Rio 2016 – liveseuranta

  • 636 983
  • 9 316

Shardik

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Avs, Mestis
Kuinka lujaa tuossa taekwondossa pitää nyrkillä hakata rintapanssaria, jotta se sensori värähtää? Sekä Suvi että ruotsalainen saivat muutaman kunnon iskun läpi, muttei yhtään pistettä lyönneistä.
 

Flou

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ravens
Kuinka vitun lujaa siihen panssariin pitää lyödä?
Tuo pituusero oli lopulta ihan liikaa, reach advantagella on voitettu monta ottelu lajissa kuin lajissa.
 

Ostoskassi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen maajoukkueet, Boston Bruins, suomalaiset
Kyllä tämä jatkuva turpaan ottaminen alkaa vähän kyllä harmittamaan. Laji mikä hyvänsä, niin eipä hirveän moni asia onnistu.
 

Milanja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Leijonat
Tää on kyllä niin tuskaista...Kaikki menee näissä kisoissa päin persettä.
Varsinkin aina silloin kun mä oon telkun ääressä.
Tuntuu että suomalaisilla on oikein pettymysten kierre päällä, joka vaan jatkuu ja jatkuu ja jatkuu....
Onneksi todellakin nää kisat on pian taputeltu, ottaa jo kansallisen itsetunnonkin päälle :D
 

kamik

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Mä ainakin nautin hienoista hetkistä kentillä ja stadioneilla. Harmi, että suomalaisilla menee heikosti, mut ei pilaa fiilistä. Upea matsi oli tuo naisten lentopallo-ottelu, jonka Serbia lopulta vei.
 

Red Label

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Bruins, Miro Heiskanen
Selostaja on aivan kujalla. Kokoajan höpöttää Serbian ihmeestä. Katsoin että Serbian kerroin ennen ottelua oli 2.62, joten ei tämä mikään ihme ole. Pienen pieni yllätys, jos jotain.
 
Oliko tuo se pääosuma jossa Suvi itse kopautti kädellään päähän, kun svedun potku meni ohi?

Tuota minäkin jäin ihmettelemään. Onko vastausta tähän?

Katsoin tuota hidastuksen useampaan kertaan enkä kyllä näe mitään osumaa tuossa, korkeintaan saattoi sipaista otsaa. Ilmeisesti sitten pääosuma rekisteröidään herkemmin kuin osuma rintaan?
 
Viimeksi muokattu:

kamik

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Ai tätä se Kojonkoski meinasi #hyväfiilis

Tarkennnan sen verran, että puhuin suorituksista ylipäätään, en yksin suomalaisten edesottamuksista. Lajissa kuin lajissa näkee hienoja suorituksia, pääasiassa toki muiden kuin suomalaisten suorituksia, mutta mitäs siitä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös