Rio 2016 – liveseuranta

  • 637 125
  • 9 316

pancor

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, New Orleans Saints, Україна
Mikä ihme tässä nyrkkeilyssä oikein riittää olympiatasolla erävoittoon jos agressiivisempi, enemmän osuva ja ahkerampi lyöjä häviää silti erän?
 

Iso-Olli

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Tuomarifarssi saatana!
 

Baloun

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, sympatiat milloin kenellekkin
Aika vitun outoa. Kiinalainen hali jatkuvasti ja sai paljon vähemmän iskuja perille. Voisin melkein sanoa oikeusmurhaksi.
 

Haastattelija

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Winnipeg Jets
Mä en nyrkkeilystä ymmärrä juuri mitään, mutta mun silmiin tuo tuomaripäätös oli ihan täysi farssi. Eihän tuo kiinalainen tehnyt muuta kuin sitonut.
 

Alamummo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool FC, Heiskanen, Lundell, Rantanen
Varsinainen suomalainen happy hour takana.

En osaa nyrkkeilyn sääntöjä, mutta en minä kiinalaista parempana pitänyt. Ilmeisesti halaamalla voi voittaa nyrkkeilyssäkin.
 

RaikkA

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässässäsäsä
Hieno pronssi silti Potkoselle, ei tyytynyt kisaturistiksi Ollin tapaan.
 

Karhunkulta

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, Skellefteå AIK
No kyllähän kiinalainen vain pakitti ja kyttäili ja kun keinot loppui, niin sitoi. Ainoa järkevä tuomaripäätös oli tuo puskusta tullut varoitus.

Ilman mitään värilaseja on täysin käsittämätöntä, että joku voi nähdä kiinalaisen voittaneen ns. ylivoimaisin tuomariäänin.
 

Pavlikovsky

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Calgary Flames sekä Manchester United.
Näkyikö Znaroksia katsomossa? Entä Fasel? Oliko Putlerin järjestämä?
 

SamSal

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vilpas, Englanti
Kyllähän tuo Kiinalainen osui paremmin. Ja sama asia ammattilaiskehissä. Karkuunjuoksemalla ja sieltä tikkaamalla voitat. Jos vähän tulee ongelmia nii sido.
 

Flou

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ravens
Mitä vittua minä juuri katsoin? Kiinalainen lähinnä keskittyi pakittelemaan ja halailemaan ja voittaa, vaikka osui paljon vähemmän ottelussa? Raha puhuu valitettavasti näissä "tuomarilajeissa". Hienoa, että näitä saadaan vielä skeittailun ja surffauksen myötä lisää.
 

Karhunkulta

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, Skellefteå AIK
Mitähän vittua nuo tuolla studiossa lässyttää, että kiinalainen oli parempi? Jos nyrkkeily perustuu peruutteluun ja sitomiseen sekä turpaan ottamiseen, niin joo, kiinalainen oli parempi.

Sen verran on nyrkkeilystä kokemusta, että voi sanoa noiden tuomareiden olleen jokseenkin puolueellisia.
 

Sistis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Potkonen voitti ansaitusti tokan ja neljännen, mutta ekan ja kolmannen vei Yi ja ansaitsi siten voiton. Kiinalainen osui tarkemmin

Mutta tuomareiden mielestä Potkonen hävisi toisenkin erän. Mielestäni siinä meni väärin, mutta ei kai tuo olisi ratkaissut asiaa.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös