Hämeenlinna SM-Liiga 00/01 - 55 3 9 12 -4 32 - - - - - - -
HPK Hämeenlinna Jr. A SM-sarja 00/01 - 2 1 3 4 - 0 - - - - - - -
Hershey Bears AHL 01/02 - 52 6 17 23 +16 16 - - - - - - -
Colorado Avalanche NHL 01/02 - 22 2 3 5 +1 14 - 21 1 2 8 -3 0
Colorado Avalanche NHL 02/03 - 42 3 4 7 +3 12 - 6 0 2 9 +2 2
Hershey Bears AHL 02/03 - 28 7 7 14 -1 17 - - - - - - -
Colorado Avalanche NHL 03/04 - 28 0 1 1 -7 12 - 7 1 0 2 - 2

Minä en tiedä mutta kunhan kysyn.
 

Sistis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Viestin lähetti mixu

Minä en tiedä mutta kunhan kysyn.

Jos minä en ihan väärässä ole, niin Hahl oli juniorina varsin lupaava kahden suunnan hyökkääjä, jolta löytyi tehoja myös hyökkäyspäässä.

Teisan aikana ei saanut ikinä tilaisuutta näyttää potentiaaliaan ja NHL:ssä on pelannut hyvinkin puolustavassa roolissa.

EDIT: HPK:lla pelaa ensi kaudella tutkapari, jota kutsuttakoon Kymppitonniksi. Kyseinen pari on tietysti: Rita-Väisänen
 
Viimeksi muokattu:

Johto

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Jani Rita on ennenkaikkea HPK:n näköinen pelaaja ja sopineekin HPK:n pelityyliin kuin rotta turkulaiseen jääkiekkojoukkueeseen. Kerholla ei taida olla pulaa noista vauhdikkaista laitureista, Hassinen, Rita, Voutilainen, Laakkonen, Setzinger ja kumppanit takaavat laadun tällä osastolla. Ja hädän hetkellä voidaan vielä nostaa vaikkapa Tuukka Mäkelä tuomaan nopeutta hyökkäykseen. Eli varsin hyvältä näyttää Kerhon tilanne tällä hetkellä, joskin yhtä laadukasta sentteriä joukkue vielä kaipaa.

Onnittelut jokatapauksessa hyvästä hankinnasta!
 

Bouwmeester

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hpk
Ihan ok hankinta, mutta ei jaksa peliverkkareita paukutella. Se kun on varmaa, että NHL-kausi kuitenkin jossain vaiheessa pyörähtää rapakon takana käyntiin. Silloin sitten katsojaan miten liigajengit hajoavat käsiin eri paikkakunnilla ja viisaasti rakennetut jengit (ilman lockout sopimuksia) ratkovat mestaruuden.

Joka tapauksessa piristää varmasti liigaa kun mämä Ridat, Stefanit ja Pirnekset pelaavat muutaman kuukauden Suomen liigajäillä. Rita sinällään sopii Kerhon ilmeeseen kuin nyrkki tv-lupa tarkastajan silmään.
 

tuuski

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pallo-Kärpät
Viestin lähetti Johto
Kerholla ei taida olla pulaa noista vauhdikkaista laitureista, Hassinen, Rita, Voutilainen, Laakkonen, Setzinger ja kumppanit takaavat laadun tällä osastolla. Ja hädän hetkellä voidaan vielä nostaa vaikkapa Tuukka Mäkelä tuomaan nopeutta hyökkäykseen.

Tuukka :)

No Rita tuli, mikäs siinä, ihan käyttökelpoinen pelaaja varmaankin. Ei kuitenkaan lähelläkään mitään ratkaisevaa pelaajaa, eikä sitä ole Hahlikaan.

Tällä hetkellä tuntuu entistä tärkeämmältä se sentterihankinta. Jos se on Riku, ei hyvä tuuskin mielestä.
 
Suosikkijoukkue
Kerho ja Philly
No oli jo aikakin, että saadaan kiinnityksiä tännekin päin. Kovasti on tosiaan Kerhon näköinen pelaaja kyseessä. Parhaiten ainakin minä muistan Ritan kun nuori jannu hiljensi Rinkelinmäen jatkoaikaosumallaan 2000-luvun alun semifinaaleissa muistaakseni toisessa jatkoerässä. Jenkkilän vuodet ovat varmasti kasvattaneet Ritaa monesta vinkkelistä katsottuna ja ihan kelpo tehojahan hän on onnistunut tekemään AHL:ssä. Ilmeisesti luottoa löytyy edelleen myös Edmontonin suunnasta Ritaa kohtaan.

Laituririntama näyttää kyllä ihan mukavalta: Hassinen, Setzinger, Rita, Laakkonen, Lahti, Mäkiaho, (Voutilainen)... Tämä rintama ei siis varmastikaan sorru lakon rauettua, mutta tuleva sentterihankinta mielestäni ei saisi olla mallia Hahl. Tietenkin Hahl on erittäin tervetullut pelaaja rinkiin, mutta ykkössentteriksi tässä kuitenkin tarvittaisiin takuu varma koko kauden Hämeenlinnassa viihtyvä pelaaja.
 

eh

Jäsen
Suosikkijoukkue
Frank Turner Hockey Club
Onnittelut Hämikseen, taas meni yksi suosikkipelaaja ja jokerikasvatti muualle. (Ai mutta onhan meillä aina Vertala...) Tekisi melkein mieli toivoa, ettei työsulkua tule, mutta jätän sen vitutusketjun puolelle. Loistava hankinta!
 

tuuski

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pallo-Kärpät
Viestin lähetti Master Chief
Mitään LAKKOA ei muuten tule. Lyödäänkö vetoa?

Huoh, onko tämä nyt niin välttämätön korjaus joka ikiseen ketjuun? Kaikki varmasti tajusivat mistä oli puhe.
 

clayman

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, MASO
Hyvä hankinta. Sopii varmaaan Kerhon budjettiin paremmin, kuin joku kokeneempi kaveri. Sääli vaan, ettei ole "varsinainen" hankinta, vaan näitä työsulkuhankintoja.

Tribalin kanssa samaa mieltä siitä, ettei Hahl välttämättä ole SE ykkössentteri. Eli HPK tarvitsee edelleen sellaisen pelaajan ykkösketjun keskelle, joka pelaa täällä koko kauden, tapahtui NHLssa mitä tahansa.
 

Twite

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hämeenlinnan Pallokerho
Niin, kyllä minäkin olen sitä mieltä että Riku Hahl olisi liigan parhaita 3-senttereitä, ei sopiva 1-sentteriksi. Mietinpä vaan että mahtaako olla varaa 1-sentteriin nyt kun näyttää selvältä että Riku pelaa työsulun aikana Kerhossa ja tuskinpa ilmaiseksi pelaa myöskään Rita-Ritari.

Voin muuten lyödä minkä tahansa summan vetoa Master Chiefin kanssa mikäli vedon kohde on muotoiltu kuten edellisessä viestissään. Kyllä joku lakko joskus tulee, jossakin.
 

Rontti

Jäsen
Suosikkijoukkue
paska kiekko
Kun näitä lakkovahvistuksia nyt ilmeisesti melkeinpä kaikki joukkueet hankkivat, niin omasta mielestäni Rita ja siis nyt ilmeisesti myös Riku Hahl ovat juuri sellaisia vahvistuksia, joita HPK:oon kannattaa värvätä.

Hahl joukkuueen omana kasvattina sopii Kerhoon enemmän kuin hyvin, tuntiessaan jo valmiiksi joukkueen tyylin ja tavat. Rita puolestaan muuten vaan pelityyliltään ja olemukseltaan.

Itse en näe mitään järkeä edes yrittää hankkia tänne supertähtitason vahvistuksia.

Hahlin ja Ritan lisäksi hankintalistalla olisi kyllä vielä oltava yksi kappale keskushyökkääjää, koska suurella todennäköisyydellä Hahlkaan ei Kerhossa koko kautta pelaa. Jos kuitenkin pelaisi, niin hän riittäisi minulle ihan hyvin.
 

ervatsalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
ХПК ja Tuukka "T-73" Mäkelä
Niin, itse päädyn sanomaan, että ilahdun todella vasta sitten, kun saan lukea Kerhon värvänneen kovan ykkös-sentterin.

Hahl ei mielestäni sellainen ole. Toisaalta, eipä tuo Ritan ja Hahlin (mahdollinen) tulo ole ollenkaan huono asia, kunhan vain paukkuja riittää vielä sen ylivertaisen ykkös-sentterinkin saamiseen.

Täältä tähän
 

Begbie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho
Todella hyvä hankinta Kerholta sinänsä. Rita on hyvinkin mielenkiintoinen seurattava, sikäli mikäli Lockout toteutuu. Ritan pitäisi kaiken järjen mukaan olla 20 maalin mies tulevalla kaudella. Tietysti tämä sopimuksen ehdollisuus hieman rajoittaa suurimpia riemunkiljahduksia.

Toivottavasti resurssit ovat tämänkin hankinnan jälkeen riittävät sen ykkössentterin saappaat täyttävän pelaajan hankintaan.
 

hihhu

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Itse tervehdin kyllä erityisellä ilolla nimenomaan Hahlin tuloa. Oma poika, joka ponnisti korkeammalla kuin kukaan (kai?) kuviteli. Sehän on lakon suurin hienous, että nimenomaan nämä kaverit voivat käydä kotona näyttämässä, että mitä kaikkea siellä maailmalla on opittu.
 

Unelma

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Osaako kukaan kertoa tarkemmin millainen pelaaja Jani Rita on? Jotain juttuja siitä oon lukenut mutta sen tarkemmin en tiedä, kun en oo nähnyt pelaavan.
 

palle fontän

Jäsen
Suosikkijoukkue
RDS
Viestin lähetti Unelma
Osaako kukaan kertoa tarkemmin millainen pelaaja Jani Rita on?

Kuulemma tosi ihqu! Ja hyvä perse. Parempi kuin Teemu Aallolla. Ilmeisestä tätä Teemun perseen jättämää aukkoa kerho-johto on lähtenyt paikkaamaan tällä hankinnalla.
 

Twite

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hämeenlinnan Pallokerho
Viestin lähetti sopuli
Kuulemma tosi ihqu! Ja hyvä perse. Parempi kuin Teemu Aallolla. Ilmeisestä tätä Teemun perseen jättämää aukkoa kerho-johto on lähtenyt paikkaamaan tällä hankinnalla.
On se nyt vittu että asialliseen kysymykseen ei voi vastata asiallisesti.

Jokeripiireissä Ritaa on hehkuteltu. Minulle ei kyllä mitään erityistä muistijälkeä ole jättänyt loistavuudellaan Jokeripaidassa. Pakko myöntää että olen puusilmä jonka on vaikea huomata hyvyyksiä vastustajissa, HPK-peleissä tulee seurattua omien toimia sen verran enemmän.

Nuorten MM-kisoista muistan Ritan joka tsemppasi upeasti.

Sanotaan vaikka että nuoren Marko Palon tsemppi yhdistettynä Janne Lahden käsiin. Menikö pahasti metsään?
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös