Roger Moore
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Kaikki Penan ja Tamin joukkueet, KuPS
Pervot täällä vaan jotain tissejä kyylää.
Mitä on jäänyt näkemättä?Joku ukko hehkuttaa kakkosella kisojen televisiointia, mutta ainakin itselleni kiinnostavinmat suomalaissuoritukset ovat olleet signaalin ulottumattomissa. Ehkä jo 2020 pääsee näkemään kaikki tapahtumat. Täys floppi tämä kisojen hehkutus, Rio-sovellukset jne.,kuinka voit muka seurata mitä lajia haluat.
Mitä on jäänyt näkemättä?
Joo näin mä mietinkin. Ikävä homma kyllä, minkähän takia tuota ei kuvata.Trap. Juuri Inka kommentoi, että myöskään Petäjä-Sirenin purjehdusta, joka alkaa tänään, ei näe mistään.
Trap. Juuri Inka kommentoi, että myöskään Petäjä-Sirenin purjehdusta, joka alkaa tänään, ei näe mistään.
Joo näin mä mietinkin. Ikävä homma kyllä, minkähän takia tuota ei kuvata.
Nettilähetys on käsittääkseni sama kuin tuo Rio Areena, eli sinne tulee se signaali sen OBS:n kautta joka tämän homman tuottaa. Tulosseuranta kaiketi löytyy.Eikö Rio:n kisojen sivuilla ole mitään linkkiä nettilähetykseen tjsp ?
Luultavasti enää koskaan ei voi yhdestä paikasta seurata eri lajeja näin helposti ja kattavasti. Jatkossa oikeudet pirstoutuvat sinne tänne.
Eikö Rio:n kisojen sivuilla ole mitään linkkiä nettilähetykseen tjsp ?
Katsotko sä tietokoneella nettiselaimen kautta vai tabletilla/kännykällä? Tietokoneella sen saa pois kun vaan siitä napista painaa, mutta itselläkin oli mobiililaitteen kautta ongelmia sen kanssa.Jousiammuntaa olisi kiva katsoa Rio Areenasta mutta Tapolan selostus kulkee pari kierrosta kuvan edellä, eikä selostusta saa tuon soittimen valikon kautta pois vaikka siinä sellainen nappi onkin.
Milloin Jankari ajaa?Tätä ratsastusta kun katsoo, niin se Jankari jos tykittää ton radan tuulen lailla läpi ja ilman ongelmia, niin on mahdollisuudet mihin vain.
Katsoin sen koulukokeen syrjäsilmällä. Selostajan mukaan Jankari veti niin ihanasti, että kuvittelin hänen sijoittuneen hyviin asemiin. Jossakin lehdessä sitten luki korrektisti, että Jankari "seuraa kärkeä taustalta". Lajiniilot, kuinkas on Jankarin sijoitusten laita? Varataanko DD:lle kauroja Helsinki-Vantaalle?Tätä ratsastusta kun katsoo, niin se Jankari jos tykittää ton radan tuulen lailla läpi ja ilman ongelmia, niin on mahdollisuudet mihin vain.
Klikkaat tuolla sivulla olevan Rio Kisasovelluksen auki, niin sieltä löytyy nuo lähetykset.Kertokaas nyt viisaammat tuosta Rio Areenasta ja siis läppärillä katsomassa:
Tällaisella nettisivulla olen: Rio2016 | TV | Areena | yle.fi
Noihin TV2:n ja Femin lähetyksiin kyllä löytyy linkit, mutta ne näen tuosta töllöstäkin. Sen sijaan tuo: Vaemmasta yläkulmasta löytyy valikko jne...niin ei minulla tuolla mitään viivoja olen. Eli mistä pääsee näihin nettilähetyksiin mitkä eivät tule suorana tv:stä?
Muistaakseni Lontoossa ei ollut vastaavanlaista, Sotshissa oli Sotshi Areena mistä näki kaiken (talvikisoissa toki vähemmän lajeja) ja jos en väärin muista niin Vancouverin olympialaisten aikaan oli EBU:n (Euroopan ylesradioliitto) nettisivuilla joku vastaava palvelu missä oli nettilähetyksiä, ne taisi olla ilman selostusta ainakin osaksi.Oliko Lontoossa viimeksi niin, kun pääsi katsomaan lajia kuin lajia netistä, toki ilman selostusta mutta eipä haitannut. Niin tuossa ainakin itse muistelin. Toi Ylen Riokanava on aikamoinen vitsi toimivuudeltaan.
Klikkaat tuolla sivulla olevan Rio Kisasovelluksen auki, niin sieltä löytyy nuo lähetykset.
EDIT: Löytyy myös suoraan osoitteesta Rio 2016