Onhan Dufva Tapparan uskottavuudelle todella kova asia. Se, mitä palkkaa hänelle maksetaan, tulee toivottavasti takaisin kohonneissa katsojaluvuissa ja mahdollisesti lisäsponsoreissa.
Risto jatkaa kyllä kuivakkaan huumorinsa tiellä:
"kaikissa meissä asuu pieni Tappara."
Itse odotan, että Strömberg on yksi niistä pelaajista, jotka löytävät itsensä viimeistään helmikuussa jostain aivan muusta paidasta kuin Tapparan.Odotan Kim Strömbergin astumista vihdoinkin valokeilaan RD:n pienellä potkimisella.
Itse odotan, että Strömberg on yksi niistä pelaajista, jotka löytävät itsensä viimeistään helmikuussa jostain aivan muusta paidasta kuin Tapparan.
Itse odotan, että Strömberg on yksi niistä pelaajista, jotka löytävät itsensä viimeistään helmikuussa jostain aivan muusta paidasta kuin Tapparan.
Kaijomaa oli vänttisen tapaan RD:n luottomiehiä, Kaijomaa ymmärtääkseni lähti hakemaan kiekollisempaa roolia Tapparasta. Makkonen ja Virpiö ei kyllä paikkaansa koskaan löytäneet, saa nähdä miten nyt käy.
Se olisikin ensimmäinen kerta kun JYP-fani seisoisi hakametsässä muualla kuin pisuaarilla.Pitänee tulla katsastamaan Tappara-pelit ihan paikan päälle. Jos ei muuta, niin voi seisomakatsomosta käsin antaa standing ovationit kun RD saapuu vaihtoaitioon ja läpsii mennessään junnujen high five -käsiä.
samainen toimitusjohtaja vaati aikaan erään uutispalvelun kaikkien pressikorttien peruuttamista, koska he olivat julkaisseet kolumnin, jossa kritisoitiin Tapparan johtoa.(Linkki vie helsingin sanomien urheilusivuille, uutiseen jossa kerrotaan IS:n kertoneen Tapparan toimitusjohtajan tönineen toimittajaa.)
Strömberg on ollut odotuksiin nähden todella vaisu. Kiekollisesti häneltä ei ole nähty tällä kaudella mitään, siis ei yhtään mitään vaikka pohjimmiltaan kyseessä on ihan taitava kaveri. Jotenkin ei vaan pääse millään peliin sisään eikä hänestä kuitenkaan rikkovassa roolissakaan oikein mitään saa irti. Läpimurtoa on odotettu aika pitkään ja vaikka sieltä tulee ajoittain väläytyksiä nykyään jopa fyysisestä pelaamisesta niin sellaista jatkuvuutta ja tasaisuutta Strömbergin peliin ei ole löytynyt.
Pöh, Miki on vanha NHL-ennätystenhaltija. Ei niillä meriteillä väistellä maakuntalehden toimittajaa joka sattuu suuntavektorille...P.S. Mitenkäs siellä nyt ei juhlapäivänäkään olla osattu käyttäytyä?
Näin ennakkokaavailuissa luulisi, että Erkinjuntti ei ole ihan ideaali pelaajatyypiltään RD:n silmissä, mutta voihan se olla, että nämä "kaverukset" löytävät yhteisen sävelen.
Mielenkiintoista nähdä, että miten muutama pelaaja sopeutuu RD:n alaisuudessa pelaamiseen. Strömberg on yksi näistä, mutta vielä enemmän kannattaa seurata Erkinjuntin seuraavia pelejä. Näin ennakkokaavailuissa luulisi, että Erkinjuntti ei ole ihan ideaali pelaajatyypiltään RD:n silmissä, mutta voihan se olla, että nämä "kaverukset" löytävät yhteisen sävelen.
Tätä kirjoittaessa näin Dufvan haastattelun Urheiluruudussa jossa hän sanoo että näkee vallitsevan tilanteen korjaamisen nyt pidempänä prosessina, mikä kielii siitä että joukkueen nykytilan raadollisuus saattoi kaikesta huolimatta tulla jonkinlaisena yllätyksenä kokeneelle valmentajalle. Tässä on kuitenkin viikon sisään edessä neljä peliä (kolme kotona) joten kovaan treenamiseenkaan ei oikein ole aikaa. Haastava on tilanne.
Dufva vaikutti siltä, että "ei, saakeli". Melkein tuntui sanovan itsensä irti koko joukkueesta. Että joukkue hävisi, en minä. Koskahan se pieni Tappara alkaa kasvaa isoksi? Se on Dufva sun joukkue nyt.
Olit näemmä oikeassa. Koirankoppi kutsui, viime peli pienillä minuuteilla ja tänään kokonaan sivussa.