Rio 2016 – liveseuranta

  • 637 004
  • 9 316

DAF

Jäsen
Suosikkijoukkue
se kolmikirjaiminen. PISTI PALLON MAALIIN
Maahockeyta katsoessa en voi kuin ihmetellä, miten ihmeessä Suomi ei koskaan saa joukkuetta kisoihin. Luulisi, että mahdollisuus päästä olympialaisiin houkuttelisi esim. salibandyn tai jääpallon pelaajia yrittämään sitä tosissaan. No eihän se välttämättä riitä, mutta jos saataisiin tehtyä maahockeysta 1/10 niin suosittu kuin salibandystä, niin kai sillä sentään kisoihin pääsisi silloin tällöin.

Onhan Suomella maajoukkue, joka on maailmanrankingissa 72/81. Ei sinne kisoihin ole niin helppo päästä kuin kuvitellaan, ja rightin puolen pakko käytännössä karsisi aika paljon pelaajia.
 

Delter

Jäsen
Suosikkijoukkue
Harkimoista vapaa Jokerit
Nyt pätkii Rio Areenassa ainakin jousiammuntalähetys. Selostus kuuluu, mutta kuva junnaa paikallaan. Pari kertaa buutattu ao. palvelu.

Ja koneella siis katselen...
 

Delter

Jäsen
Suosikkijoukkue
Harkimoista vapaa Jokerit
Toivottavasti kanukit löisivät nuo oksettavat brassit. Epätodennäköistä se taitaa olla.
3.erä meni jatkopalloille. Heikkoa on brassien peli, mutta kanukeilla ei niin sanotusti "pää kestänyt" kun oli mahdollisuus katkaista peli.

edit: Jatkopalloilla matsi meni sitten kuitenkin Kanadalle 16-14. Kirvelevä oli tuo ratkaissut pallo kun verkkosyöttö putosi suoraan kenttään. Kyllä nyt brassikaksikkoa kylvetetään.
 

Hollanti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Varmaan se KalPa
Hyvä Kanada!
 
Aika usein näkee että pallollinen pelaaja työntää vapaalla kädellään puolustajaa naamasta, saako niin tehdä?

Kaulaan ja päähän ei saa taklata, mutta ilmeisesti pallo hallussa saa vähän töniä turpiin, kun ei sitä vihelletä ikinä.
Kämmenelllä käsi suorana saa lärviin tuuppia. Mutta nyrkillä ei, eikä kättä saa ojentaa siihen nassuun. Tuo on toki aina vähän hankalampi välillä poimia, onko se käsi ojennettuna ennen kuin osuu naamariin.
 

Ekonyymi

Jäsen
Suosikkijoukkue
K-Espoo, Blues, Honka
Elmo Jankari puhui jotenkin omituisia. 'Ihan sama, onko 15, 25 vai 45, toivottavasti ei riitä jatkoon, hevonenkin olisi tyytyväinen, kun ei tarvitse enää hypätä'. Tai jotain sinne päin. Mitähän heppu Riossa sitten oikein tekee, kun finaaliin ei halua? Minä pyöreäpää kun kuvittelin, että ihan hyvää suoritustahan tekee ja ehdin pitää peukkua finaaliin pääsystä. En pidä enää.
 

DAF

Jäsen
Suosikkijoukkue
se kolmikirjaiminen. PISTI PALLON MAALIIN
Elmo Jankari puhui jotenkin omituisia. 'Ihan sama, onko 15, 25 vai 45, toivottavasti ei riitä jatkoon, hevonenkin olisi tyytyväinen, kun ei tarvitse enää hypätä'. Tai jotain sinne päin. Mitähän heppu Riossa sitten oikein tekee, kun finaaliin ei halua? Minä pyöreäpää kun kuvittelin, että ihan hyvää suoritustahan tekee ja ehdin pitää peukkua finaaliin pääsystä. En pidä enää.

Hevostaanhan Jankari siinä sääli, ovat niin kovilla kisassa. Osa ratsukoista jätti samasta syystä koko maastokokeen väliin.
 

Ostoskassi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen maajoukkueet, Boston Bruins, suomalaiset
Elmo Jankari puhui jotenkin omituisia. 'Ihan sama, onko 15, 25 vai 45, toivottavasti ei riitä jatkoon, hevonenkin olisi tyytyväinen, kun ei tarvitse enää hypätä'. Tai jotain sinne päin. Mitähän heppu Riossa sitten oikein tekee, kun finaaliin ei halua? Minä pyöreäpää kun kuvittelin, että ihan hyvää suoritustahan tekee ja ehdin pitää peukkua finaaliin pääsystä. En pidä enää.

Itse olen ymmärtänyt niin, että hän lähti menestymään olympialaisiin ja sijat kolmen kärjen ulkopuolella ovat yhtä tyhjän kanssa.

Itse pidän tästä. Ei tonne mitään hyvää fiilistä lähdetä hakemaan. Tai ei ainakaan pitäisi.
 

DAF

Jäsen
Suosikkijoukkue
se kolmikirjaiminen. PISTI PALLON MAALIIN
Itse olen ymmärtänyt niin, että hän lähti menestymään olympialaisiin ja sijat kolmen kärjen ulkopuolella ovat yhtä tyhjän kanssa.

Juuri näin. Toisaalta oppimaan, Jankarihan sanoi jo kauan ennen kisoja että parhaat vuodet olympiatasolla niissä kisoissa, joita ei ole vielä edes jaettu. Tähtäin jossain 2024-2032.
 

Ötökkä

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Panthers, Lentävä maalivahti
Itse olen ymmärtänyt niin, että hän lähti menestymään olympialaisiin ja sijat kolmen kärjen ulkopuolella ovat yhtä tyhjän kanssa.

Itse pidän tästä. Ei tonne mitään hyvää fiilistä lähdetä hakemaan. Tai ei ainakaan pitäisi.
Nimenomaan piristävä kommentti. Tietysti eri asia lajeissa joissa finaalissa peli ns. alkaa alusta.

Mutä sitä heppaakaan kiusaamaan jos ei voi enää voittaa.
 

TosiFani

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Elmo Jankari puhui jotenkin omituisia. 'Ihan sama, onko 15, 25 vai 45, toivottavasti ei riitä jatkoon, hevonenkin olisi tyytyväinen, kun ei tarvitse enää hypätä'. Tai jotain sinne päin. Mitähän heppu Riossa sitten oikein tekee, kun finaaliin ei halua? Minä pyöreäpää kun kuvittelin, että ihan hyvää suoritustahan tekee ja ehdin pitää peukkua finaaliin pääsystä. En pidä enää.

Jankkari on oikeassa, viimeiselle kierrokselle pääsee liikaa väkeä. 10 ratsukkoa olisi sopiva määrä, säästäisi hevosia.

Tämä saattaa silti olla Jankkarin viimeiset olympialaiset, DDn arvo on tällä hetkellä yli kaksi miljoonaa. Se on paljon rahaa tavalliselle kaverille. Uuden vastaavan tasoisen löytäminen ja kouluttaminen on vaikeaa.

Elmo teki maastossa ja esteillä yhden virheen kokemattomuuttaan. Kokeneempien ratsastaja olisi taistellut mitaleista DDllä.
 

Hollanti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Varmaan se KalPa
Anni Teija Orvokki Vuohijoki? Eikö pelkkä Anni Vuohijoki riittäis?
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös