Rio 2016 – liveseuranta

• 638 530
  • 9 315

Raid76

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jouka Juhola, Lipiäinen ja Ässien sylkykupit.
Takki näyttäisi hiukan olevan Antilla tyhjä, ei tuossa tehojakaan ollut. Ei ole kuuden heiton kunnossa. Viides väliin nyt.

Mauri-Antero

Jäsen
Suosikkijoukkue
-
Pitäiskö jättää kokonaan kesä olympialaiset Suomelta väliin, laitetaan pääpaino mieluummin jääkiekkoilulle, sitä me osataan. Tulkaa pois sieltä kaikki.

Hauntti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Boston Bruins, TPS, Varjomodet
miten mutulla täällä vedetään muka faktoja.

Millä mutulla, minä olen ihan katsonut niitä kisoja. Jan oli naamallaan useammin kuin keihäs kasikympissä.

Ostoskassi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen maajoukkueet, Boston Bruins, suomalaiset
Tuossa maaliintulossa kuulostaisi kuin Juusela vain aivastelisi, kun äänet on laitettu noin päin persettä.

Ralph

Jäsen
Yegon kisa taisi olla siinä. Toki mitali on melko varma.

Niksi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tiedät sen paremmin. Vai tiedätkö sittenkään?
Yegon heitot oli siinä. Röhlerille tarjotaan kultaa.

jamoooh

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Florida Panthers
Nyt sattu Yegolle kipeetä, nivuseen näyttäisi sattuvan.

E. Nilkka taisi olla sittenkin oikea vastaus.

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kaikki Penan ja Tamin joukkueet, KuPS
Taitaa olla ikää sen verran, ettet ole edes nähnyt tuota touhua. En ihmettele.
Kun keskustelu on tätä tasoa, niin en aio jatkaa tätä enää kanssasi. Mutjoo täällä on muidenkin toimesta jo todettu että Zelezny on ollut turvallaan heitoissaan, eikö riitä? Selaile toki Youtubea jos mielesi siitä paranee.

BlackWolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
In memory of Hiihtofani. abianos, oranssi, jellona
Millä mutulla, minä olen ihan katsonut niitä kisoja. Jan oli naamallaan useammin kuin keihäs kasikympissä.
Tämä keskustelu on ihan helvetin absurdia, jätkä heittää keppiä aivan saatanan kauan ja yksi ME heitto tekee siitä "normin". Nyt se pää perseestä! Noita videoita löytyy vuosien ja vuosien ajan ja tulokset aivan jäätävää luokkaa ja aina on pysynyt pyustyssä. Nyt saa näyttää niitä naamaheittoja, muutakin kuin ton ME:n kun mä olen jo toimittanut eri vuosikymeniltä ja vuosilta ihan riittävästi videota.
Kun keskustelu on tätä tasoa, niin en aio jatkaa tätä enää kanssasi. Mutjoo täällä on muidenkin toimesta jo todettu että Zelezny on ollut turvallaan heitoissaan, eikö riitä? Selaile toki Youtubea jos mielesi siitä paranee.
Niin selasinkin, linkitinkin tänne ns. vitrasti... teillä yks video, mulla kymmenen tms. nyt odotan faktaa. Kai näiden juttujen päälle on enempikin kui yks video miehestä, joka oli huipulla helvetin kauan?

Alkaa vähän näyttään naurettavalta teidän mutut.

Raid76

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jouka Juhola, Lipiäinen ja Ässien sylkykupit.

Kerran jäi arvokisafinaalikin väliin kun rintakehä ylitti viivan, paita osui maahan.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy