Rio 2016 – liveseuranta

  • 632 133
  • 9 316

Pavlikovsky

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Calgary Flames sekä Manchester United.
Ei ole Yleisradiolla helppoa. Jos ei akkojen birdie puttailuja välitetä suorana eetteriin, niin alkaa jossain Vierumäen rangella yläpaine nousta, mutta toisaalta jos ei tuota huiskan ja keilan ketkutusta näytetä Suomeen tv:stä, niin välit kohtalaisen suureen voimisteluliittoon alkaa varmasti viilentyä.

Koripallo ruutuun.
 

Meiken

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Eiiiiissaaatana tätä YLEn touhua.. Korismatsi menossa ja mä katson, kun joku muija hakkaa palloa hiekkaesteessä. Ei näin YLE, ei todellakaan näin !! Nooh, onneks saan maksaa yleveroa sentään.
 

L. Paraske

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Suomi, Arttu Hyry, Hagaby Golf 2
Kohta alkaa Potkosen sarjan finaali. Kiinalainen keräsi kyllä sympatiat siinä YLE Areenan videopätkässä jossa kävi lohduttamassa täysin murtunutta Potkosta, joten saa minun puolestani vaikka voittaa.
 

SamSal

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vilpas
Kyllä sen areenastakin katsoisi, mutta kun selostaja selostaa sen sekunnin kaksi etuajassa. Thompson ja kolmonen sisään... sen jälkeen irtoaa pallo kädestä,
 

Ostoskassi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen maajoukkueet, Boston Bruins, suomalaiset
Kyllä sen areenastakin katsoisi, mutta kun selostaja selostaa sen sekunnin kaksi etuajassa. Thompson ja kolmonen sisään... sen jälkeen irtoaa pallo kädestä,

Itse sen takia vedän ilman selostusta. Ei yhtä hyvä katselukokemus kuin televisiosta, mutta en halua spoilaantua.
 

Alex

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Onhan tää ihan käsittämätöntä pelleilyä. Golfin naisten kolmas päivä ei todellakaan kiinnosta suomalaisia yhtä paljon kuin Esp-Usa. Tämä golfin ja pollejen suosiminen on aivan järjetöntä, todennäköisesti muutama henkilö on nämä päättänyt.

Ei ihme, että jengi käy kuumana twitterissä.

Ja miten voi olla noin monta läskiä aasialaista golfissa?
 

Ostoskassi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen maajoukkueet, Boston Bruins, suomalaiset
Mutta pelistä, ihan hyvin Espanja on mukana, mutta voisivatko he nyt ottaa edes muutaman levypallon puoliajan aikana. Jumalauta Lowrykin otti kaksi hyökkäyspään levypalloa ja onko hän jotain 180 senttimetriä pitkä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös