Rio 2016 – liveseuranta

  • 633 048
  • 9 316

BlackWolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
In memory of Hiihtofani. abianos, oranssi, jellona
Fakta on se että Zelezny oli monipuolinen heittäjä joka luotti sekä kovaan "piiskaan" eli käteensä ja tietyissä tilanteissa pitkissä heitoissa antoi myös vauhtia keihäälle tuolla tavalla hyppäämällä.

Elän Telluksella.
Millä tavalla hyppäämällä? The Ultimate Jan Zelezny Video - YouTube (taas youtubelinkki, pahoittelut paskasta musiikista) video samasta asiasta. Millä tavalla hyppäämällä? Taitaa olla ikää sen verran, ettet ole edes nähnyt tuota touhua. En ihmettele.

Se on hienoa miten mutulla täällä vedetään muka faktoja. Faktoja on yks video ja kaikki muut voi sivuuttaa, kun usko on niin kova. No sääli vaan että olette väärässä, voi voi, kyynel.
 

Raid76

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jouka Juhola & Ruudut, Ässien sylkykupit
Takki näyttäisi hiukan olevan Antilla tyhjä, ei tuossa tehojakaan ollut. Ei ole kuuden heiton kunnossa. Viides väliin nyt.
 

Mauri-Antero

Jäsen
Suosikkijoukkue
-
Pitäiskö jättää kokonaan kesä olympialaiset Suomelta väliin, laitetaan pääpaino mieluummin jääkiekkoilulle, sitä me osataan. Tulkaa pois sieltä kaikki.
 

Ostoskassi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen maajoukkueet, Boston Bruins, suomalaiset
Tuossa maaliintulossa kuulostaisi kuin Juusela vain aivastelisi, kun äänet on laitettu noin päin persettä.
 

Ralph

Jäsen
Yegon kisa taisi olla siinä. Toki mitali on melko varma.
 

Niksi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tiedät sen paremmin. Vai tiedätkö sittenkään?
Yegon heitot oli siinä. Röhlerille tarjotaan kultaa.
 

jamoooh

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Florida Panthers
Nyt sattu Yegolle kipeetä, nivuseen näyttäisi sattuvan.

E. Nilkka taisi olla sittenkin oikea vastaus.
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Taitaa olla ikää sen verran, ettet ole edes nähnyt tuota touhua. En ihmettele.
Kun keskustelu on tätä tasoa, niin en aio jatkaa tätä enää kanssasi. Mutjoo täällä on muidenkin toimesta jo todettu että Zelezny on ollut turvallaan heitoissaan, eikö riitä? Selaile toki Youtubea jos mielesi siitä paranee.
 

BlackWolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
In memory of Hiihtofani. abianos, oranssi, jellona
Millä mutulla, minä olen ihan katsonut niitä kisoja. Jan oli naamallaan useammin kuin keihäs kasikympissä.
Tämä keskustelu on ihan helvetin absurdia, jätkä heittää keppiä aivan saatanan kauan ja yksi ME heitto tekee siitä "normin". Nyt se pää perseestä! Noita videoita löytyy vuosien ja vuosien ajan ja tulokset aivan jäätävää luokkaa ja aina on pysynyt pyustyssä. Nyt saa näyttää niitä naamaheittoja, muutakin kuin ton ME:n kun mä olen jo toimittanut eri vuosikymeniltä ja vuosilta ihan riittävästi videota.
Kun keskustelu on tätä tasoa, niin en aio jatkaa tätä enää kanssasi. Mutjoo täällä on muidenkin toimesta jo todettu että Zelezny on ollut turvallaan heitoissaan, eikö riitä? Selaile toki Youtubea jos mielesi siitä paranee.
Niin selasinkin, linkitinkin tänne ns. vitrasti... teillä yks video, mulla kymmenen tms. nyt odotan faktaa. Kai näiden juttujen päälle on enempikin kui yks video miehestä, joka oli huipulla helvetin kauan?

Alkaa vähän näyttään naurettavalta teidän mutut.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös