Hienoa yleistystä :)
Yllättyneet, että Suomen Turusta tulee vastenmielisiä ihmisiä? Saati, että suomalaiset urheilufanit ovat vastenmielistä paskasakkia.
Yllättyneet, että Suomen Turusta tulee vastenmielisiä ihmisiä?
Äläs nyt. Turussa minäkin olen asunut jo kohta 9 vuotta. Ei se vastenmielisyys välttämättä Turusta johdu...Yllättyneet, että Suomen Turusta tulee vastenmielisiä ihmisiä? Saati, että suomalaiset urheilufanit ovat vastenmielistä paskasakkia.
Ei nyt viitti pelkkiä suomalaisia haukkua :(omansa saavat myös turkulaiset.
Hih, jos minä haistattelen vitut päänkestäjäitkijöille, se ei tee kaikista Ollin puolustajista samanlaisia. Ja vielä vähemmän se tekee urheilijasta paskaa.Itse asiassa, kun näitä Ollin fanipoikien viestejä lukee, niin ehkä tuo tappio oli ihan paikallaan.
Kyllä tuo olisi ollut voitettavissa, ei Olli noin paljon huonompi painija ole.Pään kestämisellä ei ole mitään tekemistä sen kanssa, että hävisi paremmalleen.
Hah hah, harvemminpa täälläkään saa noin ylimielistä sontaa lukea! Keep On! Hah hah.Ei tietenkään kaikki, mutta näethän nyt itsekin, kun pari viimeisintä sivua luet.
Itselleni jonkun Ollin menestyminen on käytännössä yhdentekevää, kun en koe minkäänlaista yhteyttä tuntemattomaan suomalaiseen painijaan, mutta näköjään kaikenlainen kritiikki on kielletty.
Kylmä fakta on, että Petra Ollin kisamatka oli turistireissu. Kyllä, teki varmasti parhaansa, mutta valitettavasti se on aika usein suomalaisilla se maksimisuoritus.
Aina olen ollut asiallinen. Ikinä en ole pahaa sanaa sanonut. Todista toisin, niin pahoittelen.Ei tässä mitään muuta, että yritä pysyä asiallisena kun kirjoitat palstoille.
Buuaako katsomo?
Ei tietenkään kaikki, mutta näethän nyt itsekin, kun pari viimeisintä sivua luet.
Itselleni jonkun Ollin menestyminen on käytännössä yhdentekevää, kun en koe minkäänlaista yhteyttä tuntemattomaan suomalaiseen painijaan, mutta näköjään kaikenlainen kritiikki on kielletty.
Kylmä fakta on, että Petra Ollin kisamatka oli turistireissu. Kyllä, teki varmasti parhaansa, mutta valitettavasti se on aika usein suomalaisilla se maksimisuoritus.
Ja vielä vähemmän se tekee urheilijasta paskaa.