Tämä on juuri se mitä itsekin olen laskenut.Jos jätetään tuo työtapaturma Kiekkopoikia vastaan pois laskuista. Tässä päästetyt maalit Riston aikana: 0, 2, 1, 0, 1.
RD tuli taloon.
Jalosen Jokerit.RD on mahdollistanut laadukkaalle jengille sen että voidaan pelata jääkiekkoa.
En ole nähnyt näin hyvin joukkueena pelannutta Jokereita sitten Erkan joukkueen.
Joo Jimi on kyllä tuonut sitä ryhtiä JokereihinJalosen Jokerit.
Olen tismalleen samaa mieltä.Voittopuheet kopissa RD:n suusta on kyllä herkullisia kuunneltavia joka kerta. Uskon, että tämän maan kovimpia herroja puhumaan kopissa mentaalipuolen osalta oikeita asioita. Erkka oli tässä myös aikanaan käsittämättömän hyvä.
Itse aloitin katsomaan Ted Lassoa, siinä olisi myös yksi hyvä ehdokas.Äsken kartotin jo vähän valmentaja ehdokkaita Dufvan jälkeen. Nousi mielenkiintoinen nimi kärki ehdokkaaksi Jessica Cambell.
Äsken kartotin jo vähän valmentaja ehdokkaita Dufvan jälkeen. Nousi mielenkiintoinen nimi kärki ehdokkaaksi Jessica Cambell.
Kova on yritys heittää jotain misogynististä paskaläppää, mutta jospa jätettäisiin nämä jutut muille junteille ja pidetään oma pää puhtaana.Itse aloitin katsomaan Ted Lassoa, siinä olisi myös yksi hyvä ehdokas.
No läppä tuo oma viestini kyllä oli, mutta misogyniaa en siitä löydä. Lähinnä se oli humoristinen heitto, että miksi NHL-joukkueen apuvalmentaja tulisi Mestistä valmentamaan niin sama haaveilla sitten kenestä tahansa.Kova on yritys heittää jotain misogynististä paskaläppää, mutta jospa jätettäisiin nämä jutut muille junteille ja pidetään oma pää puhtaana.
Teron patsaan viereen.Mihis se patsas tulee?
Eiköhän se hanke laitettu jäihin pysyvästi. :)Teron patsaan viereen.
Voihan samassa patsaassa toisaalta olla kaksikin henkilöä. Esim. tähän tapaan: https://c8.alamy.com/comp/HTJEMK/br...nument-anon-9-created-by-christian-HTJEMK.jpgTeron patsaan viereen.
Tässä olis ideaa. Saa toteuttaa.Voihan samassa patsaassa toisaalta olla kaksikin henkilöä. Esim. tähän tapaan: https://c8.alamy.com/comp/HTJEMK/br...nument-anon-9-created-by-christian-HTJEMK.jpg
Ei missään tapauksessa.Eiköhän se hanke laitettu jäihin pysyvästi. :)