Rio 2016 – liveseuranta

  • 637 052
  • 9 316

Da-Capo

Jäsen
Joku ukko hehkuttaa kakkosella kisojen televisiointia, mutta ainakin itselleni kiinnostavinmat suomalaissuoritukset ovat olleet signaalin ulottumattomissa. Ehkä jo 2020 pääsee näkemään kaikki tapahtumat. Täys floppi tämä kisojen hehkutus, Rio-sovellukset jne.,kuinka voit muka seurata mitä lajia haluat.
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Joku ukko hehkuttaa kakkosella kisojen televisiointia, mutta ainakin itselleni kiinnostavinmat suomalaissuoritukset ovat olleet signaalin ulottumattomissa. Ehkä jo 2020 pääsee näkemään kaikki tapahtumat. Täys floppi tämä kisojen hehkutus, Rio-sovellukset jne.,kuinka voit muka seurata mitä lajia haluat.
Mitä on jäänyt näkemättä?
 

BlackWolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
In memory of Hiihtofani. abianos, oranssi, jellona
Vähän kyllä vaikuttaa, että YLEn ratsastuksen selostaja on homon lisäksi rasisti. Sen verran oli Chileläistä kohtaan ennakkoluuloja.
 

Niilo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Tappara

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Eikö Rio:n kisojen sivuilla ole mitään linkkiä nettilähetykseen tjsp ?
Nettilähetys on käsittääkseni sama kuin tuo Rio Areena, eli sinne tulee se signaali sen OBS:n kautta joka tämän homman tuottaa. Tulosseuranta kaiketi löytyy.
 

Niilo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Tappara
Tuossa on ainakin jotain ammunnan tuloksia ja sivussa on linkkejä muihin lajeihin ? Tiedä sitten miten ne päivittyy

linkki rio2016.com
 
Luultavasti enää koskaan ei voi yhdestä paikasta seurata eri lajeja näin helposti ja kattavasti. Jatkossa oikeudet pirstoutuvat sinne tänne.
 

MegaForce

Jäsen
Myös Eurooppaa edustavista pöytätennispelaajista (naisista) lähes jokainen näyttää olevan kiinalainen. Esimerksi tällä hetkellä on menossa Liu Jia (Itävalta) vastaan Li Jiao (Alankomaat).
 

Opatsu

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, BVB, NHL, Snooker
Trapissa Egyptin Kamar taitaa naputella kaikki 25 alas, joten alkaa Törnroosin mahdollisuudet olemaan marginaaliset. Edeltä pitäisi Kosteleckyn jäädä 21 osumaan ja Sandhun 23 osumaan, minkä lisäksi takaa ei kukaan saisi tulla ohi.
 
Jousiammuntaa olisi kiva katsoa Rio Areenasta mutta Tapolan selostus kulkee pari kierrosta kuvan edellä, eikä selostusta saa tuon soittimen valikon kautta pois vaikka siinä sellainen nappi onkin.
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Jousiammuntaa olisi kiva katsoa Rio Areenasta mutta Tapolan selostus kulkee pari kierrosta kuvan edellä, eikä selostusta saa tuon soittimen valikon kautta pois vaikka siinä sellainen nappi onkin.
Katsotko sä tietokoneella nettiselaimen kautta vai tabletilla/kännykällä? Tietokoneella sen saa pois kun vaan siitä napista painaa, mutta itselläkin oli mobiililaitteen kautta ongelmia sen kanssa.
 

Vode

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Kertokaas nyt viisaammat tuosta Rio Areenasta ja siis läppärillä katsomassa:

Tällaisella nettisivulla olen: Rio2016 | TV | Areena | yle.fi

Sitten ohjeissa teksti:

Näin käytät Rio Areenaa
Palvelun etusivulta löytyy TV2:n, Femin ja Yle Puheen suorat lähetykset. TV-lähetykset on rajattu Suomeen. Yle Puheen lähetystä voi kuunnella myös Suomen ulkopuolella.

Vasemmasta yläkulmasta löytyy valikko (kolme vaakaviivaa), josta pääsee selaamaan koko Rio Areenan tarjontaa.


Noihin TV2:n ja Femin lähetyksiin kyllä löytyy linkit, mutta ne näen tuosta töllöstäkin. Sen sijaan tuo: Vaemmasta yläkulmasta löytyy valikko jne...niin ei minulla tuolla mitään viivoja olen. Eli mistä pääsee näihin nettilähetyksiin mitkä eivät tule suorana tv:stä?
 

BlackWolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
In memory of Hiihtofani. abianos, oranssi, jellona
Tätä ratsastusta kun katsoo, niin se Jankari jos tykittää ton radan tuulen lailla läpi ja ilman ongelmia, niin on mahdollisuudet mihin vain.
 
Tätä ratsastusta kun katsoo, niin se Jankari jos tykittää ton radan tuulen lailla läpi ja ilman ongelmia, niin on mahdollisuudet mihin vain.
Katsoin sen koulukokeen syrjäsilmällä. Selostajan mukaan Jankari veti niin ihanasti, että kuvittelin hänen sijoittuneen hyviin asemiin. Jossakin lehdessä sitten luki korrektisti, että Jankari "seuraa kärkeä taustalta". Lajiniilot, kuinkas on Jankarin sijoitusten laita? Varataanko DD:lle kauroja Helsinki-Vantaalle?
 

Opatsu

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, BVB, NHL, Snooker
Kertokaas nyt viisaammat tuosta Rio Areenasta ja siis läppärillä katsomassa:

Tällaisella nettisivulla olen: Rio2016 | TV | Areena | yle.fi

Noihin TV2:n ja Femin lähetyksiin kyllä löytyy linkit, mutta ne näen tuosta töllöstäkin. Sen sijaan tuo: Vaemmasta yläkulmasta löytyy valikko jne...niin ei minulla tuolla mitään viivoja olen. Eli mistä pääsee näihin nettilähetyksiin mitkä eivät tule suorana tv:stä?
Klikkaat tuolla sivulla olevan Rio Kisasovelluksen auki, niin sieltä löytyy nuo lähetykset.

EDIT: Löytyy myös suoraan osoitteesta Rio 2016
 

TeamKoivu

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS,Penguins.
Oliko Lontoossa viimeksi niin, kun pääsi katsomaan lajia kuin lajia netistä, toki ilman selostusta mutta eipä haitannut. Niin tuossa ainakin itse muistelin. Toi Ylen Riokanava on aikamoinen vitsi toimivuudeltaan.
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Oliko Lontoossa viimeksi niin, kun pääsi katsomaan lajia kuin lajia netistä, toki ilman selostusta mutta eipä haitannut. Niin tuossa ainakin itse muistelin. Toi Ylen Riokanava on aikamoinen vitsi toimivuudeltaan.
Muistaakseni Lontoossa ei ollut vastaavanlaista, Sotshissa oli Sotshi Areena mistä näki kaiken (talvikisoissa toki vähemmän lajeja) ja jos en väärin muista niin Vancouverin olympialaisten aikaan oli EBU:n (Euroopan ylesradioliitto) nettisivuilla joku vastaava palvelu missä oli nettilähetyksiä, ne taisi olla ilman selostusta ainakin osaksi.

Lontoosta en tosiaan muista, fiksumpi voi valistaa.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös