Itsekään en silti ihan saa kiinni siitä, miksi tällä palstalla ei voi ”kitistä” ihan siitä samasta asiasta, mistä RD noissakin pätkissä ”kitisi”. Kuten
@massaonvoimaa toi jo esiin, tälläkin palstalla kirjoittelee kirjoittajia hyvin erilaisilla taustoilla. Osa saattaa olla ihan fanitaustalla ja osalla saattaa olla taustaa hyvinkin laajasti lajin parista. Ei tämänkään palstan kirjoittajien näkemyksiä mielestäni kannata suorilta käsin tyrmätä.
Minä nimenomaan kirjoitin että saa kitistä. Ja siinä missä saa kitistä, saa kitistä myös kitisemisestä. Nää on mun mielestä ihan selkeitä juttuja. Toivotan aina kaiken keskustelun palstalle tervetulleeksi ja varaan oikeuden itselleni siihen osallistua palstan sääntöjen ja hyvän maun puitteissa. Huomattavasti isompi ongelma mulla on kehnoja perusteluita, kuin negatiivisia näkemyksiä vastaan.
Tällä kertaa kritiikkini kohdistui siihen, että jotain RD:n koppipuheita käytetään perusteena sille, että olisi itse ollut oikeilla jäljillä ja muut ymmärtämättömiä hölmöjä. Sama RD kertoi haastattelussa viime viikolla, ettei yksittäisiä otteluita kannata tuijottaa ja isossa kuvassa hänen mielestään joukkue ja peli on mennyt oikeaan suuntaan. Hän kommentoi siinä ihan samoja pelejä, jotka oli juuri pelattu ennen tuota Katupoikien jaksoa. Eli uskotaanko me häntä vai ei? Ja jos uskotaan, niin miksi vain silloin kun sen voi nähdä tukevan omaa agendaa?
Minä toivon ettei Jokereihin koskaan tule sellaisia valmentajia tai päättäjiä, jotka ovat joukkueen tilaan täysin tyytyväisiä. Yhtälailla toivon, ettei kukaan asioihin oikeasti vaikuttava lukisi täältä mitään, tai jos lukee niin ei ainakaan kuuntele meitä.