Luetun ymmärrys, täys kybä.
Sulle vai mulle vai molemmille? Vai ei kummallekkaan?
Luetun ymmärrys, täys kybä.
Sulle. Mees nyt lukeen se alkuperänen viesti mihin vastasit. Ennen kuin aloit laittaan linkkiä juuri siihen samaan mistä puhuin, mutta sinä et puhunut. Minä puhuin rio-areenasta, sinä yle areenasta.Sulle vai mulle vai molemmille? Vai ei kummallekkaan?
Sulle. Mees nyt lukeen se alkuperänen viesti mihin vastasit. Ennen kuin aloit laittaan linkkiä juuri siihen samaan mistä puhuin, mutta sinä et puhunut. Minä puhuin rio-areenasta, sinä yle areenasta.
Ja seuraava tulossa.Viides maailmanennätys rikottu uinnissa näissä kisoissa. Hienoa katsottavaa.
Jos tähän malliin paukkus satasen me, niin ei kai kukaan epäilis dopingia, ei.
Kyllä, oli toki huono viittaus, olisi pitänyt verrata vaikka 800m. Mutta pitää ymmärtää, että toi oli kuin tekisi uuden, juosten, ihan saatanallisella erolla.Viittaatko sadan metrin juoksun maailmanenntäykseen?
Kyllä, oli toki huono viittaus, olisi pitänyt verrata vaikka 800m. Mutta pitää ymmärtää, että toi oli kuin tekisi uuden, juosten, ihan saatanallisella erolla.
On! En nyt edes viitsi vääntää prosentteja tuosta erosta, mutta kyllä on. Lisäksi kyse on uinnista, missä se aika on monta kertaa suurempi. Ei alle 10 sekkaa.Adam Peaty tiputti näissä kisoissa satasen rinulin ME:stä 1,4 prosenttia. Usain Bolt tiputti Berliinissä satasen juoksun maailmanennätyksestä 1,1 prosenttia. Ei tuo minusta ihan kauhean valtava ero ole.
Kysyin asiaa Arto Teroselta ennen kisoja. Ei ole amatöörioppaita tulossa tällä kertaa Riosta, ei kai tällä kertaa mahtunut budjettiin.Eikö Ylellä ole Riossa amatöörioppaita? Se oli hauska radiosarja, taisi vuodesta 2004 saakka tulla ja Sotshissakin vielä oli, mutta täällä ei enää.
Muistan ku junnuna tuli pelattua 8-bittisellä Nintendolla Track & Field -peliä, ja miekkailu oli yksi varmpimpia lajeja mistä pystyi kultamitalia kaivamaan kotiin.
Italialainen vissiin voitti?
En tiedä mutta runkkauksen SM-kisoja on joskus järjestetty, sen voisi ottaa seuraaviin kisoihin näytöslajiksi.
Ei Van Vleuten ihan pelkillä kolhuilla sitten selvinnyt. Paha aivotärähdys ja alaselässä kolme pientä murtumaa.
New York Timesin uutisesta:
The Dutch team said that Van Vleuten had suffered a heavy concussion. She was in stable condition in the intensive care unit of a Rio de Janeiro hospital. “Annemiek went through a total CT scan and is stable now,” said the team’s chief medical officer, Cees Rein van den Hoogenband. “No internal bleedings or damage. She will stay in intensive care for the next 24 hours. She is fully conscious and her reactions are adequate. She also suffers from three minor fractures in her lumbar spine.”
Jefusta en tiedä oikein mitään, mutta perustavanlaatuisimpia eroja ovat varmaan seuraavat:Mitä eroa on rugbylla ja jenkkifutiksella?